تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۱ تير ۱۴۰۱

مقصد بعدی مدافعی که ناگهان از پرسپولیس جدا شد

مدافع قصل قبل پرسپولیس جایی در برنامه های گل محمدی برای سال آینده ندارد

رامین رضائییان

رویداد۲۴ پرسپولیس از بین تمامی نفراتی که در پایان لیگ بیست و یکم بازیکن آزاد شدند، فقط به بازیکنانی مثل ترابی، سرلک، نعمتی و پهلوان پیشنهاد تمدید قرارداد داد که از این جمع ، پهلوان با رد پیشنهاد تمدید قرارداد با پرسپولیس ، احتمالا راهی فولاد خواهد شد.

یکی از نفراتی که در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل به پرسپولیس اضافه شد، رامین رضاییان مدافع راست سابق تیم ملی بود که به تیم سابقش برگشت. رامین به غیر از حواشی که داشت، از نظر فنی عملکرد متوسطی ارائه کرد و همین موضوع باعث شد تا پرسپولیس به او پیشنهاد تمدید قرارداد ندهد.

هرچند رضاییان خیلی علاقه دارد تا در پرسپولیس به کارش ادامه دهد، ولی شواهد نشان می دهد این بازیکن جایی در برنامه های گل محمدی برای فصل آینده نخواهد داشت. پرسپولیس در پست رامین، دانیال اسماعیلی فر را به خدمت گرفت و با سیامک نعمتی هم تمدید کرد.

از همین رو جدایی رضاییان از پرسپولیس تقریبا قطعی است. رامین از سپاهان و یک تیم قطری پیشنهاد خوبی دریافت کرده ولی هنوز تصمیم نهایی خود را برای فصل آینده نگرفته است.با این حال شانس بازگشت مجدد این بازیکن به فوتبال قطر بیشتر از حضور در سپاهان است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رامین رضائیان
نظرات شما
پیشخوان