تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵
سید احمد هاشمی‌نژاد در گفت‎وگو با رویداد۲۴

برخورد با رسانه‎‌های افشاگر مفاسد اقتصادی به صلاح نظام و انقلاب نیست

یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: برخوردهای با رسانه‌ها و خبرنگاران افشاگر مفاسد اقتصادی هزینه افشاگری، نظارت و دیده بانی عملکرد مسوولان کشور را افزایش می‌دهد که این اتفاق به هیچ وجه به صلاح کشور، نظام و انقلاب اسلامی نیست.
برخورد با رسانه‎‌ها افشاگر مفاسد اقتصادی به صلاح نظام و انقلاب نیست

رویداد۲۴یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: برخوردهای با رسانه‌ها و خبرنگاران افشاگر مفاسد اقتصادی هزینه افشاگری، نظارت و دیده بانی عملکرد مسوولان کشور را افزایش می‌دهد که این اتفاق به هیچ وجه به صلاح کشور، نظام و انقلاب اسلامی نیست. 

حجت السلام والمسلمین سید احمد هاشمی‌نژاد، مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ با تاکید بر اینکه وجود فساد در عرصه‌های مختلف غیر قابل کتمان است گفت: متاسفانه به دلیل عدم نظارت درست شاهد گسترش فساد در ابعاد مختلف هستیم که بی‌ترید این اتفاق محصول عملکرد دولتی است که فساد در آن به امری عادی تبدیل شده بود. 

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها یکی از ارکان مهم برای نظارت بر دستگاه‌های اجرای به منظور کاهش فساد هستند گفت: اگر رسانه‌ها امکان فعالیت آزاد داشته باشند می‌توانند نقش بسیار مهم و ارزنده‌ای در مقابل با مفاسد داشته باشند. 

هاشمی‌نژاد با تاکید بر اینکه با فعالیت آزادانه و بدون دغدغه رسانه‌ها است که جلوی خیلی از خلاف‌ها و فساد‌ها گرفته می‌شود گفت: بنده به عنوان یک روحانی اصلاح طلب، یک انقلابی که برای پیروزی این انقلاب هزینه داده‌ام و در زمان شاه بیش از ۱۲ سال محکوم شدم و شش سال آن را در زندان بودم و با پیروزی انقلاب از زندان آزاد شدم، به عنوان یک آزاده، یک جانباز و کسی و به عنوان کسی که خود را از صاحبان انقلاب می‌داند، باید بگویم که متاسفانه آنچنان که باید و شاید برای مطبوعات به منظور نظارت بر فساد آزادی وجود ندارد. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با اشاره به بازداشت یاشار سلطانی پس از افشای املاک نجومی گفت: برخوردهای اینچنینی با رسانه‌ها و خبرنگاران افشاگر مفاسد اقتصادی هزینه افشاگری، نظارت و دیده بانی عملکرد مسوولان کشور را افزایش می‌دهد که این اتفاق به هیچ وجه به صلاح کشور، نظام و انقلاب اسلامی نیست. 

مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد نباید درگیر مسائل سیاسی و جناحی شود گفت: اگر چه آزادی رسانه‌ها برای افشای فساد ضروری است اما نباید این آزادی منجر به سو استفاده شود و به بهانه روشنگری به تخریب جناح و جریان خاصی پرداخت که نمونه‌اش را امروز در اتهاماتی که به دولت یازدهم زده می‌شود شاهد هستیم. 

هاشمی‌نژاد در خاتمه گفت: بنابراین برخی از اتهامات به دولت از جمله در رابطه با آنچه با موضوع فیش‌های نجومی برجسته شد با هدف تضعیف دولت انجام می‌گیرد، برای اینکه دولت نتواند در انتخابات آینده موفق شود. اما من به شما قول می‌دهم اگر آقای روحانی بیش از گذشته رای نیاورد، کمتر از گذشته رای نخواهد آورد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان