تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

تمام شایعات نقل و انتقالاتی استقلال/ از جدایی پدیده آبی‌ها تا بازگشت دو لژیونر معروف

باشگاه استقلال فعالیت گسترده خودش در بازار نقل و انتقالات را به جدیت بیشتری پیگیری می‌کند.

نقل و انتقالات استقلال

رویداد۲۴ علیرغم اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال به دلیل تاخیر در معرفی سرمربی فصل جدید از فعالیت در نقل و انتقالات عقب افتاده اما مدیران این باشگاه که همزمان با پروسه انتخاب سرمربی، برنامه جذب بازیکنان جدید را هم پیش بردند، اکنون با فراغ بال بیشتری تحت نظارت ریکاردو ساپینتو به این موضوع می‌پردازند.

کاوه رضایی مهاجم ایرانی شاغل در فوتبال بلژیک که گفته می‌شود مصدومیت دارد، یکی از گزینه‌های مد نظر مدیران باشگاه برای تقویت خط حمله است که صحبت‌هایی نیز در این مورد انجام شده اما هنوز پاسخ قطعی از جانب این بازیکن داده نشده است.

در مورد امیرحسین حسین‌زاده گفته می‌شود با باشگاه شالروا مذاکرات مثبتی را انجام داده اما با توجه به اینکه او با استقلال قرارداد دارد باید دید مدیران باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت.

شایعه بازگشت مهدی قائدی به استقلال نیز این روزها یکی از موضوعات نقل و انتقالاتی این باشگاه است. قائدی که ۴ سال از قراردادش با باشگاه شباب الاهلی باقی مانده، شاید به صورت قرضی راهی تیم دیگری در لیگ این کشور شود. از تیم الاتحاد کلبا تحت هدایت فرهاد مجیدی به عنوان مقصد احتمالی قائدی نام برده می‌شود.

محمد محبی بازیکن اسبق سپاهان که فصل گذشته در تیم سانتاکلارا توپ زد، برای تقویت این فصل تیم آبی پوش تهران مورد توجه مدیران باشگاه قرار دارد. در این خصوص باشگاه استقلال درخواست خودش را به طرف پرتغالی ارائه کرده و باید دید که مذاکرات در این خصوص چه سرانجامی خواهد داشت.

سعید عزت‌اللهی هافبک ملی پوش وایله، به دلیل مصدومیت انتظارات استراماچونی در الغرافه را برآورده نکرد به همین خاطر پس از اتمام قرارداد قرضی از این تیم قطری جدا شد و باید به دانمارک برگردد. با توجه به تمایل استقلال برای جذب او و همچنین سقوط وایله به دسته پایین‌تر، شایعاتی مبنی بر آبی پوش شدن او به وجود آمده است.


بیشتر بخوانید: بازیکن ۳ میلیاردی چطور ۲۰ میلیارد می‌شود؟


همچنین فرشید اسماعیلی نیز که قراردادش با العربی قطر به پایان رسیده، مورد توجه باشگاه استقلال قرار دارد و باید دید که آیا او در فصل جدید به لیگ برتر بر می‌گردد یا کارش را در کشور همسایه ادامه خواهد داد.

گفته می‌شود العربی قطر خواهان مهدی مهدی‌پور است اما با توجه به اینکه او با استقلال قرارداد دارد، بعید است از این تیم جدا شود.

وریا غفوری یکی از بازیکنانی است که قراردادش تمام شده و باشگاه استقلال در پروسه تمدیدی‌ها به این بازیکن با تجربه توجه ویژه‌ای دارد. با این حال اعلام علاقه نکونام به این بازیکن نشان می‌دهد در رادار فولاد نیز قراردارد اما با توجه به تمایل خودش برای ادامه همکاری با استقلال باید دید که این دو راهی به کدام مقصد ختم خواهد شد.

باشگاه استقلال در تلاش است تا رافائل سیلوا را برای فصل جدید نیز در تریکب تیم داشته باشد. یکی از دغدغه‌های مدیران باشگاه پست دفاع میانی است و به همین خاطر توجه خاصی به مذاکره با سیلوا دارند. در حال حاضر دو طرف برسر مسائل مالی مذاکره می‌کنند و اگر این مدافع برزیلی حاضر به کاهش رقم پیشنهادی شود، همکاری او با آبی‌ها ادامه خواهد داشت. البته برای تقویت این پست با چند بازیکن خوب داخلی هم صحبت شده اما در وهله اول مشخص شدن وضعیت همکاری سیلوا اهمیت دارد. ضمن اینکه بازگشت محمدحسین مرادمند نیز تا حدی دغدغه‌های دفاعی استقلال را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این مدیران استقلال با چند گزینه خارجی نیز وارد مذاکره شده‌اند تا به خصوص خط حمله را با بازیکن خارجی تقویت کنند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان