تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

روز‌های روشن استقلال در راه است؟

با مشخص شدن وضعیت سرمربی تیم فوتبال استقلال در این روزها، احتمالا آبی‌های پایتخت می‌توانند عقب ماندگی خود را به سرعت جبران کنند تا در فصل آتی هم جزو مدعیان قهرمانی باشند.

جانشین فرهاد مجیدی در استقلال

رویداد۲۴ باشگاه استقلال این روز‌ها در شرایط دشواری به سر می‌برد. مدیران این باشگاه پس از جدایی فرهاد مجیدی از سرمربی‌گری استقلال با گزینه‌های مختلفی مذاکره کردند تا بتواند جانشین او را مشخص کنند.

مدیران استقلال در ابتدا با چند گزینه مذاکره کردند، اما نتوانستند با آن گزینه‌ها به نتیجه مشخصی برسند و پس از دو هفته بلاتکلیفی استقلال در انتخاب سرمربی، فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال، به تیم مذاکره کننده آبی‌ها اضافه شد تا وضعیت انتخاب سرمربی آبی‌پوشان در شرایط دیگری قرار بگیرد و سرعت پیش‌برد امور بیش‌تر شود.

پس از مشخص شدن تیم جدید مذاکره کننده، سرعت مذاکره با مربی‌های خارجی قوت بیش‌تری به خود گرفت تا جایی که فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی تاکید داشت که با گزینه‌های خارجی مذاکره به عمل آمده تا وضعیت سرمربی آینده استقلال مشخص شود.

تا اینجای کار، ریکاردو ساپینتو نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت استقلال است و طبق پیگیری‌های انجام شده، اگر مشکلی پیش نیاید، این مربی به عنوان سرمربی آبی‌ها معرفی خواهد شد البته باشگاه استقلال با توجه به گزینه‌های موجود تلاش کرد بهترین گزینه را با بهترین نوع قرارداد در نظر بگیرد که این مساله از اولویت‌های معاونت حقوقی باشگاه استقلال و مصطفی آجورلو بود.

هم‌چنین یکی از دیگر مسائلی که این روز‌ها دغدغه سرخابی‌هاست، بحث حضور سعید صادقی در یکی از تیم‌های استقلال یا پرسپولیس است. در روز‌های اخیر، حضور صادقی در پرسپولیس قوت بیش‌تری به خود گرفت، اما با وجود ترکیب جدید تیم مذاکره کننده استقلال و حضور معاونت حقوقی این باشگاه، پروژه هایجک این بازیکن کلید خورد و احتمال می‌رود سعید صادقی بتواند یکی از گزینه‌های احتمالی حضور در استقلال باشد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان