تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۶ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ماند

فدراسیون فوتبال در حالی تصمیم به ابقای سرمربی کروات تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی گرفت که کمیته فنی این فدراسیون صلاحیت فنی او را تایید نکرده بود!

دراگان اسکوچیچ

رویداد۲۴ احسان اصولی پس از خروج از جلسه امروز هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با کمیته فنی درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران خبر از ابقای دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران داد.

سخنگوی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی خبر از ابقای اسکوچیچ داد که علی دایی به عنوان جدی ترین گزینه، پیشنهاد فدراسیون را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران نپذیرفت.

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران در حالی تصمیم به ابقای اسکوچیچ گرفتند که خودشان از حدود سه هفته پیش بحث درباره انتخاب جانشین داخلی برای او را با چراغ خاموش وزارت ورزش آغاز کردند.


بیشتر بخوانید: روی دیگر عزل اسکوچیچ از تیم ملی/ وقتی فوتبال این است، در نهادهای دیگر چه خبر است؟


میرشاد ماجدی پس از اینکه اتمسفر هواداران فوتبال ایران بدرباره بازگشت کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ را دید سمت مربی داخلی چرخید تا بتواند گزینه داخلی را برای او انتخاب کند اما پاسخ منفی علی دایی به درخواست فدراسیون فوتبال باعث شد تا آنها چره ای جز ابقای اسکوچیچ نگیرند.

مرد کروات در حالی به فوتبال ملی ایران بازگشت که مخالفان سرسختی همچون مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاریفرد و … در رختکن تیم ملی دارد. باید دید او واقعاً تا روز بازی نخستی ایران در جام جهانی مقابل انگلیس دوام خواهد آورد یا انتخاب هشتم شهریورماه فدراسیون بار دیگر او را در گرداب می اندازد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
0
0
شخصیت سرمربی تیم ملی رو شکستن این چند وقت هم یعضی بازیکنان رچی از دهنشون دراومد نوشتن تیم می رو با دوستگی میخوان بفرستن حام جهانی همیشه انقدر بب تدبیر!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان