تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۶ تير ۱۴۰۱

توجه ویژه سرمربی استقلال به کوین یامگا

افراد نزدیک به تمرینات استقلال از صحبت‌های دونفره یامگا و ساپینتو با زبان انگلیسی خبر میدهند و اینکه سرمربی تیم نکات ویژه و خاص مورد نظرش را در همین یک هفته گذشته به این بازیکن منتقل کرده است.

کوین یامگا

رویداد۲۴ ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال رابطه خوبی با آرتور کوین یامگا دارد. آرتور کوین یامگا بازیکن سر به زیر و مؤدب فرانسوی تیم استقلال که فصل گذشته به این تیم پیوست توانست با زدن ۱۰ گل و ارسال سه پاس گل موثرترین بازیکن تیم استقلال در رسیدن به قهرمانی فصل پیش شناخته شود.

یامگا که از اولین روز تمرینات استقلال خودش را به تهران رساند مشخص کرد یکی از بازیکنان با انضباط سرمربی پرتغالی جدید استقلال هم به شمار می‌رود. همین موارد باعث شد تا ساتپینتو که خودش در دوران فوتبال باشگاهی و ملی در پست فوروارد بازی می‌کرده شگرد‌های ویژه گلزنی را به این بازیکن یاد بدهد.


بیشتر بخوانید:  بازیکن سابق استقلال شاگرد رحمتی شد


افراد نزدیک به تمرینات استقلال از صحبت‌های دونفره یامگا و ساپینتو با زبان انگلیسی خبر می‌دهند و اینکه سرمربی تیم نکات ویژه و خاص مورد نظرش را در همین یک هفته گذشته به این بازیکن منتقل کرده است.

گفته می‌شود ساپینتو به یامگا قول داده اگر به نکات ویژه موردنظرش گوش کند قطعاً در فصل پیش رو می‌تواند عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران را از آن خود کند. ظاهراً بازیکن فرانسوی استقلال هم از این موضوع استقبال کرده و قصد دارد جزو شاگرد‌های خوب سرمربی جدید استقلال باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان