تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵

خاطره ناصر ملک‌مطیعی از خاکسپاری تختی

ناصر ملک مطیعی می‌گوید: ما درباره عاقبت تختی خیلی کوتاه آمدیم. قصه تختی پایان تلخی داشت. جمعیت زیادی برای مراسم خاکسپاری آمده بودند. حتی من که دوست صمیمی او بودم نتوانستم جلو بروم. با اینکه آن سال‌ها در شهرت و یکه‌تاز بودم، در روز خاکسپاری تختی در گوشه‌ای ایستاده بودم و هیچ‌کس به من توجهی نداشت. آنقدر تختی افتخار‌آمیز بود که در مقابل جسم بی‌جان او کسی به من توجهی نداشت. خدا کند امثال تختی زیاد داشته باشیم، امروز خیلی به «تختی‌ها» نیاز داریم.
رویداد۲۴- ناصر ملک مطیعی می‌گوید: ما درباره عاقبت تختی خیلی کوتاه آمدیم. قصه تختی پایان تلخی داشت. جمعیت زیادی برای مراسم خاکسپاری آمده بودند. حتی من که دوست صمیمی او بودم نتوانستم جلو بروم. با اینکه آن سال‌ها در شهرت و یکه‌تاز بودم، در روز خاکسپاری تختی در گوشه‌ای ایستاده بودم و هیچ‌کس به من توجهی نداشت. آنقدر تختی افتخار‌آمیز بود که در مقابل جسم بی‌جان او کسی به من توجهی نداشت. خدا کند امثال تختی زیاد داشته باشیم، امروز خیلی به «تختی‌ها» نیاز داریم.

میزان محبوبیت آدم‌ها را نه می‌شود از اندازه حضورشان روی صفحات چیده شده بر کیوسک‌های مطبوعاتی سنجید و نه از دفعات دیده‌شدن‌شان در برنامه‌های مناسبتی بر آنتن صداوسیما. نه آمار پیج‌های طرفدارانشان در فضای مجازی ملاک مناسبی است برای این سنجش و نه تعداد پیگران مواضعشان در شبکه‌های اجتماعی معیاری است برای راستی‌آزمایی این هواداری. باید چند قدمی در خیابان‌های همین شهر با آنها همراه شد و از واکنش و احساس صادقانه آدم‌های دنیای حقیقی لمس کرد که چقدر با وجود دوری از هر حضوری به این آدم‌ها نزدیکند.

ناصر ملک‌مطیعی از همین دست آدم‌ها است، باید دقایقت هرچند کوتاه، با او به سر شود تا بفهمی دوست داشتنش تابع هیچ حکم نوشته و نانوشته ممنوعیتی نمی‌شود. گپ و گفت کوتاهی رد و بدل شود تا بفهمی اصلاً محبوبیتش بین مردم بده‌بستانی بوده است.

منبع: ایران
منبع: ایسنا
برچسب ها: خاکسپاری ، تختی ، خاطره
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان