تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۲۷ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

آمریکا: ایران باید با توافق پیشنهادی موافقت کند!

جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی» مدعی شد: ایران باید با توفق مطرح شده، موافقت کند؛ اما تمایلی در خصوص انجام این کار را از خود نشان نداده است.

توافق ایران و آمریکارویداد۲۴ جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی» مدعی شد: ایران باید با توفق مطرح شده، موافقت کند؛ اما تمایلی در خصوص انجام این کار را از خود نشان نداده است.

کربی همچنین گفت: در صورتی که ایران به اجرای توافق هسته‌ای باز نگردد، ما به فشار بر ایران ادامه خواهیم داد.

پیشتر یک مقام ارشد اتحادیه اروپا روز جمعه در سخنانی مدعی شده بود مذاکرات توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ (برجام) در حال پایان است، اما مشخص نیست که آیا این مذاکرات به توافق بین تهران و قدرت‌های جهانی منجر شود یا خیر.


بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: باید از برجام دل بکنیم/ اعتمادی به غربی‌ها نداریم


به گزارش رویترز، این مقام ادعا کرده بود: «ما در مذاکرات بسیار پیشرفت کرده‌ایم. ما یک دور مذاکرات به اصطلاح «نزدیکی» را در دوحه برگزار کردیم؛ که هیچ نتیجه‌ای نداشته و دلیل آن بسیار روشن است، زیرا ما درباره هر چیزی که روی میز بوده مذاکره کرده‌ایم.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
0
0
آمریکاییهادر یک جا حسابی قافیه رو باختند وآنهم اعمال تحریم های بی سابقه علیه ایران بود .چرا که ایرانی‌ها با این تحریم‌ها چیزی دیگه برای باختن ندارند وهزینه یک اقدام آخر رو اول پرداختند واینگونه بوده که دیگه بایدها وخط ونشانها کشیدنها برای ایران از دست داده است وبرین دنبال همون توصیه های اسرائیلیا تون برای دشمنی با مردم ایران ،مردمی که همواره خباثتهای شما رو هیچوقت فراموش نخواهند کرد.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
0
0
امریکا لغو تحریم تو کارش نیست
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان