تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵

پیکر منصور پورحیدری در ورزشگاه شیرودی تشییع شد (تصاویر)

درحضور هزاران نفر از پیشکسوتان فوتبال، مسئولان و مردم علاقمند به منصور پورحیدری، پیکر این مرحوم در ورزشگاه شیرودی تشییع شد.

رویداد۲۴-درحضور هزاران نفر از پیشکسوتان فوتبال، مسئولان و مردم علاقمند به منصور پورحیدری، پیکر این مرحوم در ورزشگاه شیرودی تشییع شد.

 امروز (یکشنبه) از ساعت های اولیه صبح صدها نفر از دوستداران منصور پورحیدری، مسئولان و پیشکسوتان باشگاه استقلال و تیم‌ ‌ملی با حضور در در ورزشگاه شیرودی (امجدیه) پیکر منصور پورحیدری "پدر استقلال" را تشییع کردند.

در این مراسم چهره‌های ورزشی به همراه جمعی از علاقمندان به آن مرحوم حضور داشتند. از جمله چهره های سرشناس در این مراسم می‌توان به مسعود سلطانی‌فر، علی پروین، کیومرث هاشمی، محمد دادگان، عادل فردوسی‌پور، علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، برانکو ایوانکوویچ، علی اکبر طاهری، محمود خوردبین، مرتضی فنونی‌زاده، حسین فرکی، فرهاد مجیدی، علیرضا منصوریان، مهدی رحمتی، احمدرضا عابدزاده، فرامرز ظلی، حسین کلانی، مهدی مناجاتی، عبدالحمید احمدی، ناصر ابراهیمی، حسین ترابپور، عبدالصمد مرفاوی، عزیزالله محمدی، صادق درودگر، شهاب جهانیان، بهتاش فریبا، امیر حاج رضایی، سیدرضا افتخاری، محمد مایلی کهن، ستار همدانی، میرشاد ماجدی، علیرضا نیکبخت واحدی، حمید استیلی، امیدوار رضایی، جعفر کاشانی، پرویز مظلومی، ناصر نوآموز، جلال طالبی، عباس کردنوری، علی جباری، جواد قراب، فرشاد پیوس، محسن مهرعلیزاده، محمد پنجعلی، امیر قلعه‌نویی، عنایت آتشی، شاهرخ شهنازی، حسن زمانی، سیروس دین محمدی و اصغر حاجیلو، موسی سلامت و ....  اشاره کرد.

در اواخر این مراسم برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان حاضر شدند.

فرهاد مجیدی بعد از حضور در این مراسم دقایقی در کنار علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال قرار گرفت. این دو برخورد گرمی با هم داشتند.

در حالی که خیلی تلاش شده بود این مراسم با نظم و ترتیب خاصی برگزار شود اما شلوغی بیش از حد داخل چمن ورزشگاه شیرودی (امجدیه) مشکلاتی را به همراه آورده بود و برخی از هواداران در این میان از روی سکو می پریدند که این مساله با واکنش مجری مراسم همراه شد. او از هواداران خواست تا وارد زمین نشوند چرا که چند خبرنگار خارجی این مراسم را پوشش می‌دهند و این مساله وجهه خوبی را نخواهد داشت.

در حالی که باشگاه استقلال رسما از هوادارانش خواسته بود از گرفتن عکس سلفی در این مراسم خودداری کنند بارها و بارها و در طول برنامه بازار گرفتن عکس سلفی داغ بود و مشخصا در این زمینه همکاری زیادی از سوی هواداران انجام نمی‌شد.

در پایان مراسم، علی پورحیدری با رفتن به سمت هواداران استقلال، درحالی که به شدت گریه می‌کرد از آنها تشکر کرد. در همین زمان هواداران استقلال با او همدردی می‌کردند.

با وجود برنامه‌ریزی‌های قبلی، بی‌نظمی‌های عجیبی در برگزاری این مراسم شکل گرفته بود. به طوری که ماموران یگان ویژه‌ به خبرنگاران و تعدادی از مسئولان اجازه حضور در کنار زمین را ندادند.

زمانی که فرها مجیدی قصد خروج از ورزشگاه را داشت تعداد زیادی از هواداران استقلال او را بدرقه می‌کردند و شعار "فرهاد دوستت داریم" را سر دادند.

سلطانی‌فر: آسمان هم برای پورحیدری اشک ریخت

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان که در مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری، پیشکسوت تیم‌ ‌ملی و باشگاه استقلال شرکت کرده بود، گفت‌: درگذشت ایشان ضایعه بزرگی برای فوتبال، ورزش و ملت ایران بود. پورحیدری انسانی با اخلاق و با تعصب بود که متاسفانه او را از دست دادیم.

سلطانی فر با اشاره به بارش صبحگاهی باران گفت‌: امروز همه عزادار فقدان پورحیدری هستیم و حتی آسمان هم برای او اشک ریخت.

او افزود: پورحیدری از قهرمانانی است که در ورزش ایران درخشید و همیشه در قلب مردم خواهد بود. او باید الگوی جوانان و فوتبالیست‌های ما باشد. یک بار دیگر درگذشت این مرد بزرگ را به خانواده‌ او و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان