تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

قرارداد فرهاد مجیدی در استقلال نصف گل‌محمدی هم نبود!

با افشاگری رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشخص شد که رقم قرارداد یحیی گل محمدی برای دو فصل آینده نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان است.

قرارداد فرهاد مجیدی با استقلالرویداد۲۴ یحیی برای دو فصل آینده مقداری کمتر از ۴۰ میلیارد تومان می‌گیرد. این عین جمله رضا درویش است و با این حساب باید گفت گل محمدی برای فصلی که گذشت هم کمتر از ۱۳ میلیارد تومان قرارداد نداشته است. این در حالی است که قرارداد فرهاد مجیدی در استقلال از نصف این مبلغ هم کمتر بود و در نهایت او توانست تیمش را بدون شکست و با ثبت تمام رکوردهای ممکن قهرمان کند. اتفاقی که در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران بی‌سابقه بود.


بیشتر بخوانید: سجاد شهباززاده نیامد پرسپولیس مغانلو را می‌خرد


مجیدی البته با مبلغی بالاتر از استقلال به اتحاد کلبا رفت اما بهرحال بابت همین رفتن هم انتقادات زیادی از او شد.گل محمدی اما در پرسپولیس ماند تا شاید امسال بتواند دوباره جام قهرمانی را از استقلالی‌ها پس بگیرد. او در این راه روی خریدهای بزرگ و اسم و رسم دار حساب خاصی باز کرده و تا امروز هم که پرسپولیس با فاصله بهتر از استقلال و سایر تیمهای لیگ برتری خرید کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
چرا نمیگید استقلال تیمش گرونتر بود! بازیکنان خارجیش چهار برابر پرسپولیس قیمتشون بود! و امتیاز معیشتی و فدراسیون و کمیته انظباطی و داوران نیم فصل دربست در خدمتش بودن و تنها هفت بازی اول نیم فصل دوم سیزده امتیاز از داوران اهدایی گرفت!؟
مجیدی که هیچ، با این شرایط مش مندلی هم قهرمان میشد چون هر وقت نمیتونی ببری برات پنالتی میگیرن و هروقت جلویی پنالتی حریفت رو نمیگیرن مثل بازی هوادار که گلشون مردود بود و پنالتی به ضرر استقلال گرفته نشد، یا گل تراکتور و اعلام خطا بخاطر برخورد دوبازیکن استقلال بهم! یا فجر و پیکان و صنعت نفت و گلگهر و ....خلاصه واقعا جام پاک بود،خیلی زیاد پاک بود و انقدر پاک بود که بش میگن پاک پاک...
نویسنده ی عقده ای حالا وقت عقده گشاییش بود ولی نگفت یحیی دوبار قهرمان شد و فرار نکرد ولی وقتی فدراسیون قهرمانت کنه و خودتم بدونی تیمت نه خوب بازی میکرد و نه مستحق برد بود ولی براش بازی درمیاوردن و سال بعد رئیس فدراسیون عوض میشه و دستت رو میشه بایدم فرار کنی.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان