تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۰۱ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۹ نظر
در جلسه هیات دولت اعلام شد:

دستور رئیسی برای پیگیری خواسته‌های بازنشستگان

رئیس‌جمهور گفت: تک رقمی و در برخی روزها صفر شدن آمار قربانیان و نیز میزان بسیار پایین ابتلا به کرونا در کشور را که امکان بازگشایی صنوف و ایجاد شور و نشاط در کشور را فراهم کرده است، ‌ثمره همراهی مردم و خصوصا تلاش‌ها و اقدامات جامعه پزشکی و پرستاری دانست و از این تلاش‌ها قدردانی کرد.

دستور رئیسی برای پیگیری خواسته‌های بازنشستگان

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت، امید آفرینی در جامعه را از مطالبات مقام معظم رهبری و وظیفه مهم دولت برشمرد و تاکید کرد: حواشی نباید دولت را از متن کار که خدمت به مردم و امیدآفرینی در دل‌هاست، بازدارد.

رئیس جمهور ایجاد یأس در دل‌ها را کار شیطان و شیاطین دانست و اظهار داشت: انسان خداجو همواره به امید زنده است و ما به عنوان خادمان ملت، هم باید نسبت به آینده امید داشته باشیم و هم روح امید را در جامعه تزریق کنیم.

رئیسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران و سرلشکر حاج قاسم سلیمانی که با امید و روحیه جهادی از مشکلات و سد «نمی‌شود»‌ها عبور کردند و با کمترین امکانات کار‌های بزرگی را در میدان مبارزه با دشمنان تا بُن دندان مسلح انجام دادند، از آن‌ها به عنوان الگو‌های امیدآفرینی یاد کرد.

رئیسی اقدامات و تلاش‌های پزشکان و پرستاران در مواجه با همه گیری کرونا را از دیگر مصادیق امیدآفرینی در جامعه دانست و افزود: کادر درمان بویژه شهدای سلامت در شرایط بسیار سخت همه گیری کرونا که زندگی همه مردم را تحت‌الشعاع خود قرار داده و نگرانی‌هایی را برای خانواده‌ها بوجود آورده بود، با جانفشانی و از خودگذشتگی علی رغم همه کمبود‌ها در عرصه خدمت رسانی میدان داری کردند و زمینه بازگشت امید و نشاط به جامعه را فراهم کردند.


بیشتر بخوانید: آقای رئیسی هنوز در فضای تبلیغات انتخاباتی است/ کم‌سوادی هولناکی در دولت حاکم است


رئیسی تاکید کرد: وضعیت کنونی که فوتی‌های ناشی از کرونا تک رقمی و در برخی روز‌ها صفر شده و نیز میزان بسیار پایین ابتلا که امکان بازگشایی در صنوف مختلف و ایجاد شور و نشاط در کشور را فراهم کرده، پس از لطف خدا، ثمره همراهی مردم و خصوصا تلاش‌ها و اقدامات جامعه پزشکی و پرستاری است و بنده در ماه‌های گذشته در تهران و برخی شهر‌ها با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از نزدیک شاهد این مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها بوده ام و قدردان ایشان هستم.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به دیدار‌هایی که در حاشیه سفر به استان چهارمحال و بختیاری با عشایر داشت، گفت: عشایر عزیز ما در دوران دفاع مقدس ۱۰ هزار شهید دادند و متحمل سختی‌های فراوان شدند و امروز هم با مشکلاتی مواجه هستند، اما از روحیه امید و ایستادگی برخوردارند و ذره‌ای یأس و ناامیدی در دل آن‌ها نیست.

رئیسی افزود: برخی رسانه‌های بیگانه خصوصاً شبکه‌های فارسی زبان شبانه روز برای ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم تلاش می‌کنند، اما همواره با حضور مردم عزیز ما در صحنه شکست خورده‌اند و به هدف‌شان نرسیده‌اند.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در یک جنگ اقتصادی هستیم، گفت: همه همکاران دولت به ویژه کسانی که مسئول بازار و تأمین سفره مردم هستند، شبانه روز برای خدمت‌رسانی و امیدآفرینی در جامعه تلاش می‌کنند و این اقدامات باید تا حصول نتایج نهایی تداوم داشته باشد.

رئیس جمهور به معاون اول، معاونت حقوقی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر بخش‌های ذیربط دستور داد که خواسته‌های بازنشستگان عزیز را درباره مستمری‌شان پیگیری نمایند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
1
اجرای مصوبه قانونی شورای عالی کار ولاغیر
1223
|
United States of America
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
1
کاهش قیمت پنج هزارتومانی دلار در روزهای اخیر هم در راستای همان امیدآفرینی بوده
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
1
افزایش حقوق 10 بازنشستگان تامین اجتماعی در زمان محمد رضاشاه پهلوی و در سال 1358 بوده است، نه در سال 1401
عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مسئولان در این زمینه شرم آور و تاسف بار است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
1
کمک‌های بشردوستانه ایران به افغانستان رسید/ دولت زیر بار افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نرفت شرم آور و تاسف بار است.
کمک‌های بشردوستانه ایران به افغانستان رسید/ چرا شرکت مخابرات ایران ۶ ماه است بن خواربار بازنشستگان ومناسبتها را پرداخت نکرده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
0
پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۳:۴۴
شرم آور است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس متاسفانه تاکنون برای حل مشکلات بازنشسته های شرکت مخابرات هیچ کاری نکردند و تاکنون سکوت اختیار کرده اند چرا؟
اداره کار تهران هم باید تعطیل شود چون به خاطر که تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان رسمی و بازنشسته های مخابرات نکرده است.

پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۳:۲۳

سلطانی چگونه و چطور خودش را ایثارگر می داند ولی متاسفانه حق وحقوق بازنشسته های مخابرات را پایمال و ضایع کرده است چرا؟
ایثارگر واقعی هیچ موقع حق وحقوق مظلومان را پایمال و ضایع نمی کند ولی مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ثابت کرده است که ایثارگر واقعی نیست و تاکنون هم نبوده است.
اگر پول وجود ندارد چرا پس پاداش ۱۸۰ میلیونی در معاونت مالی و معاونتهای دیگر در بین مدیران و مدیران کل در ایام عید تقسیم گردیده حتی به کارمندان مالی کوچکترین مبلغی پرداخت نشده؟
متاسفانه در کشورمان به اصطلاح اسلامی مسلمان حق وحقوق مظلومان را در ماه مبارک رمضان هم پایمال و ضاییع می کند چرا؟
رفتار مسلمان در این زمینه شرم آور است.
مهرداد سربندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
1
آقای رئیسی گفتار هیچ رسانه خارجی و داخلی به اندازه رفتار نابخردانه دولت باعث دلسردی مردم نمی شود. بیخود فرافکنی نکنید. خودتان و مجموعه کابینه و کابین مجلسیتان و گروه یکدستان محترمتان با تصمیمات فاقد اندیشه و تدبیر پدر مردم را درآورید و همه را ناراضی کرده اید . اما طبق عادت دیرینه جریان بی انصاف اصولگرای انحصار طلب همیشه باید گناه را به گردن شخص ثالثی انداخت که حتی گاهی وجود عینی هم ندارد. چهل و اندی سال است که این مملکت بدون داشتن دشمن بارش بار نمی شود. ما حتی اگر همه دنیا دوستمان باشند یک دشمن فرا زمینی می سازیم تا همیشه گناه اشتباهاتمان را به گردنش بیندازیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
1
همین چند روز پیش گفت کادر درمان از بسیجیها و طلبه ها یاد گرفتن چطور کار کنن!
این آدم ، شبیه همفکرهایی که داره ، فقط حرف می زنن!
کار دیگه ای هم بلد نیستن!
بجای عذرخواهی از کادر درمان بابت اون حرف مضخرف ، الان مثلاً داره ماله کشی می کنه!
اطرافیانش بهش میگن اوضاع خوب شده ، اینهم مثل طوطی تکرار می کنه!
آقای رئیسی ناهار خوردی؟!!!
اینها چه گلی به سر ملت زدن که همیشه طلبکار هستند؟!!!
زمان جنگ کجا بودن؟
توی این مملکت راحت ترین کار این بوده که بری حوزه! یکجور راه میانبر!
دیگه نه کنکوری ، نه رقابتی!
بعد هم راحت بشی قاضی و دادستان!
از همه هم طلبکار باشی!
هر مشکلی دولت به وجود آورده ، میندازه گردن روحانی و دولتش!
ودی هر کاری تکی دولت روحانی انجام شده و ثمره اش رو این دولت برداشت کرده ، مال خودشه!
حتی اگه واکسیناسیون در ماه اول دولت باشه!
انگار نه انگار که خرید دارو یک پروسه مدت داره!
من واقعاً فکر می کردم این آدم تقوا و عدالت داره ولی در همین مدت مطمئن شدم حاضره راحت دروغ بگه!
کارگر مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
اگر شعبه هیات چهارم هیات تشخیص اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران شکایت بنده را قانونی رسیدگی می کرد و قانون و عدالت را رعایت می کرد و مشکل بنده در سال ۹۴ حل می شد.
اگر شعبه ۱۰۱ هیات حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران شکایت بنده را قانونی رسیدگی می کرد و قانون و عدالت را رعایت می کرد و مشکل بنده در سال ۹۵ حل می شد.

واین در حالی است که بنده درشرکت مخابرات شاغل بودم ۲ نامه در سال ۱۳۹۵ در باره شعبه ۱۰۱ هیات حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بازرسی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشتم اما متاسفانه هنوز هم پاسخ و جواب ندادند چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
درپاسخ به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
تسهیلات 5، 7 و 10 میلیون تومانی بدون ضامن 95 درصد به بازنشستگان تامین اجتماعی تاکنون ندادند چرا؟
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مورد به بازنشستگان تامین اجتماعی پاسخ و توضیح بدهد اگر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حدود 90 درصدی افزایش یافته است مبلغ کل دریافتی بازنشستگان تامین چقدر است.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان