تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۱

ارتقای رتبه این معلمان در سال ۱۴۰۱

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: کسانی که جزو نفرات برتر هر کدام از رشته مسابقات قرآنی فرهنگیان هستند، نتایج آنان در رتبه بندی آن‌ها مؤثر است.

رتبه بندی معلمان

رویداد۲۴ هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان از روز گذشته در مشهد مقدس و در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۱۰ جز، قرائت، نهج‌البلاغه و تدریس احکام و در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

میکائیل باقری مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در خصوص این دوره از مسابقات بیا بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات در بخش فرهنگیان شناسایی معلمان علاقمند و انتقال تجارب آنان به دانش آموزان است؛ در خصوص تعداد معلمان شرکت کننده در این دوره از مسابقات گفت: در مرحله مقدماتی این دور از مسابقات ۳۲۰ شرکت کننده حضور داشتند که برای مرحله پایانی ۶۹ برادر و ۷۱ خواهر فرهنگی به مرحله نهایی راه پیدا کرده‌اند.

    وی با اشاره به اینکه این مسابقات در ۵ رشته قرائت تحقیق قرآن کریم و حفظ ۱۰ جز و حفظ کل قرآن کریم، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام برگزار می‌شود؛ اظهار کرد: علاوه بر اینکه به همه شرکت کنندگان در این مسابقه یک لوح تقدیر به همراه سوغات متبرک رضوی تقدیم می‌شود؛ به نفرات اول تا پنجم هر رشته همراه با لوح تقدیر و سوغات متبرک رضوی جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

    مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا شرکت در این مسابقات و کسب نتایج برتر در آن در رتبه بندی و ارتقای شغلی شرکت کنندگان مؤثر خواهد بود؛ گفت: قرار است که کسانی که جز نفرات برتر هر کدام از رشته مسابقات هستند؛ نتایج آنان در رتبه بندی مؤثر باشد و با ارتقای رتبه حرفه‌ای آن‌ها و در نقل انتقالات شأن مؤثر خواهد بود.

    منبع: مهر
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    پیشخوان