تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

واکنش چمران به موضوع رفتن زاکانی از شهرداری

فارس نوشت: رئیس شورای شهر تهران گفت:موضوع رفتن زاکانی از شهرداری شایعه است.

واکنش چمران به موضوع رفتن زاکانی از شهرداری

رویداد۲۴ چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر درباره ماجرای رفتن علیرضا زاکانی شهردار تهران به دولت اظهار داشت: این موضوع شایعه است و چنین چیزی را نه از خودشان و از نزدیکانشان نشنیده‌ام همچنین این مسئله را سوال کردم گفتند چنین چیزی صحت ندارد.

وی افزود: از مجتبی شفیعی معاون شهردار تهران درخواست کردیم که در صحن شورای شهر گزارشی در مورد موضوعات ترافیکی و حمل و نقل ارائه دهند که امروز ایشان در صحن شورا حضور یافته اند و قرار است اعلام کنند که چه اقداماتی انجام گرفته و چه برنامه‌هایی در دستور کار است.

وی در پاسخ به این پرسش که راه اندازی قرارگاه‌های مختلف در شهرداری تهران چه ضمانت‌های اجرایی دارد، گفت: خاصیت قرارگاه عملیاتی بودن آن است و باید شهروندان نتیجه ملموس از اقدامات انجام گرفته را داشته باشند و بر همین اساس امروز معاون شهردار گزارشی را در صحن ارائه می‌دهد.

وی گفت: موضوع حمل و نقل و ترافیک مسائل ساده‌ای نیست مشکلات زیادی از گذشته وجود دارد که باید برطرف شود و ما پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهیم.

وی درباره وضعیت سامانه‌های شهرداری تهران پس از حمله سایبری گفت: علی‌رغم اینکه مشکلات بسیاری بر طرف شده، ولی به دلیل مسائل امنیتی هنوز برنامه‌های در دست اقدام است و شاید در برخی از بخش‌ها هنوز مشکلات اندکی وجود داشته باشند که در حال رفع آن هستیم.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان