تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

نماینده مجلس: حقوق بازنشستگان به ۱۰ روز نمی‌کشد

سه ماه از سال گذشته است و بعضی از کالا‌ها صد درصد افزایش قیمت داشته است و مقدار ناچیز افزایش حقوق بازنشستگان نیز به دست آن‌ها نرسیده است.

حقوق بازنشستگان

رویداد۲۴ ایلنا نوشت: نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: بعضی از کالا‌ها صد درصد افزایش قیمت داشته است و این موضوع فشار زیادی به بازنشستگان آورده است و حقوق بعضی از بازنشستگان تنها برای ۱۰ روز آن‌ها کافی است.

محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: بر اثر سرمازدگی اسفند و فروردین ماه کشاورزان خسارت زیادی دیده‌اند و در حوزه انتخابیه بنده نیز محصول پسته و انگور خسارت فراوانی دیده است.


بیشتر بخوانید: حقوق بازنشستگان چقدر افزایش یافت؟


نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: از طرف دیگر موعد بازپرداخت وام کشاورزان رسیده است و این موجب فشار مضاعف بر آن‌ها شده است لذا با توجه به ارزیابی خسارات وارده انتظار می‌رفت این خسارات در هیأت دولت تصویب شود.

وی در تذکر دیگر خود به رئیس جمهور گفت: سه ماه از سال گذشته است و بعضی از کالا‌ها صد درصد افزایش قیمت داشته است و این موضوع فشار زیادی به بازنشستگان آورده است و مقدار ناچیز افزایش حقوق بازنشستگان نیز به دست آن‌ها نرسیده است و حقوق بعضی از بازنشستگان تنها برای ۱۰ روز آن‌ها کافی است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان