تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

ستاره‌های استقلال و پرسپولیس دنبال تیم می‌گردند!

دو بازیکن پر سر و صدای نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته، به دنبال انتخاب تیم جدید خود هستند و هنوز مقصد بعدی‌شان مشخص نیست.

قرارداد بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ پیش از آن‌که بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شود، بازار نقل‌وانتقالات تابستانه تحت‌تاثیر حضور دو بازیکن شاخص بود؛ رضا اسدی و امین قاسمی‌نژاد. دو بازیکنی که استقلال و پرسپولیس رقابت تنگاتنگی برای جذب آن‌ها داشتند و در نهایت اسدی سرخ‌پوش شد و قاسمی‌نژاد هم به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد تا بمب‌های نقل‌وانتقالاتی این‌گونه به عضویت دو تیم پرطرفدار پایتخت در بیایند.

بمب‌هایی که خیلی زود خنثی شدند

اسدی در همان هفته نخست برای پرسپولیس در اهواز مقابل فولاد گل زد، اما هیچگاه نتوانست جایگاه ثابتی را برای خود در ترکیب پرسپولیس به دست آورد و در رقابت با میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا، یک گزینه نیمکت‌نشین بود و عملکرد فنی او نتوانست کادرفنی و هواداران پرسپولیس را راضی کند تا در مسیر خروج از جمع سرخ‌پوشان قرار بگیرد. یحیی گل‌محمدی البته با توجه به ناکامی در جذب هافبک خارجی، به دنبال ادامه همکاری با رضا اسدی بود اما توافق مالی میان او و پرسپولیس صورت نگرفت و رسماً از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.

امین قاسمی‌نژاد هم با توجه به ترافیک خط حمله استقلال، نتوانست جایگاه مناسبی در ترکیب استقلال پیدا کند و انتظاراتی که فرهاد مجیدی از او داشت برآورده نشد تا قاسمی‌نژاد در نیم‌فصل به صورت قرضی راهی گل‌گهر شود اما در سیرجان هم با وجود حضور در ترکیب اصلی گل‌گهر، ستاره لیگ بیستم نتوانست درخشش‌های دوران حضورش در پدیده را در گل‌گهر تکرار کند تا با تنها یک گل زده لیگ بیست‌ویکم را به پایان ببرد.

قاسمی‌نژاد در بازگشت دوباره به اردوی استقلال، در تمرینات پیش‌فصل آبی‌پوشان شرکت کرد اما ریکاردو سا پینتو از عملکرد فنی او رضایت نداشت تا مهاجم باتجربه استقلال که تا پایان لیگ بیست‌ودوم قرارداد داشت، در فهرست مازاد تیمش قرار بگیرد و بعد از انتقالی پر سروصدا به جمع آبی‌پوشان، حالا در مسیر خروج از استقلال قرار دارد و به دنبال انتخاب تیم جدید است.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد ۱۲ میلیارد تومانی تیم صنعتی به بازیکن پرسپولیس


اسدی لژیونر می‌شود یا در لیگ ایران می‌ماند؟

اسدی هنوز نتوانسته تیم فصل بعد خود را معرفی کند. گفته شد هافبک شماره ۸ فصل گذشته پرسپولیس پیشنهادهایی را از لیگ ترکیه دریافت کرده و مذاکراتی را در هم در این زمینه داشته است. از تیم‌های تراکتور تبریز، فولاد خوزستان و مس رفسنجان هم به عنوان مشتری‌های داخلی این بازیکن نام برده شد که فعلا خبری از حضور اسدی در این تیم‌ها نشده است.

قاسمی‌نژاد به دنبال همکاری دوباره با سرمربیان سابق

امین قاسمی‌نژاد هم با دو سرمربی سابق خود در روزهای گذشته صحبت کرده و در حال حاضر، نام آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان به عنوان مقصدهای احتمالی او مطرح است. قاسمی‌نژاد با مهدی رحمتی و رضا مهاجری که سکانداران آلومینیوم و نفت در فصل جدید لیگ برتر هستند، در پدیده سابقه همکاری دارد و این سابقه همکاری باعث شده تا او ترغیب شود مجدداً در لیگ برتر زیرنظر آن‌ها به میدان برود و احتمالاً از میان این دو تیم، مهاجم سابق استقلال تیم فصل آینده خود را انتخاب می‌کند.

گل‌گهر سیرجان هم گفته می‌شود به جذب دوباره قاسمی‌نژاد علاقه‌مند است اما استقلالی‌ها در شرایطی رضایت‌نامه او را برای باشگاه سیرجانی صادر می‌کنند که بتوانند قاسمی‌نژاد را با یکی از بازیکنان گل‌گهر معاوضه کنند و گزینه پیشنهادی آبی‌پوشان، مهدی تیکدری‌نژاد است تا این‌گونه جانشین وریا غفوری هم در تیم استقلال انتخاب شود اما پیشنهاد استقلالی‌ها فعلاً از سوی مدیران گل‌گهر مورد موافقت قرار نگرفته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان