تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۱۵ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

انواع لوگو موشن: معرفی مزایای طراحی لوگوموشن حرفه‌ای

لوگو مانند قلب شخصیت برند است. یک لوگوی حرفه ای می تواند ارتباط با گروه مشتریان را به همان اندازه که داستان یک برند انجام می‌دهد، تنظیم کند. اگر طراحی لوگو بصورت حرفه‌ای و با تکنیک و ذوق همراه باشد، فعالیت‌های بازاریابی را جهت می‌دهد.

لوگو موشن چیست

رویداد۲۴ در دنیای پر از بی دقتی امروز و با توجه به ذائقه محتوایی مخاطب، 3 ثانیه اولیه هر ویدئو بسیار مهم و حیاتی است. از این رو طراحی لوگو موشن جذاب که معمولا در ابتدا و انتهای ویدئو های تبلیغاتی شرکت ها قرار داده می شود، بسیار اهمیت دارد. در ادامه این مقاله به بررسی اینکه لوگو موشن چیست، انواع آن و دلایل اهمیت لوگوموشن برای کسب و کار ها می پردازیم.

اما اولین پرسش:

لوگو موشن چیست؟

احتمالا همگی با اهمیت طراحی اصولی و درست لوگو شرکت آشنا باشید و می دانید که در نهایت تمام فعالیت های بازاریابی منجر به شناخته تر شدن برند همراه با لوگو می شوند. حال که با تغییر سلیقه کاربر، فعالیت های مارکتینگ به سمت دیجیتالی شدن پیش رفته، لوگو موشن نیز اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

بسیاری از سازمان ها قصد ورود به فضای جذاب ساخت محتوای ویدئویی را دارند و چه بهتر که بجای استفاده از لوگوی استاتیک و ساده، از لوگوموشن جذاب و متحرک در ویدئو های سازمانی استفاده شود. با توجه به روند پر سرعت تغییرات احتمالا آینده لوگو محدود به طراحی لوگو موشن و متحرک سازی بشود اما هنوز هم بسیاری از شرکت ها به فکر طراحی لوگو موشن نیفتاده اند و این بهترین فرصت برای پیشی گرفتن از رقباست.

لوگو مانند قلب شخصیت برند است. یک لوگوی حرفه ای می تواند ارتباط با گروه مشتریان را به همان اندازه که داستان یک برند انجام می دهد، تنظیم کند. اگر طراحی لوگو بصورت حرفه ای و با تکنیک و ذوق همراه باشد، فعالیت های بازاریابی را جهت می دهد.

زمان ارتباط بصری صرفاً چاپی و ایستا گذشته است. نوآوری امروزی فرصت های باورنکردنی را باز می کند و کارشناسان باید از آن بهره برداری کنند. برای آوردن روح جدیدی به لوگو، استفاده از لوگو موشن بسیار حیاتی است.

مزایای استفاده از لوگو موشن

انواع لوگو موشن: معرفی مزایای طراحی لوگوموشن حرفه‌ای

طراحی و استفاده از لوگوموشن مزایای زیادی برای هر کسب و کاری دارد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلب توجه مخاطب امروزی
  • افزایش آگاهی از برند
  • داستان گویی فوق العاده
  • فرست ایمپرشن یا برخورد اولیه عالی با مخاطب
  • القا حس حرفه ای و به روز بودن
  • احترام گذاشتن و ارزش نهادن به مخاطب

منبع مناسب برای مطالعه بیشتر در مورد اینکه لوگو موشن چیست؟

انواع لوگو موشن

انواع لوگو موشن: معرفی مزایای طراحی لوگوموشن حرفه‌ای

لوگوموشن در انواع مختلفی قابلیت تولید دارد و به هیچ وجه نمی توان محدودیتی برای خلاقیت در آن دید اما چند نوع مرسوم آن به شرح زیر است:

  • لوگوموشن چرخشی (استفاده از المان های برند بصورت دوار حول محوریت مرکز)
  • لوگو موشن شکل گیری (شکل گیری نهایی لوگو از المان های از هم جدا)
  • لوگو موشن از هم جدا کردنی (جدا شدن لوگو از هم و سپس بازگشت به جای اول)
  • لوگو موشن 3 بعدی
  • لوگوموشن 3 بعدی
  • لوگوموشن فلت
  • و ...

دلایل اهمیت استفاده از لوگوموشن برای کسب و کار ها

اگر تا به حال حتی یک بار از کنسول بازی سونی، پلی استیشن استفاده کرده باشید، حتما آرم استیشن ابتدایی آن را مشاهده کرده اید. ساخت لوگو موشن با صداگذاری پس زمینه حرفه ای اهمیت بسیار بالایی برای هر کسب و کاری دارد. از جمله مهم ترین این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش شناخت برند با هزینه کم

لوگوهای سنتی وثابت در حال حاضر به قدری رایج هستند که بعید است هر مشتری احتمالی آن را به خاطر بسپارد اما اگر انیمیشن روی لوگو کار شود، بینندگان نه تنها آن را به خاطر می‌آورند، بلکه ممکن است آن را با دوستان خود نیز در میان بگذارند که به این معنی افزایش آگاهی از برند در مدت زمان کوتاه است.

  • به روز بودن کسب و کار و همگامی با تکنولوژی

قانون اساسی بازار این است که هر شرکتی باید مانند یا بهتر از رقبا نوآوری کند، در غیر این صورت با هزینه های تولید بالا مواجه شده و در نهایت باید از صنعت خارج شود. در مورد بازاریابی هم همینطور است. اگر به استفاده از لوگوی سنتی و ثابت ادامه دهید، این احتمال وجود دارد که رقبای شما، مشتریان بالقوه زیادی را از طریق لوگو موشن منحصر به فرد خود در رسانه های دیجیتال جذب کنند.

  • کمک به دیجیتال مارکتینگ کسب و کار

یکی از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ هر شرکتی معمولا این است که یک ویدیوی تبلیغاتی منحصر به فرد و جذاب برای تجارت خود ایجاد کند تا حداکثر بازدید را برای آگاهی از برند داشته باشد. از آنجایی که یک ویدیوی تبلیغاتی معمولاً با لوگوی شرکت خاتمه می یابد، داشتن یک لوگوی سنتی ممکن است کل ویدیوی تبلیغاتی را خراب کند. در مقابل، لوگوموشن پایان بندی بی نظیری برای به خاطر سپردن کاربران انجام می دهد.

  • لوگو موشن می تواند در عرض چند ثانیه همه چیز شرکت را بیان کند.

در نهایت، باید گفت که لوگوموشن منبع عالی برای داستان سرایی تجاری است. در عرض چند ثانیه داستان برند، خدمات انجام شده یا طراوت کسب و کار خود را بصورت غیرمستقیم به حافظه مشتریان بفرستید.

این موارد جزو مهمترین دلایلی هستند که نشان می دهد چرا باید در اسرع برای کسب و کار خود بدون توجه به اندازه و بازار لوگوموشن تهیه کنید. این واقعیت که رقبا شروع به استفاده از لوگوهای متحرک در کمپین های دیجیتال مارکتینگ کرده‌اند، پایبندی به طراحی لوگوی سنتی را برای شما بسیار خطرناک می‌کند، زیرا ممکن است تصویر منفی در ذهن مشتریان بالقوه ایجاد کنید.

از آنجایی که کسب‌وکارها مقدار قابل توجهی بودجه و هزینه را برای بازاریابی دیجیتال اختصاص می‌دهند، صرف هزینه چند میلیونی برای طراحی لوگوموشن هیچ آسیبی به شرکت وارد نمی‌کند و برعکس، به احتمال زیاد آگاهی از برند را بهبود می بخشد، پایگاه مشتری را گسترش می دهد و شهرت مثبتی در بازار ایجاد می کند. بنابراین بهتر است برای طراحی لوگوموشن خود به سراغ یکی از آژانس های دیجیتال مارکتینگ برتر و قوی در این زمینه بروید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بهداد امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
0
0
با سلام برای انواع لوگو موشن به استودیو مونس خواه میتونید سفارش بدید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان