تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱

مجید سالک قاتل زنان شوهر دار/ مخوف ترین قاتل سریالی ایران!

مجید سالک محمودی قاتل سریالی زنان بعد از اینکه فهمید همسرش به او خیانت می‌کند، تصمیم گرفت با زنان شوهردار دوست شود و آن‌ها را بکشد. در این گزارش به ماجرای قتل های سریالی یه قاتل مخوف می پردازیم که بیشتر زنان متاهل را هدف قتل های خود قرار داده بود.

اخبار حوادث

رویداد۲۴ از مخوف‌ترین قاتلان سریالی ایران است. حتی شنیدن اسمش  ترسناک بوده و در آن زمان بسیاری از زنان در استان‌های مختلف پس‌ از وقوع قتل‌ها و کشف اجساد دچار ترس شده و از خانه بیرون نمی‌آمدند. او را می‌توان خشن‌ترین و مخوف‌ترین قاتل دهه‌ شصت ایران نامید.

به گزارش جامعه ۲۴، مجید سالک محمودی که اولین قتلش را در سال ۵۹ انجام داد و بعد از آن تا سال ۶۴ مرتکب قتل سریالی زنان و تعدادی مرد شده بود، بالاخره در تهران دستگیر و به زندان قصر منتقل شد.

چرا مجید سالک فقط زنان متاهل را می کشت؟

او در سال ۵۷ به دلیل پاس نشدن چکش دو سال به زندان افتاد. وقتی از زندان آزاد شد به سراغ همسرش رفت، اما بعد از مدتی متوجه شد در زمانی‌که او زندان بوده‌ است همسرش با پسرخاله‌اش در ارتباط بوده و با یکدیگر رابطه دارند.

همین موضوع باعث شد تا او از زنان شوهرداری که خیانت می‌کردند کینه به دل بگیرد.

با گذشت نزدیک به چهل سال از قتل‌های مجید سالک هنوز مشخص نیست که چرا او از پسرخاله و همسرش انتقام نگرفت و به سراغ قتل زنان شوهردار رفت.

مجید سالک قاتل زنان شوهر دار/ مخوف ترین قاتل سریالی ایران!

آغاز قتل‌های سریالی مجید سالک

او اولین‌بار با یک زن به نام اختر ۳۶ ساله دوست شد و پس از مدتی این زن و دختر ۱۱ ساله و پسر ۹ ساله‌اش را به فجیع‌ترین شکل ممکن به قتل رساند.

تیرماه سال ۶۴ پاسگاه ژاندارمری آزادی تهران از کشف جسد زنی که خفه شده بود باخبر شد. با حضور پلیس مشخص شد که جسد متعلق به یک زن ۲۵ تا ۳۰ ساله است که به‌علت خفگی جانش را از دست داده است.

چند ساعت بعد جسد زن ۲۸ ساله دیگری در جاده شریف‌آباد ورامین کشف شد.

درحالی‌که تحقیقات برای شناسایی قاتل این دو زن ادامه داشت، ۱۵ تیر ماه جسد انیس، کارگر ۳۵ ساله کارخانه در جاده آستانه به رشت کشف شد که به قتل رسیده بود.

۲۹ تیر ماه نیز جسد زن ۳۰ ساله‌ای که او نیز خفه شده بود در کیلومتر ۲۵ جاده آمل از سوی مأموران کلانتری جوادیه تهرانپارس کشف شد.

قتل‌ها تا روز پنجم مرداد سال ۶۴ متوقف شد، اما در این روز مأموران ژاندارمری کن جسد زنی به نام عشرت را در بیابان‌های این محله پیدا کردند.

به گزارش جامعه ۲۴، قتل‌های سالک همچنان ادامه داشت تا اینکه ۱۴ آذر سال ۶۴ نیز جنازه یخ‌زده پسربچه‌ای در کنار جاده بستان‌آباد به‌همراه مادر ۲۵ ساله‌اش به نام خدیجه کشف شد.

مجید سالک قاتل زنان شوهر دار/ مخوف ترین قاتل سریالی ایران!

چندی بعد جسد کودک ۹ ماهه در اطراف امامزاده طاهر کرج پیدا شد، مأموران چند روز پس از این جسد مادر این کودک بنام منصوره را کشف کردند که بررسی‌های پزشکی قانونی نشان می‌داد منصور به‌علت فشرده شدن گلویش با طناب به قتل رسیده است.

شناسایی و دستگیری سالک

روزبه‌روز بر تعداد قتل‌های زنان به شیوه‌ای خفگی در ۶ استان افزوده می‌شد. کارآگاهان که متوجه شده بودند این قتل‌ها سریالی است و از سوی یک نفر انجام می‌شود تحقیقات خود را متمرکز کردند تا اینکه ۱۷ بهمن سال ۶۴ مأموران ژاندارمری اوین جسد زنی حدوداً ۴۰ ساله که او هم با طناب سفید رنگ خفه شده بود را پیدا کردند.

در ادامه خواهر معصومه به مأموران گفت: وقتی خواهرم سوار یک وانت‌بار بود متوجه شده بود که شورلت سبز رنگی که راننده آن بی‌سیم داشت آن‌ها را تعقیب می‌کند. راننده نیز مدعی شده بود حرف‌های خواهرم را با مرد وانتی شنیده است.

در ادامه ۲۴ بهمن ماه گشت شعبه اول پلیس آگاهی موفق شد در میدان بهارستان شورلت سبز رنگی را شناسایی و متوقف کند. راننده که دارای لهجه آذری بود دستگیر و در داخل خودرو او لباس‌های زنان متعدد و مقدار زیادی طناب سفید یک متری کشف شد.

مجید سالک قاتل زنان شوهر دار/ مخوف ترین قاتل سریالی ایران!

با این اتفاق کارآگاهان، متهم را به پلیس آگاهی منتقل کردند و او اعتراف کرد که ۲۱ زن و مرد را به قتل رسانده است.

اعترافات قاتل سریالی زنان

به گزارش جامعه ۲۴، مجید سالک در تحقیقات مدعی بود: بعد از این‌که متوجه خیانت همسرم شدم تصمیم گرفتم زنانی که به شوهرانشان خیانت می‌کنند را بکشم، به‌همین خاطر بیشتر با زنانی که شوهردار بودند دوست می‌شدم و آن‌ها را به بیرون شهر برده و بعد با طناب آن‌ها را خفه کرده و جسدشان را در بیابان رها می‌کردم. تعدادی از فرزندان این زنان را نیز به‌خاطر این‌که بدون مادر، بزرگ نشوند کشتم.

خودکشی مجید سالک قاتل در زندان

مجید به زندان قصر منتقل شد تا پس‌ از تکمیل پرونده دادگاهی شود، اما او در خرداد سال ۶۵ در بند مجرد زندان خودکشی کرد و به زندگی‌اش پایان داد تا پرونده یکی از مهم‌ترین قاتلان سریالی ایران برای همیشه بسته شود.

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان