تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵

تخلف یک دفترخانه ثبت اسناد در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان از فرار مالياتی و كلاهبرداری يك ميليارد و 240 ميليون ريالی سردفتر متخلف شاهرودی و بازداشت وی خبر داد.
رویداد۲۴- فرمانده انتظامی استان سمنان از فرار مالياتی و كلاهبرداری يك ميليارد و 240 ميليون ريالی سردفتر متخلف شاهرودی و بازداشت وی خبر داد.

سردار روح الامین قاسمی اظهار کرد: گزارش های متعددی در خصوص فعالیت غیرقانونی یكی از دفترخانه­ های ثبت اسناد رسمی شاهرود به پلیس امنیت عمومی رسید. 
 
وی افزود: در اخبار دریافتی و تحقیقات مقدماتی پرونده مشخص شد؛ مسئولان این دفترخانه، وجوه دریافتی و مالیاتی از نقل و انتقال و ثبت اسناد مالكیت وسایل نقلیه را به حساب دولت واریز نمی كنند. 
 
سردار قاسمی به حضور كارشناسان اداره ثبت اسناد و املاك شهرستان در این تحقیقات اشاره و خاطرنشان كرد: بررسی پرونده های این دفترخانه و فعالیت های مشكوك آن، راز این پرونده را فاش كرد. 
 
به گفته این مسئول انتظامی سردفتر متخلف این مركز ثبت اسناد رسمی، از سال 1390 تاكنون ضمن فرار مالیاتی، یك میلیارد و 240 میلیون ریال وجوه دریافتی از نقل و انتقال خودروها را به خزانه دولت واریز نكرده است. 
 
فرمانده انتظامی استان از بازداشت متهم با هماهنگی قاضی پرونده خبر داد و گفت: سردفتر متخلف با تكمیل تحقیقات به دادسرا معرفی و این دفترخانه تا رسیدگی كامل قضائی به تخلفاتش پلمب شد. 

سردار قاسمی تاكید كرد: سیر كامل نقل و انتقال و ثبت سند رسمی وسایل نقلیه در دفاتر تعویض پلاك انجام می شود.
منبع: میزان
برچسب ها: رویداد24 ، شاهرود
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان