تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۱

دیدار ولودیمیر زلنسکی با سران ۴ کشور جهان

ولودیمیر زلنسکی روز ۱۶ ژوئن با سران ۴ کشور جهان در کیف دیدار کرد. طی این دیدار رهبران درباره تقویت اقتصاد اوکراین و دفاع از این کشور و همچنین کمک به حل بحران اقتصادی اوکراین گفتگو کردند.

دیدار ولادیمیر زلنسکی با سران ۴ کشور جهانرویداد۲۴ زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین با امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه٬ اولاف شولتس صدراعظم آلمان٬ کلاوس یوهانیس رئیس‌جمهور رومانی و ماریو دراگی نخست‌وزیر ایتالیا دیدار کرد. زلنسکی گفت رهبران این کشور‌ها نخست از شهر ایرپین در ناحیه کیف بازدید کردند جایی که جنایات اشغال گران روس آشکار است.

رئیس دولت اوکراین همچنین گفت: دیدار با رهبران چهار کشور جهان در کیف و مذاکرات بار دیگر ثابت کرد که قدرت کلیدی و موثرترین سلاح ما اتحاد است و همه چیز به آن بستگی دارد.

به گفته رئیس جمهور اوکراین، در این دیدار، سران پنج کشور در مورد گام‌هایی برای ادامه و تقویت دفاع از کشور گفتگو کردند. مسائل مربوط به حمایت اقتصادی از شهروندان اوکراینی و بازسازی پس از جنگ فرصت هایی برای مقابله با بحران غذایی که بعد از حملات روسیه بوجود آمده فشار تحریم های بیشتر بر روسیه و همچنین عضویت اوکراین در اروپا مواردی بودند که درباره ی  آنها صحبت شد. در تصاویر روز عکس هایی از دیدار ولادیمیر زلنسکی با سران ۴ کشور جهان  را  ببینید. 

منبع: president.gov.ua

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان