تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۰۵ تير ۱۴۰۱

لایو جنجالی امید نورافکن در خصوص استقلال و پرسپولیس

مدافع چپ ملی‌پوش سپاهان نسبت به علاقه سرخابی‌ها و پیشنهاد خارجی به او واکنش نشان داد.

امید نورافکن

رویداد۲۴  ورزش سه نوشت: امید نورافکن که یک سال دیگر از قراردادش با سپاهان باقی مانده، گفته می‌شود مورد توجه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی است، اما تاکید شده باشگاه اصفهانی به هیچ عنوان رضایت‌نامه او را برای تیم‌های ایرانی صادر نمی‌کند و این بازیکن هم علاقه دارد در جمع طلایی‌پوشان بماند، مگر اینکه با انتقال او به فوتبال اروپا موافقت شود.

امید نورافکن عصر امروز در یک لایو اینستاگرامی همراه با رضا میرزایی صحبت‌های جالبی انجام داد و درباره آینده‌اش صحبت کرد و تاکید داشت در فصل آینده لیگ برتر، فقط برای سپاهان به میدان می‌رود، ولی با این وجود پیشنهاد خارجی هم دارد.


بیشتر بخوانید: اسکوچیچ تیم‌ملی را به زمین گرم زد!


رضا میرزایی که قراردادش با سپاهان به اتمام رسیده، در ابتدای این لایو اینستاگرامی در خصوص آینده همکاری‌اش با این باشگاه صحبتی انجام نداد و خطاب به نورافکن گفت: شما که هستی و قرارداد داری.

در ادامه نورافکن خطاب به افرادی که در خصوص آینده او سوال پرسیدند، گفت: یک‌سال با باشگاه سپاهان قرارداد داریم و فقط به پیشنهاد خارجی پاسخ می‌دهیم.

در میان حرف‌های این دو بازیکن فصل اخیر سپاهان، تعدادی از کاربران صفحه اینستاگرامی قلب‌های قرمز در واکنش به صحبت‌های نورافکن ارسال می‌کردند که رضا میرزایی خطاب به دوستی که همراه او و نورافکن بود، عنوان کرد از این قلب‌ها (زرد رنگ) بگذارد تا روی قلب‌های قرمز بیاید، که نورافکن از او خواست چنین کاری نکند!

نورافکن در واکنش به یکی از هواداران سپاهان که عنوان کرد قراردادش را تمدید می‌کند یا خیر، گفت: «الان وقت تمدید نیست و فعلا قرارداد داریم.»

این بازیکن که سابقه حضور در استقلال را دارد، در پاسخ به درخواست یکی از تماشاگران این تیم برای بازگشت به جمع آبی‌ها عنوان کرد: «من پیشنهادی از استقلال ندارم، ولی آقا رضا (میرزایی) از استقلال پیشنهاد دارد و خودش می‌داند چه کاری انجام بدهد.»

در همین حین و در حالی که میرزایی به حاضرین در لایو اینستاگرامی عنوان کرد قلب قرمز در کامنت‌ها نگذارند، نورافکن از او خواست این حرف‌ها را نزند!

در ادامه نورافکن در پاسخ به اینکه پیشنهاد اروپایی دارد، ابراز کرد: «بله، دو سه پیشنهاد هست که باشگاه سپاهان مخالفت می‌کند و بابت آن هم اذیت شدم، اما چاره‌ای ندارم.»

او ادامه داد: «اگر در داخل ایران باشم که با باشگاه خودم قرارداد دارم و فقط در سپاهان می‌مانم. ضمن اینکه با هیچ تیمی هم مذاکره نکرده‌ام. من بدون دروغ گفتن صحبت می‌کنم و در سپاهان هستم، ولی ممکن است بیرون از ایران بروم.»

نورافکن یادآور شد: «نزدیک جام جهانی است و یک تصمیم خوب می‌گیریم و امیدوارم باشگاه و من به یک نتیجه خوب برسیم. مدنظرم حضور در فوتبال اروپاست که اگر مستحق آن باشیم و به امید خدا برویم، اتفاق خوبی می‌افتد، اما باشگاه سپاهان، آقا ساکت و مورایس باید کمک کنند، چون برای من خوب می‌شود تا امسال در اروپا باشم.»

این بازیکن ملی‌پوش اضافه کرد: «یکی، دو پیشنهاد خارجی به دستم رسیده و خوشحال می‌شوم به آنجا بروم.»

او در واکنش به اینکه اگر قرارداد نداشت، به پرسپولیس می‌رود، سکوت کرد، ولی در همین حین رضا میرزایی با صدای بلند گفت: «نه نمی‌گذاشتم.» و در ادامه نیز نورافکن در واکنش به اینکه هر کجا می‌رود، پرسپولیس را انتخاب نکند هم جوابی نداد، اما تاکید کرد هیچ پیشنهادی از استقلال یا تیم دیگری ندارد.

نورافکن یادآور شد: اصلا صحبتی با هیچ تیمی نبوده، چون من با سپاهان قرارداد دارم. برای هواداران همه تیم‌ها احترام قائل هستم و اصلا اهل بازارگرمی نیستم.

مدافع چپ سپاهان در خصوص اینکه با مورایس، سرمربی جدید این تیم صحبتی انجام داده یا خیر، ابراز کرد: «به دنبال حرف با مورایس بودم که اگر اجازه بدهد، با باشگاه هم حرف بزنم تا به خارج بروم. یکی، دو پیشنهاد از پرتغال و کشور دیگری دارم، ولی با توجه به صحبت‌های باشگاه فعلا به دنبال این جدایی هستم، ولی کارم سخت است، چون باشگاه به این راحتی اجازه خروج را نمی‌دهد.»

او تلویحا به پایین بودن رقم قراردادش با سپاهان نیز اشاره کرد و گفت: «قرارداد من هم از سه سال قبل بسته شده و از نظر مالی هم خیلی ضرر می‌کنم، ولی به هیچ عنوان درمورد آن حرفی نمی‌زنم و سعی دارم به همین شکل پیش بروم تا به امید خدا پیش برود. باشگاه سپاهان حرفه‌ای است و می‌داند که نباید ضرر کنیم و باید حق‌الزحمه ما را بدهند.»

نورافکن برای چندمین بار در واکنش به انتقال به پرسپولیس یا استقلال ابراز کرد: «اگر اروپا نروم ۱۰۰درصد (در سپاهان) می‌مانم، ولی با این شرایط ...؛ شما تماشاگران قیمت‌های بازیکنان دیگر را نمی‌دانید، ولی من با توجه به شرایطم و ملی پوش بودن، حقوق خیلی کمی می‌گیرم و بخاطر عرق و دوست داشتن تیم اصلا درباره آن حرف نزدم تا حاشیه نشود، ولی تا یک حدی می‌توانم اینطور باشم، چون آدم اذیت می‌شود.»

لحظاتی بعد پس از اینکه آهنگ مازندرانی قهرمانی استقلال در خودروی رضا میرزایی پخش شد، امید نورافکن در واکنش جالبی گفت: «آهان. این آهنگ قشنگه!»

نورافکن که در طول آهنگ و حدود دو دقیقه سکوت کامل کرده بود، به یکباره با دیدن کامنت‌های هواداران سپاهان و پرسپولیس با صدای بلند به میرزایی گفت: آقا این آهنگ رو قطع کن. تماشاگر‌ها میگن سوژه میشه» که میرزایی عنوان کرد من این آهنگ را نگذاشتم.

نورافکن با عنوان کردن «این چه کاریه آخه» خطاب به میرزایی، دوباره به اعتراض‌ها در کامنت خود واکنش نشان داد که میرزایی گفت: «خواننده این آهنگ رفیق خوب ماست.» و نورافکن نیز از میرزایی این درخواست را داشت: «بگو من نذاشتم. آقا سجاد (همراه نورافکن و میرزایی) گذاشت و هیچ دلیلی نداشت. آهنگ‌ها پشت سر هم بود.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سپاهان اصفهان
نظرات شما
پیشخوان