تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۷ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
فارین پالیسی:

نگرانی‌های آمریکا درمورد تقابل موشکی ایران و عربستان

کاخ سفید بار‌ها تاکید کرده است که دیدار جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در جده، عربستان سعودی، با رهبران عربستان و دیگر کشور‌های عربی در اواسط ژوئیه، موضوعات مختلفی فراتر از افزایش شدید قیمت‌های بین‌المللی نفت را پوشش خواهد داد. دولت حق دارد بر این پیام پافشاری کند. گفتگوی بایدن با سعودی‌ها نباید محدود به درخواست از آن‌ها برای پمپاژ نفت بیشتر شود، که به هر حال در کوتاه مدت مشکلات بازار انرژی را حل نمی‌کند.

نگرانی‌های آمریکا درمورد تقابل موشکی ایران و عربستان

رویداد۲۴ فارین پالیسی نوشت: کاخ سفید بار‌ها تاکید کرده است که دیدار جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در جده، عربستان سعودی، با رهبران عربستان و دیگر کشور‌های عربی در اواسط ژوئیه، موضوعات مختلفی فراتر از افزایش شدید قیمت‌های بین‌المللی نفت را پوشش خواهد داد. دولت حق دارد بر این پیام پافشاری کند. گفتگوی بایدن با سعودی‌ها نباید محدود به درخواست از آن‌ها برای پمپاژ نفت بیشتر شود، که به هر حال در کوتاه مدت مشکلات بازار انرژی را حل نمی‌کند.

 در ادامه این مطلب آمده است: اولویت‌های دیگری نیز وجود دارد که مقامات ایالات متحده باید و امیدواریم در گفتگو با سعودی‌ها به آن‌ها بپردازند - همه آن‌ها در نامه شش دموکرات برجسته مجلس نمایندگان در ۷ ژوئن خلاصه شده است. برنامه موشک‌های بالستیک عربستان و توسعه آن با کمک چین یکی از این اولویت‌ها است که بیش از همه وزارت دفاع ایالات متحده را نگران می‌کند. احتمالا برای بایدن سخت باشد که سعودی‌ها را از تقویت قابلیت‌های موشکی بالستیک و پهپاد‌های مسلح خود منصرف کند. ظاهرا ریاض قصد دارد این برنامه را پیش ببرد که در اواخر دهه ۱۹۸۰ با خرید تعداد نامشخص، اما احتمالاً کمی از موشک‌های بالستیک میان‌برد چینی آغاز شد. دو دلیل برای این برنامه وجود دارد: اول، محدودیت‌های جدی دفاع موشکی عربستان و دوم، شکست قدرت‌های جهانی، از جمله ایالات متحده، در مهار برنامه موشکی ایران، که بزرگترین برنامه در خاورمیانه است.

با این حال، علیرغم دشواری کار بایدن، او باید تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن سعودی‌ها انجام دهد، زیرا تکثیر موشک‌های بالستیک در خاورمیانه ذاتاً بی‌ثبات‌کننده است. در واقع، آخرین چیزی که منطقه به آن نیاز دارد، مسابقه موشکی تهاجمی با توجه به قدرت و مخرب بودن آن سلاح‌ها است. اگر ایران و عربستان سعودی (و همچنین سایرین در منطقه) به سلاح هسته‌ای دست یابند، موشک‌های بالستیک با توجه به برد و سرعتشان، اگر نگوییم سیستم ایده‌آل، حداقل سیستم مقرون به صرفه خواهند بود.

بسیاری از تحلیلگران به عدم اطمینان فزاینده به ایالات متحده در تامین امنیت عربستان سعودی به عنوان یکی دیگر از دلایل مهم سرمایه گذاری سعودی‌ها در برنامه موشکی گسترده اشاره می‌کنند. (در سپتامبر سال گذشته، ایالات متحده با وجود موجی از حملات حوثی‌ها علیه این کشور، سیستم‌های پاتریوت خود را از عربستان سعودی خارج کرد). این واقعیت که سعودی‌ها نسبت به تمایل واشنگتن برای محافظت از آن‌ها در برابر تجاوز ایران کمتر از همیشه اطمینان دارند، ممکن است بر تصمیم‌گیری امنیتی آن‌ها تأثیر گذاشته باشد. اما حتی اگر این نگرانی‌ها وجود نداشت، مشخص نیست که ریاض به طور کلی گزینه موشکی تهاجمی را کنار می‌گذاشت.

عربستان سعودی مانند سایر نقاط جهان دریافته است که هر چقدر هم که دفاع موشکی قوی باشد، نمی‌تواند حملات موشکی و پهپادی پیشرفته‌ای را متوقف کند که ایرانی‌ها و متحدان حوثی‌شان در یمن بار‌ها علیه این کشور انجام دادند. ویرانگرترین حمله در پاییز ۲۰۱۹ علیه تاسیسات نفتی عربستان بود. در اواخر ماه مارس سال جاری، حوثی‌ها با موفقیت چندین هدف غیرنظامی را در چندین بخش از پادشاهی از جمله تأسیسات نمک‌زدایی انرژی و آب مورد حمله قرار دادند.


بیشتر بخوانید: العرب ادعا کرد: تلاش الکاظمی برای وساطت میان ایران و عربستان به دستور بایدن


حتی بهترین فناوری ایالات متحده که سعودی‌ها با سیستم‌های دفاعی منطقه‌ای پاتریوت و ترمینال در ارتفاع بالا دارند، قادر به دفاع در برابر حملات پیچیده و همزمان نبوده است. گزارش شده است که اسرائیل اخیراً در فناوری دفاع موشکی پیشرفت‌هایی داشته است و یک سیستم لیزری جدید به نام "پرتو آهن" را با موفقیت آزمایش کرده است، اما نتیجه گیری قطعی در مورد اثربخشی آن، به ویژه قبل از آزمایش در نبرد‌های واقعی، بسیار زود است. حتی اگر عربستان سعودی به همکاری دفاع موشکی با اسرائیل علاقه‌مند باشد - که هست - این سیستم جدید به این زودی‌ها عملیاتی نخواهد شد.

علاوه بر نقص‌های عملیاتی، دفاع موشکی، قیمت بسیار بالایی نیز دارد. برای دستیابی و نگهداری سامانه‌های دفاع موشکی پیشرفته میلیارد‌ها دلار هزینه لازم خواهد بود. در نتیجه یک راه فوق‌العاده ناکارآمد، اگرچه هنوز اجتناب‌ناپذیر، برای دفاع در برابر پهپاد‌ها و موشک‌های مهاجم ارزان‌تر است. (دومی، بسته به مشخصات آنها، ممکن است چند میلیون دلار هزینه داشته باشد، در حالی که قیمت اولی فقط چند هزار دلار است.) چنین کاری حتی برای ثروتمندترین کشور‌ها نیز بصورت دایمی شدنی نیست.

البته هیچکدام از این‌ها به این معنی نیست که سعودی‌ها از سرمایه گذاری‌های خود در دفاع موشکی چشم پوشی کرده یا آن را محدود خواهند کرد. اما نشان می‌دهد که آن‌ها - مانند بسیاری از کشور‌های دیگر در سراسر جهان، از جمله کشور‌های عضو ناتو - ممکن است دیگر برای حفاظت از شهر‌ها و زیرساخت‌های حیاتی خود به دفاع موشکی تکیه نکنند. احتمال چنین سناریویی کمتر می‌شد اگر ایران کارت سفید برای توسعه و بهبود مستمر برنامه موشکی خود نداشت. دیپلماسی و تحریم‌های آمریکا و همچنین استفاده اسرائیل از زور در سال‌های اخیر، نتوانسته اند زرادخانه ایران را محدود کنند. هر بار که واشنگتن موضوع موشک‌ها را با تهران مطرح کرده است، تهران بلافاصله هرگونه مصالحه را رد کرده است.

دیپلماسی منطقه‌ای یا چندجانبه راه دیگری برای مقابله با موشک‌های ایران است. طبق گزارش‌ها، خود سعودی‌ها و ایرانی‌ها از سال ۲۰۲۱ تاکنون چندین دور مذاکرات مستقیم در بغداد انجام داده‌اند، و اگرچه فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی از پیشرفت‌های حاصل شده راضی به نظر می‌رسید، اما اعتراف کرد که هنوز راه زیادی در پیش است. مشخص نیست که آن حوزه‌های همگرایی چیست، اما بعید است ایران موافقت کرده باشد که برنامه موشکی خود را به هر نحوی محدود کند.

ایرانی‌ها چه در گفتگو با کشور‌های منطقه، چه اروپایی‌ها و چه با ایالات متحده، در این موضوع کاملاً ثابت بوده اند. در سال ۲۰۱۸، سرلشکر فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) برنامه موشکی ایران را «خط قرمز» خواند. سه سال بعد، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، موضع نظام اسلامی مبنی بر «غیرقابل مذاکره بودن» موشک‌ها را تأیید کرد. برنامه موشکی ایران همواره یکی از عناصر اصلی استراتژی این کشور برای دفاع از خود، و حتی اعمال قدرت فراتر از مرزهایش بوده است.

ریاض می‌خواهد با نشان دادن اینکه در حال توسعه توانایی مبارزه با آتش است، بازدارندگی قوی‌تری علیه تهران ایجاد کند. سوال نهایی برای سعودی‌ها این است که آیا این رویکرد موفق خواهد بود یا خیر. به احتمال زیاد اینطور نخواهد شد، زیرا درک آنچه که ایرانیان را باز می‌دارد، موضوعی فوق العاده دشوار برای همه دشمنان تهران بوده است. ایالات متحده، برای چندین دهه تلاش کرده است تا از حملات ایرانیان علیه شرکای عرب و پرورش شبه نظامیان خشن در سراسر خاورمیانه جلوگیری کند. دولت ترامپ با سیاست فشار حداکثری خود دسترسی به همه چیز را برای ایران دشوار کرد و فرمانده ارشد نظامی آن قاسم سلیمانی را در ژانویه ۲۰۲۰ در یک حمله هواپیمای بدون سرنشین ترور کرد و همچنان نتوانست ایران و متحدان غیردولتی آن را از اقدامات خصمانه مختلف در منطقه باز دارد.

آرزوی سعودی‌ها برای دستیابی به موشک‌های قوی‌تر احتمالاً می‌تواند تأثیر معکوس داشته باشد. ایران در نتیجه تجربه وحشتناک خود با عراق در طول جنگ ۱۹۸۰-۱۹۸۸ به موشک‌ها بسیار حساس است، بنابراین ممکن است حملات پیشگیرانه‌ای را برای کاهش یا از بین بردن تهدید انجام دهد که می‌تواند به انتقام گیری سعودی‌ها و در نهایت جنگ همه جانبه منجر شود. شانس بایدن برای متقاعد کردن سعودی‌ها برای تجدید نظر در همکاری با چین در زمینه موشک‌های بالستیک (یا با هر کشور دیگری که بخشی از رژیم کنترل فناوری موشکی نیست) خیلی خوب نیست، اما او اهرم مهمی دارد. نقش ضروری ایالات متحده در ایجاد معماری یکپارچه دفاع هوایی و موشکی در منطقه.

بدون فناوری و مشارکت ایالات متحده، یک سیستم هشدار اولیه مشترک غیرممکن است. این سیستم بسیار حیاتی است، زیرا اولین لایه دفاعی است و فقط می‌تواند توسط ایالات متحده اداره و مستقر شود. این سیستم می‌تواند به عنوان مرکز داده از طریق ماهواره‌های خود به تمام پایانه‌های سیستم‌های هشدار اولیه مشترک در داخل کشور‌های عربی خلیج فارس عمل کند.

این ابتکار پدافند هوایی و موشکی یکپارچه که اخیراً به یک لایحه دو حزبی در کنگره تبدیل شده و به دنبال ارتقای گسترده‌تر همکاری دفاعی بین اسرائیل و اعراب پس از توافق‌نامه ابراهیم است، بازدارنده بهتری در برابر ایران و یک تغییر واقعی بازی نه تنها برای ایران و عربستان، بلکه برای هر کسی است که در معرض خطر حملات موشکی و پهپادی ایران هستند، از جمله پرسنل آمریکایی مستقر در منطقه.

اما برای اینکه عربستان بتواند کمک همه جانبه ایالات متحده در دفاع موشکی را به دست آورد، باید به عدم اشاعه موشکی به نفع امنیت منطقه‌ای و بین المللی متعهد شود. این معامله امنیتی است که بایدن باید در دیدار با رهبران سعودی بر آن تاکید کند. ریاض باید درک کند که همکاری بیشتر با چین در زمینه موشک‌های تهاجمی منجر به از دست دادن حمایت کامل ایالات متحده در دفاع موشکی خواهد شد. این نباید انتخاب سختی باشد.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
1401/03/28 - 11:02

مایک پامپئو بی ادب، وزیر امور خارجه سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی مخاکمه شود.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

1401/03/30 - 13:27

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
رئیس بی ادب مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار از رفتار آمریکا و متحدانش چشم پوشی می کند و ضد علیه ایران قطعنامه صادر می کند.
تاکنون هزاران شکایت ها و اعتراض های در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش توسط کشورها مختلف درمنطقه خاورمیانه و جهان به سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حقوق بی بشر سازمان ملل متحد و دادستان کل دیوان کیفری بین المللی ارسال شده است ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.


و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2017 تاکنون در نقض برجام کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
فرانسه جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا جنایتکار در جهان بوده است.
فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی ضد علیه ملت ایران و ضد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟

چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی و... متاسفانه 100 درصد فقط دولت حسن روحانی مقصر بوده است.
ایران هم نباید با آژانس همکاری کند متاسفانه دولت حسن روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی و مسئولان همه جانبه با آژانس و... همکاری کرده است ولی اما آژانس متاسفانه تاکنون ایران را در توافق هسته ای، برجام و... متهم می کند شرم آور و تاسف بار است.

متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم

گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.

ازسال 1394 تاکنون برجام نشان داد که نباید با آمریکا و سه کشور اروپایی مذاکره کرد
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی به همراه ظریف و عراقچی بوده است چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
درپاسخ به پنتاگون نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت وزارت دفاع آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست رژیم کودک کس سعودی
درپاسخ به جان بولتون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت مشاور امنیت ملی کاخ سفید سگ دست رژیم کودک کش سعودی
درپاسخ به مایک پامپئو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر امور خارجه ایالات متحده سگ دست نشانده رژیم کودک سعودی
آمریکا اگر ایران را تهدید کند، در خلیج فارس و منطقه نابود خواهد شد.
دلیل تقویت توان موشک های مان به خاطر مقابله با آمریکا است.
دلیل تقویت توان موشک های مان به خاطر مقابله با انگلیس است.
پاسخ سپاه و ارتش به آمریکا و متحدانش کوبنده خواهد بود.
هیچ مذاکره ای با آمریکایی نداریم.
وزارت دفاع آمریکا توانایی جنگ با ایران را ندارد.
ایران به خاطردخالت و ممداخله آمریکا و انگلیس و... درخلیج فارش و منطقه توان موشکی خود را افزایش می دهد.
ایران برای مقابله با تهدید های آمریکا و انگلیس و... توان موشکی خود را افزایش می دهد.
اگرآمریکایی ها اقدامی کنند پاسخی قاطع خواهند گرفت.
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی ازابتدا غلط بود.
تروریسم را شما ایجاد کردید.
تروریسم را شما به وجود آوردید.
زمان خلع سلاح اتمی اسرائیل فرار رسیده است.
سازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به تروریسم آگاه است.
که اعزام 1500 نظامی تروریست آمریکا به غرب آسیا به خاطرکمک، حمایت وپشتیبانی ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی جیش الظلم، داعش، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی است.
آمریکا کشوری است که از تروریسم حمایت می‌کند.
آمریکا کشوری است که از القاعده حمایت می‌کند.
آمریکا کشوری است که از طالبان حمایت می‌کند.
آمریکا کشوری است که از گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کند.
آمریکا کشوری است که از گروهک تروریستی جیش الظلم حمایت می‌کند.
آمریکا کشوری است که از داعش حمایت می‌کند..
آمریکا کشوری است که از جبهه النصره حمایت می‌کند.
آمریکا کشوری است که از ارتش آزاد سوریه حمایت می‌کند.
آمریکا کشوری است که از شورشیان حمایت می‌کند.
آمریکا کشوری است که از مخالفان سوری حمایت می‌کند.
آمریکا کشوری است که از تکفیری ها حمایت می‌کند..
آمریکا کشوری است که از تروریست ها حمایت می‌کند.
آمریکا کشوری است که از گروه های تروریستی حمایت می‌کند.
آمریکا کشوری است که از جنایتکاران جنگی حمایت می‌کند.
آمریکا کشوری است که از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می‌کند.
آمریکا کشوری است که از رژیم کودک کش سعودی حمایت می‌کند.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشر درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن شده است.
سازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به تروریسم آگاه است
سازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به تروریسم آگاه است
سازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به تروریسم آگاه است..
شورای امنیت سازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به تروریسم آگاه است..
شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به تروریسم آگاه است.
سازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به القاعده آگاه است
شورای امنیت سازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به القاعده آگاه است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به القاعده آگاه است.
سازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به طالبان آگاه است
شورای امنیت سازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به طالبان آگاه است
شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به طالبان آگاه است.
سازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به داعش آگاه است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به داعش آگاه است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد ازکمک، حمایت و پشتیبانی پنتاگون وزارت آمریکا به داعش آگاه است.
فروش تسلیحات ممنوعه و بمب های خوشه ای به آمریکا عربستان سعودی درجنگ یمن جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است.
فروش تسلیحات ممنوعه و بمب های خوشه ای به آمریکا امارات درجنگ یمن جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشر درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن شده است.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشر درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن باید دردادگاه لاهه محاکمه شود.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا بسیارخطرناک ترازالقاعده، داعش، طالبان، جبهه النصره دیگرگروه های تروریستی است.
دوستان پنتاگون وزارت دفاع آمریکا حامی داعش هستند.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا به همراه انگلیس ازتامین کنند اصلی تسلیحات و نیازهای مالی تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و دیگرگروه های تروریستی درسوریه و منطقه بوده است.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا بیشترین حمایت را ازگروهک تروریستی منافقین کرد.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا بیشترین حمایت را ازالقاعده کرد.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا بیشترین حمایت را ازداعش کرد.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا بیشترین حمایت را ازجبهه النصره کرد.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا بیشترین حمایت را ازمخالفان سوری کرد.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
برای نابودی باید پنتاگون وزارت دفاع آمریکا مقابله کرد.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردرسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا با داعش همدست است.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا با آتش بازی کرد.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا با آتش بازی می کند.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا یک هدف را دنبال می کند.
دخالت و مداخله پنتاگون وزارت دفاع آمریکا درخلیج فارس و منطقه خاورمیانه برای آمریکایی ها گران تمام می شود.
داعش ازسال 2001 تاکنون درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان سلاحهای آمریکایی دراختیاردارد.
سلاح های داعش درسراسر منطقه خاورمیانه و جهان ساخت آمریکایی ها است.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا ثابت کرده است که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده وطالبان نیست و فقط به دنبال منافع خودش درافغانستان، عراق، لیبی ومنطقه است.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا ثابت کرده است که به دنبال جنگ با داعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش درسوریه، عراق و منطقه است.
پنتاگون وزارت دفاع آمریکا پایش را ازگلیمش درازترکرده است.
که اجازه داده نخواهد شد پنتاگون پایش را ازگلیمش درازترکند.
وزارت دفاع آمریکا نیروی هوایی داعش درافغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن شده است.
وزارت دفاع آمریکا نیروی هوایی القاعده و داعش شده است.
آمریکا ازسال 2011 تاکنون داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
شرکت های فتاوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
وزارت دفاع آمریکا درسال 2003 با دستورحمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی وجنایت علیه بشریت شده است.
وزارت دفاع آمریکا عناصرداعش را دراردن آموزس داده است!
وزارت دفاع آمریکا داعش را وارد موصل و دیگرشهرهای عراق کرده است.
وزارت دفاع آمریکا داعش را وارد افغانستان کرده است.
وزارت دفاع آمریکا داعش را وارد لیبی کرده است.
وزارت دفاع آمریکا داعش را وارد سوریه کرده است.
وزارت دفاع آمریکا ازداعش حمایت نظامی می کند.
آیا سگ هارآمریکایی می تواند جنایات وفجایع متحدانش را دریمن متوقف کند.
آمریکا دیگرپلیس دنیا نیست.
وزارت دفاع آمریکا ارزشی برای جان انسان ها قائل نیست.
وزارت دفاع آمریکا باید نگران تسلیحات هسته ای واشنگتن باشد.
وزارت دفاع آمریکا باید نگران تسلیحات هسته ای رژیم کودک کش صهیونیستی باشد.
وزارت دفاع آمریکا خودش پدرخوانده تروریست هاست.
آمریکا به همراه انگلیس باید ازافغانستان، عراق، خلیج فارس و منطقه خارج شوند.
اجازه نمی دهیم هیچ کشوری پایش را ازگلیمش خود درازترترکند.
برای همه مردم دنیا ازسال 2001 تاکنون ثابت شده که آمریکا مادر تروریسم است.
حمایت آمریکا تروریسم، صدام، گروهک ترووریستی منافقین، القاعده، طالبان، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و گروه های تروریستی فاجعه ایجاد کرده است.
آمریکا مادرهمه گروه های تروریستی، داعش، بوکرحرام و همه تروریست های جهان است.
وزارت دفاع آمریکا به تروریست های داعش درسوریه آموزش نظامی می دهد.
آمریکا وانگلیس درانفجارتروریستی افغانستان و پاکستان نقش داشتند.
وزارت دفاع آمریکا و کاخ سفید داعش را ایجاد کردند.
وزارت دفاع آمریکا درسراسرمنطقه حامی داعش است.
حضورآمریکا درخاورمیانه برای مبارزه با تروریست های داعش نیست وزارت دفاع آمریکا دراین منطقه با داعش درارتباط است.
داعش ازسال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا، انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش منتسب به آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی و با مدیریت هدایت و پشتیبانی این سه کشورتروریسم دولتی دست به اقدامات تروریستی می زند.
جنایت تروریست ها تحت نظرآمریکا، انگلیس و عربستان سعودی.
کشورهای غربی با تامین سلاح عربستان، القاعده و داعش شریک جنایات جنگی دریمن هستند.
سلاح القاعده درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان چگونه تامین می شود؟ توسط آمریکا و متحدانش!
سلاح داعش درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان چگونه تامین می شود؟ توسط آمریکا و متحدانش!
وزارت دفاع آمریکا دیگر نمی تواند برجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش ازسال 2001 تاکنون درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
وزارت دفاع آمریکا از تجاوزائتلاف متجاوز سعودی حمایت می کند.
وزارت دفاع آمریکا ازسال 2001 تاکنون به همراه انگلیس به دروغ شعارمبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان سرمی دهد.
وزارت دفاع آمریکا اگرنگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرائتلاف متجاوزسعودی تاکنون سکوت نمی کرد.
موشک های مان را تقویت می کنیم ازهرکسی که علیه آمریکا ومتحدانش ایستادگی کند، حمایت می کنیم.
ایران توان بستن تنگه هرمز را دارد.
آمریکا ازسال 2001 تاکنون جنایت های خود را به بهانه حقوق بشر و مبارزه با تروریسم انجام می دهد.
جنگ عربستان علیه یمن جنایت علیه بشریت است.
جنگ امارات علیه یمن جنایت علیه بشریت است.
جنگ عربستان به همراه بحرین علیه یمن جنایت علیه بشریت است.
جنگ عربستان به همراه آمریکا علیه یمن جنایت علیه بشریت است.
جنگ عربستان به همراه انگلیس علیه یمن جنایت علیه بشریت است.
سعودی ها همراه با چند کشور دیگر بدترین فاجعه انسانی جهان را در یمن رقم زده اند.
بی توجهی دونالد ترامپ به کنگره در مسئله فروش اسلحه به عربستان پذیرفتنی نیست.
بی توجهی دونالد ترامپ به کنگره در مسئله فروش اسلحه به امارات پذیرفتنی نیست.
بی توجهی دونالد ترامپ به کنگره در مسئله فروش اسلحه به بحرین پذیرفتنی نیست.
جنگی که عربستان همراه با چند کشور دیگر ازششم فروردین سال 1394 تاکنون در یمن به راه انداخته اضطراری نیست بلکه جنایت علیه بشریت است و سعودی ها بدترین فاجعه انسانی جهان را در یمن رقم زده اند.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
درپاسخ به پنتاگون نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت وزارت دفاع آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست رژیم کودک کس سعودی
درپاسخ به جان بولتون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت مشاور امنیت ملی کاخ سفید سگ دست رژیم کودک کش سعودی
درپاسخ به مایک پامپئو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر امور خارجه ایالات متحده سگ دست نشانده رژیم کودک سعودی

1 - حمایت آمریکا جنایتکارشماره یک ازائتلاف سعودی حمایت ازتروریسم است.
2 - وزیر خارجه آمریکا حامی جنایات جنگی ائتلاف سعودی دریمن است.
3 - حملات ائتلاف سعودی دریمن جنایت جنگی و جنایتعلیه بشریت است.
4 - جنایات ائتلاف سعودی دریمن برای جامعه جهانی شرم آوراست.
5 - اقدام وزیر خارجه آمریکا جنایتکارشماره یک به همراه ائتلاف سعودی علیه یمنی ها جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت است.
6 - آمریکا جنایتکارشماره یک همچنان به ائتلاف سعودی درجنگ یمن سلاح می کند.
7 - آمریکا جنایتکارشماره یک انواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است.
8 - جنایت جنگی آمریکا دریمن شرم آوراست.
9 - آمریکا شریک جرم جنایات ائتلاف سعودی درجنگ یمن است.
10 - حملات تحت امرعربستان با حمایت آمریکا دریمن جنایات جنگی است.
11- ائتلاف سعودی ازششم فروردین سال 1394 تاکنون غیرنظامیان یمنی را درسایه سکوت سازمان های بین المللی با بمب های ساخت آمریکا، اروپا و اسرائیل می کشد وهمچنان نیزادامه می دهد.
12 - وزیر خارجه آمریکا ازتجاوز ائتلاف سعودی حمایت می کند.
13 - کاخ سفید اگرنگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات
ائتلاف سعودی سکوت نمی کرد.
14 - سیاست بی شرمانه وزیر خارجه آمریکا دریمن شرم آوراست.
15 - دونالد ترامپ رئیس جمهوردولت آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک صهیونیستی دیگرنمی تواند برجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان ومتحدانش درمنطقه و یمن سرپوش بگذارد.
16 - آمریکا ازجنگ دریمن چه می خواهد؟
17 - آمریکا در یمن چه می کند؟
18 - آمریکا در یمن چه می خواهد؟
19 - آمریکا درجنایت های سعودی ها شریک است.
20 - پمپئو جنایتکارجنگی است.
21 - سعودی ها با پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند.
22 - چه کسی القاعده را به وجود آورد؟ آمریکا!
23 - القاعده با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.
24 - چه کسی داعش را به وجود آورد؟ آمریکا!
25 - داعش با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.
26 - کاخ سفید عامل اصلی به وجود آمدن القاعده و داعش بود.
27 - القاعده منتسب به آمریکا وعربستان سعودی است و با مدیریت هدایت وپشتیبانی این دوکشود دست به اقدامات تروریستی می زند.
28 - داعش منتسب به آمریکا وعربستان سعودی است و با مدیریت هدایت وپشتیبانی این دوکشود دست به اقدامات تروریستی می زند.
29 - آمریکا به همراه عربستان ازتروریسم، القاعده، داعش و دیگرگروهای تروریستی درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کند.
30 - آمریکا به تروریست ها درجهان سلاح می دهد.
31 - عربستان به تروریست ها درجهان حقوق می دهد.
32 - آمریکا درخاورمیانه حامی تروریسم، القاعده، داعش و گروهای تروریستی است حضورآمریکا درخاورمیانه برای مبارزه با تروریست ها نیست واشنگتن دراین منطقه با تروریسم، القاعده، داعش و دیگرگروه های تروریستی درارتباط است.
33 - کاخ سفید و ریاض القاعده، تکفیری ها و داعش را ایجاد کردند.
34 - آمریکا با کمک مالی عربستان تروریست های داعش درسوریه و اردن آموزش نظامی می دهد.
35 - عربستان تروریست ها را تسلیح می کند، عربستان سعودی با سلاح های خریداری شده ازکشورهای اروپایی، تروریست ها را درمناطق مختلف خاورمیانه تسلیح و تجهیز می کند.
36 - آ مریکا ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشوردیگر تسلیحات داعش را تامین می کند.
37 - چه کسانی داعش را به وجود آوردند؟ آمریکا ومتحدانش!
38 - چه کسانی ازسال 2011 تاکنون ازداعش نفت می خرند؟ آمریکا، ترکیه، کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
39 - وهابیت ازسال 2001 تاکنون منبع اصلی تروریسم بین المللی درجهان است.
40 - داعش ازسال 2001 تاکنون نفت خود ازطریق ترکیه می فروشد.
41 - چرا غرب ازسال 2011 تاکنون، نفت داعش را تحریم نمی کند؟ غرب همدست داعش است!
42 - آمریکا عناصرداعش را دراردن آموزش داده است.
43 - داعش ازسال 2001 تاکنون چگونه با نفت قاچاق، سلاح وارد می کند؟
44 - آمریکا ازسال 2011 تاکنون داعش را نابود نمی کند و یک داعش هم را نکشته است، پرورش می دهد.
45 - شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
46 - بحران درسوریه، عراق ومنطقه به علت دخالت های غرب ایجاد شد.
47 - آنچه امروز درمنطقه دیده می شود منعکس کننده جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا ومتحدانش است.
48 - دولتمردان آمریکایی با دستورحمله به عراق، لیبی، سوریه و... مرتکب جنایات جنگی شده اند.
49 - آمریکا جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
50 - ارتباط آمریکا با تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، گروهک تکفیری جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، شورشیان سوری، تکفیری ها و دیگرگروهای تروریستی آشکاراست.
51 - آمریکا درباره کمک، حمایت و پشتیبانی به تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان باید توضیح دهد.
52 - نگران ما ازجنایات بی حساب و کتاب آمریکا ومتحدانش درمنطقه ویمن است.
53 - آمریکا ازخاورمیانه چه می خواهد؟
54 - آمریکا درخاورمیانه چه کند؟
55 - آمریکا ازسال 2001 تاکنون ثابت کرده است که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان و گروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال منافع خودش درسراسرمنطقه خاورمیانه است.
56 - کشتار مسلمانان درمنطقه وجهان بی پاسخ نخواهد ماند.
57 - آمریکا عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
58 - آمریکا عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
59 - آمریکا عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
60 - آمریکا مرتکب جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت درمنطقه شده است.
61 - این درحالی است که مردم افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط آمریکا ومتحدانش قتل عام می شوند.
62 - سکوت مجامع بین المللی درمقابل کشتارمسلمانان منطقه تاسف باراست.
63 - سکوت مجامع بین المللی فاجعه بارترکشتارمسلمانان درمنطقه است.
64 - چرا سازمان های بین المللی درمقابل نسل کشی آمریکا ومتحدانش درمنطقه خاموش اند؟
65 - نیروهای آمریکایی ازسال 2001 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانستان، پاکستان، لیبی و منطقه حمله می کنند.
66 - آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست.
67 - بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
68 - آل سعود، عربستان را به اسرائیل دوم تبدیل کرده است.
69 - عربستان همراه با چند کشور دیگر با بمباران ونسل کشی دریمن بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد.
70 - ادعای مبارزه با تروریسم از سوی آمریکا دروغ است.
71 - ادعای مبارزه با القاعده از سوی آمریکا دروغ است.
72 - ادعای مبارزه با طالبان از سوی آمریکا دروغ است.
73 - ادعای مبارزه با داعش از سوی آمریکا دروغ است.
74 - ادعای دفاع از حقوق بشراز سوی آمریکا دروغ است.
75 - ادعای مبارزه با مواد مخدر از سوی آمریکا دروغ است.
76 - آمریکا واروپا درتجارت مواد مخدرافغانستان نقش دارند.
77 - نیروهای آمریکایی بدون مجوز سازمان ملل درمنطقه حضوردارند.
78 - حضورنظامی آمریکا درمنطقه غیرقانونی است.
79 - بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل متحد حضور نیروهای آمریکایی درمنطقه نقض قوانین المللی است.
80 - تنها عامل رسیدن داعش به منطقه، حمایت های آمریکا است.
81 - فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه توسط آمریکا ومتحدانش برای جامعه بین المللی شرم آوراست.
82 - مدعیان حقوق بشربه فجایع منطقه چراغ سبزنشان می دهند.
83 - مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارنه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنشان می دهند.
84 - جنایات مدعیان حقوق بشر، مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
85 - واین درحالی است که سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا ومتحدانش نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
86 - هیچ کشوری درسایرآمریکا ومتحدانش به عدالت ورفاه نرسیده است.
87 - منبع تامین تسلیحات داعش کجاست؟
88 - منابع مالی داعش ازکجاست؟
89 - داعش پول وسلاح خود را چگونه تامین می کند؟
90 - تسلیحات جبهه النصره چگونه تامین می شود؟
91 - رفتارآمریکا ازسال 2001 تاکنون دراین زمینه شرم آوراست.
92 - دیگرهیچ کس به دولت آمریکا اعتماد نمی کند.
93 - آمریکا ازبزرگ ترین حامیان تروریسم، القاعده، گروهک تروریستی منافقین، طالبان، داعش، جبهه النصره و مخالفان سوری است.
94 - آمریکا به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی است.
95 - که دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی یا اصل مسئله را درک نمی کند، نمی فهمد دروغ می گوید یا ازاین موضوع بیزاطلاع است.
96 - آمریکا بعنوان بزرگترین نافقض حقوق بشرحق ندارد درباره حقوق بشرحرف بزند.
97 - دولت آمریکا و ارتش آمریکا، هردو تروریست هستند.
98 - نباید درقبال جنایات آمریکا سکوت کرد.
99 - آمریکا و اسرائیل می خواهند یک اسرائیل دیگردرمنطقه درست کنند.
100 - ومجامع حقوق بشری ازسال 2001 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
101 - آمریکا و متحدانش حامی تروریست ها درمنطقه ومسئول جنایت های آنان هستند.
102 - سازمان ملل ازکمک، حمایت وپشتیبانی آمریکا و متحدانش به تروریسم، القاعده، طالبا، گروهک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و دیگرگروه های تروریستی آگاه است.
103 - شورای امنیت سازمان ملل ازکمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش به تروریسم، القاعده، طالبا، گروهک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و دیگرگروه های تروریستی آگاه است.
104 - شورای حقوق سازمان ملل ازکمک، حمایت وپشتیبانی آمریکا و متحدانش به تروریسم، القاعده، طالبا، گروهک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و دیگرگروه های تروریستی آگاه است.
105 - آمریکا نیروی هوایی داعش درسوریه وعراق است.
106 - آمریکا نیروی هوایی القاعده و داعش شده است.
107 - کاخ سفید حامی تروریسم است.
108 - واشنگتن درحال کمک به تروریسم است.
109 - داعش سلاح های آمریکایی، اروپایی و اسرائیلی دراختیاردارد.
110 - سلاح های داعش ازسال 2011 تاکنون درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان ساخت آمریکایی ها، اروپایی ها و صهیونیست ها است.
111 - آمریکا ومتحدانش و تروریست های داعش یک هدف را دنبال می کنند.
112 - آمریکا ازسال 2011 تاکنون با داعش همدست است.
113 - چرا رژیم صهیونیستی کودکان را می کشد؟
114 - چرا رژیم سعودی کودکان را می کشد؟
115 - چرا ائتلاف متجاوز سعودی کودکان را می کشد؟
116 - آمریکا درجنایت های سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها و صهیونیست ها شریک است.
117 - دولت آمریکا شریک ریخته شدن خون یمنی ها، سوری ها، عراقی ها و مسلمانان است.
118 - درهرجای دنیا جنایتی رخ می کند دست آمریکا درکاراست.
119 - سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
120 - آل سعود ازدایره اسلام خارج است.
121 - ائتلاف ضد تروریسم ازسال 2014 تاکنون با تبلیغات دروغین هیچ کاری برای سوریه وعراق نکرده است.
122 - آمریکا بزرگترین حامی دولتی تروریسم درجهان است.
123 - آمریکا بزرگترین کشورحامی تروریسم درجهان است.
224 - آمریکا تا مدت ها ازداعش می کرد.
125 - آمریکا، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی عامل ایجاد ناامنی درمنطقه هستند.
126 - آمریکایی ها حق حضوردرمنطقه را ندارند.
127 - آمریکا ازسال 2001 تاکنون با جنگ افغانستان، عراق، لیبی ومنطقه تجارت می کند.
128 - صدام چگونه به سلاح شیمیایی دست یافت؟
129 - چه کسی به صدام شیمیایی داد؟
130 - آلمان که درجنگ به صدام بمب شیمیایی می داد.
131 - آلمان با کمک آمریکا سلاح شیمیایی به صدام می داد.
132 - کمک های آلمان به ساخت کارخانه تسلیحات شیمیایی درعراق.
133 - آمریکا جنایت های خود را به جانه حقوق بشر و تروریسم انجام می دهد.
134 - آمریکا درحال انتقال داعش به افغانسان است.
135 - آمریکا داعش را به مرزهای افغانسان و پاکستان منتقل می کند. آمریکا داعش را به مرزهای افغانستان و پاکستان منتقل کرده است.
136 - آمریکایی ها به همراه کشورهای اروپایی ازسال 2001 تاکنون به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و گروه های تروریستی سرمی دهند.
137 - سلاح تروریسم، القاعده، داعش و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه چگونه تامین می شود؟ توسط آمریکا ومتحدانش درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
138 - سلاح طالبان درافغانستان چگونه تامین می شود؟ توسط آمریکا و کشورهای اروپایی با کمک مالی عربستان سعودی و امارات درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
139 - تروریست های خارجی ازسال 2011 تاکنون چگونه به سوریه منتقل می شود؟ توسط سران کشورهای اروپایی به سرکردگی آمریکا با هماهنگی، همدستی وهمکاری سران کشورترکیه و با دریافت رشوه و پول دلالی!
140 - اسرائیل به شورشیان سوری محرمانه سلاح می داد.
141 - کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی با تامین سلاح ائتلاف متجاوز سعودی شریک جنایات جنگی دریمن هستند.
142 - اعتراف اسرائیل به درمان تروریست ها.
143 - افغانستان ازسال 2001 تاکنون بهشت نیروهای آمریکا و ناتو بوده است.
144 - ناتو مانند آمریکا ازسال 2001 تاکنون درافغانستان یک تروریست و طالبان را هم نکشته است.
145 - آمریکا و ناتو ارسال 2001 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان هستند.
146 - آمریکا و ناتو ازسال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ درافغانستان هستند.
147 - آمریکا و ناتو ازسال 2001 تاکنون عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم و طالبان درافغانستان هستند.
148 - تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش هیچ راهی جز تسلیم شدن ندارند.
149 - آمریکا و ناتو ازسال 2001 تاکنون درتجارت مواد مخدرافغانستان نقش دارند.
150 - آمریکا و اروپا ازسال 2001 تاکنون تروریسم را ازنابودی نجات می دهند.
151 - دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی در جایگاهی نیست که دیگران را تروریست بنامد.
152 - آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون از بزرگترین تروریست منطقه حمایت می‌کند و آن عربستان سعودی جنایتکارشماره یک است.
153 - آمریکا جنایتکارشماره یک از بزرگترین تروریست منطقه حمایت می‌کند و آن امارات جنایتکارشماره یک است.
154 - آمریکا جنایتکارشماره یک از بزرگترین تروریست منطقه حمایت می‌کند و آن اسرائیل جنایتکارشماره یک است.
155 - مداخله آمریکا در امور داخلی ایران برخلاف قانون بین الملل است.
156 - مداخله آمریکا در امور داخلی افغانستان برخلاف قانون بین الملل است.
157 - مداخله آمریکا در امور داخلی پاکستان برخلاف قانون بین الملل است.
158 - مداخله آمریکا در امور داخلی عراق برخلاف قانون بین الملل است.
159 - مداخله آمریکا در امور داخلی لیبی برخلاف قانون بین الملل است.
160 - مداخله آمریکا در امور داخلی سوریه برخلاف قانون بین الملل است.
161 - مداخله آمریکا در امور داخلی لبنان برخلاف قانون بین الملل است.
162 - مداخله آمریکا در امور داخلی یمن برخلاف قانون بین الملل است.
163 - مداخله آمریکا در امور داخلی ونزوئلا برخلاف قانون بین الملل است.
164 - مداخله آمریکا در امور داخلی سایرکشورهای برخلاف قانون بین الملل است
165 - مداخله آمریکا در منطقه خاورمیانه برخلاف قانون بین الملل است.
166 - آمریکا و متحدانش هزاران تن بمب بر افغانستان ریختند.
167 - آمریکا و متحدانش هزاران تن بمب برعراق ریختند.
168 - آمریکا و متحدانش هزاران تن بمب بر لیبی ریختند
169 - آمریکا، ناتو، عربستان سعودی و امارات متحده عربی هزاران تن بمب بر سوریه ریخته اند..
170 - عربستان و متحدانش هزاران تن بمب بر یمن ریختند.
171 - ائتلاف سعودی هزاران بار به یمن حمله کرده است.
172 - ائتلاف آمریکایی هزاران به سوریه وعراق حمله کرده است.
173 - دولت های تحریم کننده حامی تروریست هستند. دولت هایی که چنین تحریم را اعمال می کنند، خود تروریست پرور وحامی تروریست هستند.
174 - آمریکا و کشورهای اروپایی به همراه برخی کشورهای منطقه تحت نظارت آمریکا ازآغاز بحران سوریه درسال 2011 ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات تروریست ها بودند.
175 - ائتلاف متجاوزسعودی با کشتن کودک یمنی، قوانین المللی را نقض می کند.
176 - عربستان سعودی با حمله به غیرنظامیان یمنی و کشین زنان و کودکان یمنی، قوانین حقوق بشر بین المللی را نقض می کند.
177 - مزدور اجاره ای رژیم دیکتاتورآل سعود نمی تواند یمن را شکست بدهد.
178 - جامعه بین‌الملل باید رژیم کودک کش سعودی را تحریم کند.
179 - جامعه بین‌الملل باید رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم کند.
180 - نژادپرستی، نتیجه تروریست اسرائیل است.
181 - تمام نژادپرستی، نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت که امروز در فلسطین شاهد هستیم، محصول تروریست اسرائیل است.
182 - بهار عربی تنها یک شکست بود. پیشتر کشورهای عربی دارای ثبات بودند.
183 - یمن، سوریه و مصر را ببینید. این کشورها دچار جنگ، درگیری قومی و کشتار شده و دیکتاتوری‌ها نیز بازگشته است.
184 - حمله آمریکا به عراق و افغانستان در ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ مسبب اصلی آغاز بی ثباتی در خاورمیانه است. در سوریه، لیبی و یمن شاهد تراژدی انسانی هستیم و تمام جهان نیز تنها نظاره‌گر است.
185 - در منطقه‌ای که پیش از این دارای ثبات بود، بهار عربی رخ داد. حال دارای دولت‌های فروپاشیده و شاهد منطقه مین‌گذاری‌شده هستیم که برای بشریت فلاکت است. علت تمام این تراژدی‌ها وقایع فلسطین است.
186 - نفت ایران در جهان جایگزین ندارد
187 - شروط ۱۲گانه آمریکا جنایتکارشماره یک شرف ملت ایران را زیر پا می‌گذارد.
188 - امکان حذف ایران از بازار نفت غیرممکن است.
189 - تلاش آمریکا جنایتکارشماره یک برای سوءاستفاده از قطعنامه ۲۲۳۱ به جایی نمی‌رسد/ موشک‌های ایران قابل مذاکره نیست.
190 - موشک های ما هیچ ربطی به قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ندارد.
191 - موشک های ایران هیچ ربطی به آمریکا جنایتکارشماره یک ندارد.
192 - نماینده دائم آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی درسازمان ملل متحد حق حرف زدن ازموشک های ما و ازتسلیحات ما را ندارد.
193 - آمریکایی که به صدام دیکتاتوردرجنگ تحمیلی هشت ساله انواع سلاح های ممنوعه، اسلحه و سلاح شیمیایی داد حق ندارد درباره موشک و تسلیحات ما حرف بزند.
194 - دیکتاتورها حق سخن گفتن درمجامع بین المللی را ندارند.
195 - دولت های دیکتاتوری درمجامع بین المللی حق سخن گفتن ندارند.
196 - موشک های مان را به خاطرتهدیدهای آمریکا ومتحدانس تقویت می کنیم.
197 - آمریکا باید نظامیان خود را از افغانستان خارج کند.
198 - چرا آمریکا قصد ندارد افغانستان را ترک کند.
199 - ناتو باید نظامیان خود را از افغانستان خارج کند.
200 - چرا ناتو قصد ندارد افغانستان را ترک کند.
201 - هم اكنون حدود 17 هزار نظامي ناتو از جمله 14 هزار نظامي تروريست آمريكايي در افغانستان حضور دارند.
202 - آمریکا قطعنامه 2231 را نقض می کنند.
203 - آمریکا باید به اعضای شورای امنیت توضیح دهد که چرا کشورشان قطعنامه 2231 شورای امنیت را نقض می کند و چرا تلاش دارد دیگر دولت ها را برای انجام همان کار وادار کند.
204 - آمریکا بی شرمانه اعضای سازمان ملل را تهدید می کند که یا قطعنامه 2231 را نقض کنند یا با تنبیه مواجه شوند.
205 - مشکلات ما با آمریکا جنایتکارشماره یک حل‌شدنی نیست.
206 - ما با آمریکا جنایتکار شماره یک از سال 1332 تا کنون مشکل داریم.
207 - با ملت آمریکا دشمنی نداریم با استکبار مخالفیم
208 - ما با ملت آمریکا هم دشمنی نداریم ما با دولت آمریکا و استکبار مشکل داریم.
209 - حضور سپاه در کنار عراق در جنگ علیه داعش.
210 - نیروی هوافضای سپاه از نخستین روز‌های جنگ عراق علیه داعش در کنار عراق قرار داشت.
211 - شیطنت های آمریکا بی پاسخ نمی ماند.
212 - آمریکا باید بداند که توطئه‌ها و شیطنت هایش علیه ملت بزرگ ایران بی پاسخ نمی‌ماند.
213 - جنایات آمریکا در خاورمیانه برای دوشیدن دولت های وابسته منطقه است.
214 - جنایات آمریکا در خاورمیانه وکشته شدن هزاران مسلمان بی گناه برای ترساندن و دوشیدن دولت های وابسته
215 - داعش مورد حمایت آمریکا ومتحدانش همچنان تهدید به‌ شمار می‌رود.
216 - مشکلات ما با آمریکا جنایتکارشماره یک حل‌شدنی نیست
217 - ما با آمریکا جنایتکار شماره یک از سال 1332 تا کنون مشکل داریم.
218 - با ملت آمریکا دشمنی نداریم با استکبار مخالفیم
219 - ما با ملت آمریکا هم دشمنی نداریم ما با دولت آمریکا و استکبار مشکل داریم.
220 - اعتراف بی‌سابقه پنتاگون به کشتار غیر نظامیان در حملات آمریکا
جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
وزارت دفاع آمریکا در اقدامی بی سابقه با صدور بیانیه ای به کشته شدن ۱۲۰ غیرنظامی براثرحملات نظامی ایالات متحده در سال ۲۰۱۸ میلادی اذعان کرد.
پنتاگون اعلام کرد: این افراد در سال ۲۰۱۸ بر اثر حملات آمریکا در سوریه، عراق، افغانستان و سومالی کشته شدند. به گفته پنتاگون،۷۶ غیر نظامی در نتیجه عملیات نظامی آمریکایی ها در افغانستان، ۴۲ نفر در سوریه و عراق و دو نفر در سومالی کشته شدند.وزارت دفاع آمریکا همچنین ادعا کرد که حملات هوایی و زمینی ایالات متحده در لیبی و یمن در سال گذشته میلادی هیچ تلفاتی در بر نداشته است. از سویی وزارت دفاع آمریکا از تصمیم این کشور برای آزمایش دو موشک ما فوق صوت تا پایان سال ۲۰۱۹ خبر داد. وزارت دفاع آمریکاهمچنین از آزمایش یک فروند موشک قاره پیمای«مینوتمن ۳» با قابلیت حمل کلاهک هسته ای خبر داد. در این حال،پنتاگون درباره گسترش فعالیت چین در قطب شمال و تقویت حضور نظامی این کشوردر این منطقه هشدار داد.
در چنین شرایطی،دولت چین اقدام ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در خصوص تصمیم گیری برای خروج از معاهده تجارت تسلیحاتی سازمان ملل را غیرسازنده دانست. در تحولی دیگر، رئیس‌جمهوری آمریکا با امضای فرمانی خواستار تقویت نیروی انسانی این کشور در بخش سایبری شد.
221 - همه افرادي كه در توليد، نگهداري و استفاده از بمب اتمي دست دارند، به نوعي جنايتكار جنگي هستند و نه تنها شايسته تقدير نيستند بلكه بايد مواخذه شوند.
222 - در سال 1944 ميلادي نيز كه آمريكا با بمب اتمي به شهرهاي ژاپن حمله كرد، فقط اندكي از روحانيون كليساهاي انگليس با آن اقدام فاجعه بار مخالفت كردند.
223 - فروش ۶ میلیارد دلاری سلاح آمریکا به بحرین و امارات
14 ارديبهشت 1398 ساعت 10:51
وزارت خارجه آمریکا با فروش شش میلیارد دلار اسلحه به هم‌پیمانان عرب خود در منطقه خلیج فارس موافقت کرد.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد: وزارت خارجه پس از ابلاغ به کنگره، با فروش احتمالی سلاح به دو کشور عربی بحرین و امارات طی سه قرارداد جداگانه و به ارزش شش میلیارد دلار موافقت کرد.
آمریکا آوریل گذشته بخشی از قرارداد فروش سامانه دفاع موشکی تاد به عربستان را اجرایی کرد.بر اساس پیام وزارت خارجه آمریکا برای کنگره، بحرین می‌تواند سامانه‌های مختلف از جمله موشک‌های پاتریوت و تجهیزات وابسته به آن به ارزش حدود ۲.۴۸ میلیارد دلار را خریداری کند. قرارداد احتمالی بحرین شامل ۳۶ موشک پاتریوت ام آی ام ۱۰۴ جی ام ایی تی، نمونه پیشرفته با قابلیت سرنگون‌سازی پهپادها و موشک‌های کروز است.
همچنین این وزارت‌خانه اعلام کرد که با خرید سلاح‌های مختلف از سوی بحرین برای حمایت از جنگنده‌های آن به ارزش حدود ۷۵۰ میلیون دلار موافقت شده است. این قرارداد شامل ۳۲ موشک مدل ای آی ام ۹ ایکس و ۲۰ موشک ای جی ام ۸۴ و دو موشک ضد کشتی هاربون و ۱۰۰ بمب جی بی یو-۳۹ و خمپاره‌های با قطر کوچک و مهمات دیگر است.
همچنین وزارتخانه یاد شده به کنگره اعلام کرد که با خرید تسلیحاتی ۲.۷۳ میلیارد دلاری امارات موافقت کرده است و این قرارداد شامل موشک‌های پاتریوت و تجهیزات وابسته به آن است.
224 - جنگ عربستان در دو سال جان بیش از هزار نوزاد یمنی را گرفته است.
225 - آمریکا تاکنون 7967مورد تحریم در جهان اعمال کرده است.
آمریکا طبق اطلاعات موجود تاکنون حدود 7هزار و 967 مورد تحریم در سراسر جهان علیه افراد، سازمان ها و کشورهای مختلف اعمال کرده است.
226 - فروش تسلیحات آمریکایی به ناقضان حقوق بشر.
227 - فروش تسلیحات اروپایی به ناقضان حقوق بشر.
228 - فروش تسلیحات اسرائیلی به ناقضان حقوق بشر.
229 - دولت آمریکا به رژیم کودک کش صهیونیستی برای حمله به نوارغزه، سوریه و یمن دستور داده است.
230 - دولت آمریکا به رژیم کودک کش صهیونیستی برای حمله به فلسطینی ها دستور داده است.
231 - دولت آمریکا به رژیم کودک کش سعودی برای حمله به یمنی ها دستور داده است.
232 - دولت آمریکا به رژیم کودک کش صهیونیستی برای حمله به سوری ها دستور داده است.
233 - هراسی از تحریم و تهدید نداریم.
234 - اوکراین تروریست های داعش را آموزش می دهد.
235 - اوکراین تروریست های داعش را برای عملیات تروریستی در روسیه و اروپا آموزش می دهد..
236 - دولت اوکراین گروه هایی از نیروهای داعش را با هدف انجام حملات تروریستی در روسیه و سایر کشورها آموزش می دهد.
237 - حاکمیت رژیم جعلي صهيونیستي را بر جولان نمی پذیریم
238 - به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهيونيستي بر بلندی های جولان توسط رئیس جمهور آمریکا زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی است.
239 - اعلام به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم اسرائیل بر بلندی های جولان توسط رئیس جمهور آمریکا زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی است، ما این تصمیم رئیس جمهور آمریکا و جنایات رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم فلسطین را قبول نخواهیم کرد.
240 - پس از تصمیم ترامپ علیه مردم فلسطین باید بعضی از رهبران کشورهای اسلامی چشمان خود را باز کنند، زیرا چاپلوسی برخی رهبران کشورهای اسلامی در مقابل رئیس جمهور آمریکا بسیار نگران کننده است.
241 - رژیم جعلی اسرائیل این روزها به نقاط مختلف فلسطین حمله کرده بسیاری از مردم بی گناه فلسطین را شهید و مجروح کرده است .
242 - ما حملات متعدد اسرائیل به مردم فلسطین و سکوت مرگبار سازمان بین الملل را به شدت محکوم می کنیم.
243 - کشورهای اسلامی و شورای حقوق بشر سازمان ملل باید مسئله فلسطین را با جدیت پیگیری کنند.
244 - آمریکا، انگلیس، فرانسه، امارت، بحرین و اسرائیل دشمن اصلی مسلمانان جهان هستند.
245 - مسلمانان با اتحاد و همدلی می توانند اهداف دشمن را ناکام سازند. انگلیس اول اتحاد مسلمانان را برهم زد پس از آن توانست شبه قاره را اشغال کند.
246 - هرچند دشمنان مسلمانان خواستند وحدت مسلمانان را نابود کنند و پس از آن تروریست هایی مانند اسرائیل و داعش را به وجود بیاورند،
247 - اما هنوز هم فرصت باقی است و اگر کشورهای اسلامی متحد شوند کسی مانند رئیس جمهور آمریکا جرآت نخواهد کرد که به یک رهبر مسلمان توهین کند.
248 - تحریم های آمریکا علیه ایران ناقض قوانین بین‌المللی است.
249 - تهدید های آمریکا علیه ایران ناقض قوانین بین‌المللی است.
250 - هرکس عقل داشته باشد باآمریکا مذاکره نمی کند
251 - اگر هرکسی قدری عقل، شعور، فکر و تجربه، داشته باشد، متوجه می شود که نباید با آمریکا مذاکره کنیم.
252 - غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
253 - کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
254 - غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
255 - کشورهای غربی طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
256 - که غربی‌ها چگونه می توانند با تروریستها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
257 - دولت های این کشورهای غربی با تروریستها ارتباط دارند.
258 - افزایش ۵۰ برابری تولید مواد مخدر در افغانستان
259 - از زمان حضور آمریکایی ها در افغانستان تقریبا تولید مواد مخدر ۵۰ برابر رشد داشته است..
260 - قدرت گرفتن القاعده در یمن با کمک آمریکا و انگلیس.
261 - که دخالت آمریکا و انگلیس باعث قدرت گیری شبکه القاعده در یمن و تکرار سناریوی عراق شد.
262 - همانند عراق و سوریه ، یمن نیز شاهد تشکیل دولت کوچک القاعده است، در حالی که آمریکا و انگلیس در این کشورها دخالت مستقیم دارند.
263 - ایران توان موشکی خود را افزایش می‌دهد
264 - ایران برای مقابله با تهدید آمریکا توان موشکی خود را افزایش می‌دهد.
265 - ایران امروز دوشنبه اعلام کرد به افزایش توان دفاع موشکی خود برای مقابله با تهدید آمریکا ادامه می‌دهد.
266 - ما به افزایش این توانایی‌ها ادامه می‌دهیم.
267 - تحریم‌های آمریکا علیه ایران غیر قانونی است.
268 - تحریم‌ها 5 برابر قبل برجام شده است.
269 - ایران برترین قدرت موشکی خاورمیانه است.
270 - آمریکا همچنان به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی در منطقه است.
271 - ایران قدرت اصلی منطقه و خلیج فارس است
272 - آمریکا به دخالت در امور کشورهای عربی متهم شد!
273 - آمریکایی‌ها باید خلیج فارس را ترک کنند
274 - حضور آمریکایی‌ها در منطقه خلیج فارس به پایان رسیده و باید منطقه را ترک کنند.
275 - ایران قدرت اصلی منطقه و خلیج فارس است، اما همواره از تسلط خود برای امنیت کشور‌های حاضر در این نقطه حساس جهان استفاده کرده است.
276 - آمریکا توانایی جنگ با ایران را ندارد.
277 - فشارهای آمریکا بر ایران نتیجه ای ندارد.
278 - فشارهای آمریکا بر ایران بی‌نتیجه است.
279 - ترامپ درباره ایران دروغ می‌گوید
280 - ترامپ درباره ایران دروغ می‌گوید؛ درباره برجام هم دروغ گفت.
281 - ترامپ با وجودی که ایران به توافق هسته‌ای پایبند بود، از این توافق خارج شد. وی از آن زمان تاکنون تلاش کرده است تا ایران را تحریک کند تا بهانه‌ای را برای جنگ با این کشور پیدا کند.
282 - او (ترامپ) به مردم آمریکا درباره خارج کردن کشور از جنگ‌ها دروغ گفت، درباره توافق هسته‌ای با ایران (برجام) دروغ گفت و اکنون نیز درباره ایران دروغ می‌گوید.
283 - ایران تسلیم تحریم‌های کاخ سفید نمی‌شود.
284 - مردم ایران تسلیم تحریم‌های کاخ سفید نمی‌شود.
285 - که تسلیم تحریم‌های آمریکا نمی‌شود.
286 - آمریکا می‌خواهد خواست خود را به منطقه تحمیل کند.
287 - تحریم های آمریکا علیه ملت ایران ، جنایت علیه بشریت است.
288 - اروپایی‌ها باید برای حفظ برجام هزینه بپردازند.
289 - تنها حمایت سیاسی در حفظ برجام کافی نیست.
290 - تنها حمایت سیاسی در حفظ برجام کافی نیست و اروپا باید اقدامات عملی خود را بی وقفه آغاز و قدری از دیوار بی اعتمادی را ترمیم کند.
291 - آمریکا در آستانه شکست و خروج از افغانستان است
292 - آمریکا در آستانه شکست در افغانستان بوده و به زودی از این کشور خارج خواهد شد.
‌293 - توقیف کشتی‌ کره‌شمالی از سوی آمریکا غیر‌قانونی است.
294 - برخی کشورهای عربی بدتر از اسرائیل و آمریکا رفتار می‌کنند.
295 - جنایت وحشیانه در صنعا با چراغ سبز آمریکا
296 - در صورتی که حمایت آمریکا از عربستان سعودی نبود متجاوزان سعودی جرات تجاوز و بمباران مردم یمن را نداشتند.
297 - در صورتی که حمایت اروپا از عربستان سعودی نبود متجاوزان سعودی جرات تجاوز و بمباران مردم یمن را نداشتند.
298 - همه جنایت های وحشیانه ای که عربستان سعودی و امارات در حق مردم یمن مرتکب می شوند ضد همه انسان های آزاده و امت اسلامی است و موجب خواهد شد که عزم، اراده و ایمان آنها استوارتر شود.
299 - اگر حمایت و چراغ سبز آمریکا نبود عربستان سعودی و امارات جرات نمی کردند حتی با یک موشک مردم یمن را هدف قرار دهند.
300 - پهپادهای یمنی تاسیسات حیاتی و منابع اقتصادی عربستان سعودی که منبع مالی آمریکا و اسرائیل است را هدف قرار دادند.
301 - سکوت در برابر جنايات ائتلاف آمريکايي به مثابه کمک به تروريست هاست
302 - برخی کشورها در قبال جنایت های جنگی و جنایت علیه بشریت که ائتلاف غیرقانونی آمریکایی و شبه نظامیان وابسته به آن مرتکب می شوند، سکوت اختیار کرده اند.
303 - ائتلاف آمريکايي و کشته شدن هزاران غير نظامي در رقه سوريه
304 - هزاران حمله هوایی (به اصطلاح) ائتلاف خودخوانده به سرکردگي آمريکا به شهر الرقه سوریه منجر به کشته شدن هزاران غیرنظامی و نابودی زیر ساخت های این شهر شده است.
305 - بمباران صنعا با حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته است.
306 - بدترين کارنامه جنايي جهان متعلق به آمریکا و اروپا است.
307 - بدترين کارنامه جنايي جهان متعلق به عربستان و امارات است.
308 - بدترین کارنامه جنایی جهان در حال حاضر متعلق به ائتلاف متجاوز و در رأس آنها عربستان سعودي و امارات است.
309 - بدترين کارنامه جنايي جهان متعلق به رژیم کودک صهیونیستی است.
310 - سران کشورهای اروپایی خطاب به آمریکا: در جنگ با ایران، روی ما حساب نکنید.
311 - ایران هرگز تهدید یا خطری برای هوانوردی در خلیج فارس نبوده است.
312 - ایران هرگز تهدید یا خطری برای هوانوردی غیرنظامی در خلیج فارس نبوده است.
313 - در مقابل، نمی شود فراموش کرد که این ناو آمریکایی بود که بی دلیل یک هواپیمای مسافربری غیرنظامی را هدف قرار داد و در روز روشن هواپیمای ایران ایر را در سال ۱۹۸۸ را سرنگون کرد و همه خدمه و مسافران آن-از مرد، زن و کودک- به قتل رساند.
314 - آمریکا هنوز از این اقدام تروریستی علیه ایرانیان غیرنظامی عذرخواهی نکرده است. اتهامات بی پایه جدید هم بخشی از تبلیغات “گزارش های اطلاعاتی تقلبی" و جنگ روانی آمریکا علیه ایران است.
315 - شواهد رسمی حاکی از استفاده عربستان از بمب‌های خوشه‌ای انگلیسی در یمن است
316 - روزنامه گاردین روز دوشنبه فاش کرد، نتایج بررسی و تحقیقات صورت گرفته توسط دولت انگلیس حاکی از استفاده عربستان و متحدانش از بمب‌های خوشه‌ای انگلیسی در جریان حملات هوایی در یمن است.
317 - وزیر دفاع انگلیس: عربستان در یمن از بمب های خوشه ای انگلیسی استفاده کرده است.
318 - مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس عصر روز دوشنبه تایید کرد که ارتش عربستان سعودی، در جریان جنگ یمن از بمب های خوشه ای انگلیسی استفاده کرده است.
319 - انگلیس اعتراف کرد: بمب‌های خوشه‌ای انگلیسی در یمن
320 - عربستان در حمله به یمن از بمب‌های خوشه‌ای ساخت آمریکا استفاده می‌کند
321 - عربستان در حمله به یمن از بمب‌های خوشه‌ای ساخت انگلیس استفاده می‌کند
322 - عربستان در حمله به یمن از بمب‌های خوشه‌ای ساخت انگلیس استفاده می‌کند
323 - عربستان در حمله به یمن از بمب‌های خوشه‌ای ساخت کشورهای اروپایی استفاده می‌کند
324 - روزنامه انگلیسی: بمباران یمن با بمب‌های خوشه‌ای آمریکا
325 - روزنامه انگلیسی: بمباران یمن با بمب‌های خوشه‌ای آمریکا
236 - که عربستان در تجاوز به یمن از بمب های خوشه ای ساخت آمریک، استفاده کرده است..
327 - عربستان در یمن از بمب های خوشه ای بریتانیایی استفاده کرده است.
328 - وزیر دفاع بریتانیا اعتراف کرده است که ارتش عربستان سعودی در جنگ یمن از بمب های خوشه ای بریتانیایی استفاده کرده است.
329 - استفاده دوباره عربستان از بمب های خوشه ای در یمن
330 - استفاده دوباره عربستان از بمب های خوشه ای در یمن
331 - جنگنده بمب افکن های عربستان بامداد امروز پنجشنبه در چهار نوبت با بمب های خوشه ای محله های مسکونی شهر صعده یمن را بمباران کردند.
332 - پیشتر نیز جنگنده های عربستان چندین مرتبه از بمب های خوشه ای برای بمباران شهرهای یمن استفاده کرده بودند.
333 - استفاده عربستان سعودی از بمب های خوشه‌ای ساخت بریتانیا در یمن
334 - استفاده عربستان سعودی از بمب های خوشه‌ای ساخت بریتانیا در یمن ... عربستان سعودی از بمبهای خوشه ای ساخت بریتانیا در جنگ یمن استفاده کرده اند. ... استفاده از بمب های خوشه ای براساس یک کنوانسیون بین المللی ممنوع است.
335 - عربستان به استفاده از بمب های خوشه ای انگلیسی علیه مردم یمن اعتراف کرد
336 - ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان اعتراف کرد که در جنگ یمن از بمب‌های خوشه‌ای ساخت انگلیس که در زمره سلاح‌های ممنوعه هستند، استفاده کرده است.
337 - عربستان ۲۱ ماه است که به بهانه حمایت از دولت مستعفی عبد ربه منصور هادی مداخله نظامی خود را در یمن آغاز کرده است.
338 - ریاض طی این مدت بارها متهم به استفاده از سلاح‌های ممنوعه و کشتار غیرنظامیان یمنی متهم شده است.
339 - استفاده عربستان از بمب‌های خوشه‌ای امریکایی در یمن
340 - نیروهای سعودی بمب‌هایی در استان صعده واقع در شمال یمن انداخته‌اند که همچنان جان غیر نظامیان را می‌گیرند.
341 - عربستان از بمب‌های خوشه‌ای تولید برزیل در یمن استفاده کرده است.
342 - وزیر دفاع انگلیس: عربستان در یمن از بمب‌های خوشه‌ای انگلیسی استفاده کرده است.
343 - ناوهای آمریکا در منطقه تحت کنترل کامل ارتش و سپاه هستند.
344 - ناوهای انگلیس در منطقه تحت کنترل کامل ارتش و سپاه هستند.
345 - آمریکا برای افغانستان و منطقه خطرناک است.
346 - انگلیس برای افغانستان و منطقه خطرناک است.
347 - داعش برای افغانستان خطرناک است.
348 - داعش برای افغانستان و منطقه خطرناک است.
349 - عربستان در یمن از بمب‌های خوشه‌ای آمریکایی استفاده کرده است.
350 - عربستان در یمن از بمب‌های خوشه‌ای انگلیسی استفاده کرده است.
351 - آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون به عربستان جنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان به قوانین بین‌المللی زیرپا گذاشته است.
352 - که آمریکا جنایتکارشماره یک به قوانین بین المللی ازسال 2001 تاکنون احترام نگذاشته است.
353 - آمریکا و حامیانش جرات حمله نظامی به ایران را ندارند.
354 - اگر امروز نیز آمریکای جنایتکار و حامیان غربی و منطقه‌ای اش جرات حمله رو در رو و نظامی علیه کشورمان را ندارند، به سبب روحیه مقاومت و ایثارگری مردم و جوانان است.
355 - آمریکا جنایتکارشماره یک ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
356 - انگلیس جنایتکارشماره یک ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
357 - علت حضور آمریکا و انگلیس در منطقه به خاطر، کمک، حمایت و پشتیانی ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تکفیری جیش اظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، تکفیری ها، گروه های تروریستی، رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.
358 - داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشر به سرکردگی آمریکا برای افغانستان خطرناک است.
359 - حملات سعودی به یمن جنایت علیه بشریت است.
360 - آمریکا از تجاوز آل سعود حمایت می کند.
361 - انگلیس از تجاوز آل سعود حمایت می کند.
362 - مدعیان حقوق بشر از تجاوز آل سعود حمایت می کنند.
363 - وزارت خارجه آمریکا مجوز فروش سلاح به عربستان را صادر کرد.
364 - اسرائیل مجوز فروش سلاح به عربستان را صادر کرد.
365 - چرا رژیم کودک کش صهیونیستی خلع سلاح نمی شود.
366 - عربستان به استفاده از بمب های خوشه ای انگلیسی علیه مردم یمن اعتراف کرد.
367 - اگر انگلیس جنایتکارشماره یک درخلیج فارس دخالت و مداخله کند قاطعانه پاسخ می دهیم.
368 - عربستان در خرابکاری‌های اخیر بغداد نقش داشت.
369 - جنایات گروهک تکفیری صهیونیستی داعش ازسوی آمریکا و متحدانش مورد حمایت قرارمی گیرد.
370 - حضور آمریکا در منطقه برای این است که بگویند شما کشورهای عربی به یک قلدر برای حفظ امنیت تان نیاز دارید و بدون ما قدرت دفاع از خود ندارید و باید پولش را بدهید.
371 - ما از آتش هراسي نداريم.
372 - ما از آتش هراسي نداريم؛ آنهايي بايد بترسند که با اولين جرقه همه چيز خود را از دست خواهند داد.
373 - عربستان با تسلیحات آمریکایی مردم یمن را می‌کشد.
374 - عربستان با تسلیحات اروپایی مردم یمن را می‌کشد.
375 - عربستان با تسلیحات اسرائیلی مردم یمن را می‌کشد.
376 - انصارالله: ۵۲ هزار تن در حملات ائتلاف عربی به یمن کشته و زخمی شده‌اند
سخنگوی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: ۵۲ هزار تن در جریان بمباران‌ ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در مناطق مختلف یمن از آغاز جنگ تاکنون کشته و یا زخمی شده‌اند.تعداد کشته شدگان به ۱۳ هزار و ۲۵۰ تن از جمله سه هزار و ۸۰۰ کودک رسید که چهار تن از آنها پنجشنبه گذشته در حمله به خیابان "الرقاص" واقع در صنعاء کشته شدند.
انصارالله: ۵۲ هزار تن در حملات ائتلاف عربی به یمن کشته و زخمی شده‌اند
سخنگوی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: ۵۲ هزار تن در جریان بمباران‌ ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در مناطق مختلف یمن از آغاز جنگ تاکنون کشته و یا زخمی شده‌اند.
یوسف الحاضری، سخنگوی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: تعداد کشته شدگان به ۱۳ هزار و ۲۵۰ تن از جمله سه هزار و ۸۰۰ کودک رسید که چهار تن از آنها پنجشنبه گذشته در حمله به خیابان "الرقاص" واقع در صنعاء کشته شدند.
الحاضری در خصوص وضعیت انسانی یمنی‌ها از آغاز بحران در این کشور گفت: حدود ۷۰ درصد شهروندان این کشور که تعداد آنها به ۳۰ میلیون تن می‌رسد به دلیل تجاوز و محاصره ضررهای زیادی متحمل شده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: دو میلیون و ۴۰۰ هزار کودک زیر پنج سال دچار سوء تغذیه شده‌اند و سالانه ۸۰ هزار کودک تنها به دلیل سوء تغذیه جان خود را از دست می‌دهند.
وی همچنین تصریح کرد ما بیش از ۵۰۰ بیمار مبتلا به دیابت داریم که نیاز مبرمی به داروهای خاص و انسولین دارند و به سختی می‌توانیم تنها بخش کوچکی از آنها را فراهم کنیم.
الحاضری درخصوص شیوع بیماری وبا خاطرنشان کرد: ما درباره بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن از مبتلایان به این بیماری سخن می‌گوییم و تاکنون بیش از ۴۲۰۰ تن به دلیل ابتلا به این بیماری واگیردار جان خود را از دست داده‌اند.
ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان از ۲۶ مارس ۲۰۱۵ عملیاتی را در حمایت از نیروهای وابسته به دولت عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن آغاز کرد.
در پی عملیات‌های نظامی متوالی ائتلاف عربی، یمن با بدترین بحران انسانی جهان مواجه شده است و طبق آمار سازمان ملل در این حملات هزاران تن کشته و زخمی شده‌اند.
دیوان کیفری بین‌المللی چه می‌کند؟
دادگاه لاهه چرا ازسال 2015 تاکنون پرونده کشتار مسلمانان یمن را پیگیری نمی‌کند ‎
قضات دیوان کیفری بین‌المللی چرا ازسال 2015 تاکنون به جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان و متحدانش بررسی و رسیدگی نمی کند.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
آمریکا باید رژیم سعودی را بازخواست کند!
آمریکا و جامعه جهانی باید رژيم سعودي را مورد بازخواست قرار دهند.
باید رژیم سعودی را از اقدام هایش (اقدام های ضد حقوق بشری) بازداشت.
آمریکا عامل اصلی تروریسم است.
انگلیس عامل اصلی تروریسم است.
رژیم سعودی عامل اصلی تروریسم است.
امارات عامل اصلی تروریسم است.
رژیم صهیونیستی عامل اصلی تروریسم است.
ترامپ برای فروش سلاح به عربستان قانون را دور می زند
ترامپ کنگره را مطلع کرده است از یک راه گریز در قوانین فدرال برای دور زدن محدودیت در زمینه فروش تسلیحات به عربستان استفاده خواهد کرد.
دولت ترامپ در دفاع از حقوق بشر شکست خورده است چرا که از حکومت های استبدادی چون عربستان سعودی حمایت می کند.
دولت ترامپ نتوانست بهانه ای قانونی برای فروش سلاح به عربستان و امارات بیاورد.
آمریکا کشوری است که ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشوردیگر از تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
نظرات شما
پیشخوان