تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵

ستایش از بیمارستان مرخص و تحویل بهزیستی شد (تصویر)

ستایش دختر سه ساله ای که دو هفته پیش در پی آزار و اذیت والدین معتادش در بیمارستان رفسنجان بستری و تحت درمان قرار گرفته بود، از بیمارستان مرخص و به بهزیستی تحویل شد.
رویداد۲۴-ستایش دختر سه ساله ای که دو هفته پیش در پی آزار و اذیت والدین معتادش در بیمارستان رفسنجان بستری و تحت درمان قرار گرفته بود، از بیمارستان مرخص و به بهزیستی تحویل شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان روز پنجشنبه در نشست آسیب های اجتماعی با موضوع کودک آزاری و همسرآزاری در محل فرمانداری این شهرستان گفت: ستایش پس از دریافت مراقبت های لازم درمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) و کسب بهبودی نسبی به لحاظ جسمی و روحی دیروز از بیمارستان مرخص شد.

ستایش از بیمارستان مرخص و تحویل بهزیستی شد (+عکس)

محمود حیدری افزود: از آنجا که والدین این کودک صلاحیت نگهداری این کودک را ندارند، ستایش به بهزیستی کرمان تحویل داده شد.

وی گفت: دو هفته قبل در پی تماس همسایگان با اورژانس اجتماعی بهزیستی ، این کودک زجر کشیده که در بدن آثار متعدد سوختگی و شکستگی دست و پا داشت به بیمارستان اعزام شد و از جهنم دعواهای ناپدری با مادرش و اذیت و آزاری مکرر نجات یافت.

به گفته حیدری در شش ماه نخست امسال 21 مورد کودک آزاری در رفسنجان مورد رسیدگی قرار گرفته است که این موارد برخی به کرمان اعزام و برخی نیز ساماندهی شدند.

رئیس بهزیستی رفسنجان عمده عوامل بروز اینگونه ناهنجاری های اجتماعی را در قالب کودک آزاری ناشی از فقر اقتصادی و مصرف مواد مخدر به ویژه نوع صنعتی عنوان کرد و افزود: اورژانس اجتماعی در رفسنجان از 2 سال قبل راه اندازی شده است و موارد کودک آزاری، سالمند آزاری و همسرآزاری را شناسایی و به بهزیستی یا بیمارستان اعزام می کند.

پیش از این جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در هفتم آبان ماه جاری به خبرنگار ایرنا گفته بود که ناپدری ستایش به عنوان متهم اصلی این پرونده با دستور قضایی دستگیر شده است.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد پرونده ستایش سه ساله را از جمله پرونده هایی برشمرده است که ارسال گزارش آن از طریق اورژانس اجتماعی باعث تاثر و ناراحتی هر شنونده ای می شود.

به گفته وی مادر و ناپدری ستایش که گرفتار در دام اعتیاد شیشه هستند این کودک معصوم را مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار می دادند تا از فریادش لذت ببرند.

مرکز شهرستان رفسنجان در 110 کیلومتری شمال کرمان است.

ستایش از بیمارستان مرخص و تحویل بهزیستی شد (+عکس)
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان