تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۹ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

وزیر ارتباطات: چیزی به نام قفل کودک نداریم/ فقط نگرانی خانواده‌ها از محتوا‌های غیراخلاقی را برطرف کردیم

وزیر ارتباطات گفت: ما قفل کودک نداریم، بلکه نگرانی برخی خانواده‌ها را از وجود محتوا‌های غیر اخلاقی برطرف کردیم.

وزیر ارتباطات: چیزی به نام قفل کودک نداریم/ فقط نگرانی خانواده‌ها از محتوا‌های غیراخلاقی را برطرف کردیم

رویداد۲۴ به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره قفل سرچ گوگل در ایران گفت: چیزی به نام قفل کودک نداریم بلکه نگرانی برخی خانواده‌ها از وجود محتوا‌های غیر اخلاقی برطرف شد.

وی افزود: وجود محتوا‌های غیراخلاقی و دسترسی آسان به این محتوا‌ها باعث شد تا خانواده‌ها به ما از نگرانی جدی در این باره سخن گفتند.

زارع پور اظهار داشت: این یک نگرانی جدی است که با کمک اپراتور‌های ارتباطی سرور‌هایی معین کردیم تا نگرانی خانواده‌ها برطرف شود.

وی اضافه کرد: دسترسی به محتوا‌های غیراخلاقی و خشونت‌آمیز که خطوط قرمز است، برطرف شد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر ارتباطات
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
1
چرا بیمه تکمیلی 12 ماه است هزینه های پزشکی را پرداخت نمیکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سبد ماه رمضان کی به حساب بازنشستگان مخابرات واریز میشود ماه مبارک رمضان روبه پایان است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امروز چهارشنبه 29 تیر ماه است بن خواربار بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور 7 ماه است پرداخت نشده ؟ تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شرکت مخابرات ایران که بدون دیتا و موبایل زمانی بعد از شرکت نفت پولدارترین شرکت بود حالا به روزی افتاده که حق و حقوق کارمندانش را نمی‌تواند ادا کند.جای تاسف اینجاست که همان مدیرانی که این بلا را سر مخابرات آورده اند همچنان با حقوق های نجومی مدیر ارشد و هیبت مدیرها هستند!!!!!! مدیر عامل هم که هیچ ، اصلا ارزش صحبت کردن ندارد.

شرم آور است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس متاسفانه تاکنون برای حل مشکلات بازنشسته های شرکت مخابرات هیچ کاری نکردند و تاکنون سکوت اختیار کرده اند چرا؟
اداره کار تهران هم باید تعطیل شود چون به خاطر که تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان رسمی و بازنشسته های مخابرات نکرده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
2
دقیقا می فرمایید کدام خانواده ها
حرکت بسوی کره شمالی
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
1
نتیجه عملکرد رئیسی به همراه مسئولین، مدیران و مسئولان در این مدت یک سال متاسفانه بیمه تکمیلی کارکنان رسمی ها و بازنشسته های شرکت مخابرات هم قطع شده!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان