تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

امبر هرد اعلام ورشکستگی کرد!

بعد از اینکه امبر هرد در دادگاهش با جانی دپ به پرداخت ده میلیون دلار غرامت محکوم شد، تیم حقوقی این بازیگر به شکل‌های مختلفی به دادگاه اعتراض کردند.

امبر هرد اعلام ورشکستگی کرد!

رویداد۲۴ امبر هرد به صورت رسمی اعلام کرد که ورشکسته شده و توانایی پرداخت غرامت به جانی دپ را ندارد.

بعد از اینکه امبر هرد در دادگاهش با جانی دپ به پرداخت ده میلیون دلار غرامت محکوم شد، تیم حقوقی این بازیگر به شکل‌های مختلفی به دادگاه اعتراض کردند.

حالا خبر رسیده که امبر هرد رسما اعلام ورشکستگی کرده و احتمالا مدعی می‌شود که توانایی پرداخت ده میلیون دلار را به جانی دپ نخواهد داشت.

امبر هرد اعلام ورشکستگی کرد!

داستان زندگی اَمبر هرد و جانی دپ به مدت ۱۵ ماه همانند داستان‌های تخیلی هالیوود بود. رسوایی‌های ایجاد شده پیرامون رابطه آن‌ها زندگی‌شان را به قصه‌های فیلم‌های رمانتیک شبیه کرده بود، نه زندگی واقعی.

برای مثال، در سال ۲۰۱۵ اَمبر هرد به استرالیا رفت تا همسرش را که بر پروژه فیلم «دزدان دریایی کارائیب» فعالیت می‌کرد، ملاقات کند. او دو سگ یورکشایر تریر نیز به همراه داشت. طبق قوانین استرالیا ورود حیوانات به این کشور مقررات سفت و سختی دارد. مقامات کشور خواستار قرنطینه اجباری این حیوانات بودند که دلیلش طبیعت خاص این قاره بود. اَمبر به همراه داشتن این سگ‌ها را تکذیب کرد و آن‌ها را قرنطینه نکرد؛ اما تصاویر سگ‌های او در صفحات اجتماعی و اینستاگرام دیده شد. طبق قوانین استرالیا این بازیگر باید ۱ میلیون دلار پرداخت می‌کرد و تا ده سال به زندان می‌رفت. البته همسرش از او حمایت کرد. جانی دپ رسوایی به راه انداخت و گفت که وزیر کشاورزی استرالیا مانند کسی است که مغزش از گوجه فرنگی تشکیل شده. درنتیجه این صحبت‌ها رسوایی بین‌المللی ایجاد شد و اَمبر هرد توانست با پرداخت جریمه از زندان رهایی یابد. این زوج همچنین مجبور شدند از دولت استرالیا عذرخواهی کنند.

امبر هرد اعلام ورشکستگی کرد!

اما در سال ۲۰۱۶ داستان عاشقانه آن‌ها به پایان رسید. این زوج مشهور در مه ۲۰۱۶ از هم جدا شدند. اَمبر هرد تقاضای طلاق داد و همسرش را به خشونت خانگی متهم کرد. این بازیگر گفته‌هایش را در دادگاه هم تأیید کرد. پزشکی قانونی هم گواهی داد که اَمبر کتک خورده‌است. پیغام گیر تلفن و مکالمات تلفنی نشان می‌داد که اَمبر از دوستان و اورژانس تقاضای کمک کرده و در همان لحظه فریاد و تهدید‌های همسرش در زیرزمین نیز به گوش می‌رسید. دادگاه با مدارک کافی گفته‌های او را تأیید کرد و حکم طلاق صادر شد. همچنین دادگاه جانی دپ را از نزدیک شدن به همسرش محروم کرد.

اما پس از این اتهام شایعات بسیاری ایجاد شد. طرفداران جانی دپ نمی‌توانستند بپذیرند که او دست به خشونت خانگی بزند. کمپین‌های حمایت از دپ و متهم کردن اَمبر هرد در سراسر اینترنت ایجاد شدند. این طرفداران گفته‌های دوستان این بازیگر را باور کردند.


بیشتر بخوانید:شوخی جالب ایرانی‌ها با دادگاه جانی دپ و امبر هرد +فیلم


یکی از افرادی که گفته‌های اَمبر را دروغ می‌دانست ونسا پارادی بود که مجدداً رابطه‌اش را با جانی آغاز کرد. او معتقد بود که جانی هرگز به او یا فرزندانش توهین نکرد. اَمبر پس از طلاق غرامت و بخشی از اموال جانی را دریافت نمود که شامل ۶٬۸ میلیون دلار غرامت، خودروی Range Rover ۲۰۱۵ و فورد Mustang ۱۹۶۸ اوست. طرفداران گفته‌های دادگاه مبنی بر شواهد اَمبر، گفته‌های دوستان یا خانواده یا اخبار رسانه‌ها مبنی بر اعتیاد جانی به الکل یا مواد مخدر را قبول نداشتند. اما رسانه‌ها به موضوعات مرتبط با خشونت خانگی علاقه دارند و مسائل مربوط به آن را دنبال می‌کنند. اگر مردم نتوانند گفته‌های یک ستاره را در این باره باور کنند بنابراین یک زن معمولی که با خشونت خانگی رو به رو شده برای اثبات آن شرایط سخت‌تری دارد. اَمبر هرد قول داد که این خسارت دریافتی را به سازمان‌های خیریه کمک به زنان و کودکان طلاق صرف کند، اما رسانه‌ها اخباری در این باره منتشر نکردند.

امبر هرد اعلام ورشکستگی کرد!

طبق اخبار رسیده کمپانی برادران وارنر در حال تصمیم‌گیری برای حذف یا حداقل کم کردن شخصیت «مرا» با بازی اَمبر هرد از فیلم «آکوامن ۲» است. با وجود این گفته‌ها هنوز هیچ چیز در این باره قطعی نشده‌است.

برخی منابع پیش‌تر مدعی شده بودند کاراکتر اَمبر هرد ممکن است حتی توسط امیلیا کلارک ستاره سریال «بازی تاج و تخت» نیز جایگزین شود. این خبر مدتهاست در محافل سینمایی می‌چرخد با این حال این روز‌ها کمپانی وارنر در حال بررسی جدی‌تر این موضوع است. کمپانی وارنر این تصمیم را به دنبال حاشیه‌های اخیر پیش آمده برای اَمبر هرد در قضیه رابطه اش با جانی دپ عملی می‌کند.

گفته می‌شود در چند مدت گذشته بیش از ۴میلیون نفر برای تغییر اَمبر هرد که متهم به آزار و اذیت جانی دپ است، درخواستی را مبنی بر بیرون کردن این بازیگر از پروژه «آکوامن ۲» امضا کرده‌اند. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: امبر هرد ، جانی دپ
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
0
دادگاه امریکا شوخمی بوده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان