تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

استقلال برای تسویه حساب با بازیکنانش شرط گذاشت!

کمیته تسویه حساب باشگاه استقلال همزمان با تلاش مدیران برای جذب سرمربی جدید، این روز‌ها یکی از فعال‌ترین کمیته‌های این باشگاه به شمار می‌رود.

استقلال تهرانرویداد۲۴ در ماه های گذشته از ابتدای سال ۱۴۰۱ مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه با تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان کمیته تسویه حساب، حجت کریمی را به عنوان رئیس این کمیته منصوب کرد. این کمیته موظف شد تا در این مدت ضمن تسویه حساب با طلبکاران باشگاه جهت اخذ مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان بعدی آسیا اقدامات لازم را انجام بدهند.

در همین خصوص به تازگی عنوان شد که باشگاه استقلال بین ۸۰ تا ۸۵ درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم بابت فصل قبل را پرداخت کرده و ۱۵ تا ۲۰ درصدد الباقی مبالغ را نیز با آنها تسویه حساب خواهد کرد.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مسئولان این کمیته برای تسویه کامل با اعضای تیم شرط و شروطی مشخص گذاشته اند. با توجه به اینکه بخشی از مشکلات باشگاه استقلال به دلیل بدهی های مالیاتی بازیکنان در سالهای گذشته بوده که بعضاً منجر به ممنوع الخروج شدن آنها در حین سفرهای برون مرزی و یا مشکلاتی از این دست شده مدیران باشگاه استقلال بخشی از مبلغ قرارداد اعضای این تیم را به حسابشان واریز نکرده اند تا برگه مفاصا حساب اداره مالیات را به باشگاه ارائه کنند.

در واقع اعضای این تیم باید با حضور در اداره مالیات نسبت به تسویه حساب مبلغ قراردادشان اقدام کرده و برگه مفاصا حساب ۰۲-۱۴۰۱ خود را به باشگاه بدهند تا باقیمانده طلب شان را دریافت کنند. مدیران باشگاه گفته اند در صورت عدم دریافت برگه مفاصا حساب باشگاه با اختیاراتی که دارد مبلغ بدهی مالیاتی آنها را از باقیمانده طلب شان پرداخت کرده و برگه مفاصا حساب را در پرونده آنها قرار می دهد.


بیشتر بخوانید: آغاز مذاکره استقلال با ۲ مربی خارجی


طبق اخبار موثق از نحوه تعیین میزان مالیات فوتبالی ها برای نمونه بازیکنی که فصل گذشته با استقلال ۵ میلیارد تومان قرارداد داشته باید یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بابت مالیات به حساب دولت واریز کند. در غیر اینصورت شامل بدهی مالیاتی شده و دردسرهایی را برای خودش و در نهایت باشگاه استقلال رقم خواهد زد.

مدیران کمیته تسویه حساب حتی به اعضای تیم اعلام کردند برایشان اهمیتی ندارد که آنها برگه مفاصا حساب ۰۲-۱۴۰۱ چطور را دریافت می کنند و یا شاید قادرند تخفیفی در این زمینه بگیرند اما آنچه مهم است ارائه برگه مفاصا حساب به باشگاه است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان