تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱

پایان ماموریت آتش‌نشانان در متروپل آبادان

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ماموریت آتش‌نشانان و امدادگران در حادثه متروپل آبادان بعد از ۱۲ روز فعالیت شبانه‌روزی و طاقت‌فرسا به پایان رسید.

پایان ماموریت آتش‌نشانان در متروپل آبادان

رویداد۲۴ به گزارش همشهری آنلاین، رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ماموریت آتش‌نشانان و امدادگران در حادثه متروپل آبادان بعد از ۱۲ روز فعالیت شبانه‌روزی و طاقت‌فرسا به پایان رسید.

ابراهیم قنبری بیان کرد: با وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان در دوم خرداد، امدادگران سازمان آتش نشانی اهواز به کمک امدادگران آبادان رفتند و تا امروز به ماموریت خود ادامه دادند.

وی افزود: امدادگران آتش نشانی در فعالیت های مختلفی از جمله آوار برداری از ساختمان متروپل آبادان، امدادرسانی و یافت اجساد در زیر آوار حضور داشتند.

قنبری اظهارداشت: امروز ۱۴ خرداد با اعلام آماده‌باش قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای پاکسازی و تخریب بخش‌های آسیب‌دیده، پایان کار امدادگران آتش‌نشانی در این حادثه اعلام شد.


بیشتر بخوانید: تصاویری تلخ از تدفین مریم؛ جانباخته در حادثه متروپل آبادان +فیلم
وی افزود: ۱۲۰ آتش‌نشان از اهواز و ۸۰ آتش‌نشان از استان هایی همچون ایلام، فارس، اصفهان و تهران و شهرستان های ماهشهر، کارون، خرمشهرو آبادان برای آواربرداری و امدادرسانی به طور شبانه‌روز فعالیت داشتند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: همچنین ۱۳ دستگاه خودروی مجهز به تجهیزات امدادی در این حادثه از سوی آتش‌نشانی به کار گرفته شد.

روز دوم خرداد امسال، بخشی از برج دوقلوی متروپل آبادان فروریخت و طبق اطلاعات رسمی، تا امروز (۱۴ خرداد) ۳۷ کشته و ۳۷ زخمی برجا گذاشته است. طبق اعلام رسانه‌ها جواز دفن ۳۵ تن از قربانیان تاکنون صادر شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آبادان ، اخبار حوادث
نظرات شما
پیشخوان