تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

ستاد نهی از منکر : از همه مردم مطالبه‌گر حمایت و پشتیبانی می‌کنیم

دبیر کمیته اجرایی دهه احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور درباره برنامه‌های این ستاد توضیحاتی ارائه کرد.

حجاب اجباریرویداد۲۴ دبیر کمیته اجرایی دهه احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های متنوعی در سه بخش تبیین و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و همچنین ارائه گزارش عملکرد ستاد و زمینه‌های ایفای نقش مردم پیش‌بینی شده است که در تمامی استان‌ها اجرا خواهد شد.

مجید باقری افزود: در اولین روز دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر، اعضای ستاد با ریاست محترم جمهور جلسه و دیداری داشتند که نکات مهمی نیز در این جلسه مطرح شد. رئیس جمهوری بر مساله گشت ارشاد مسئولین تاکید بسیاری داشتند و از ستاد خواستند تا این مساله در دستور کار خود قرار دهد و با قدرت و دقت پیگیری کند.

وی درباره گشت ارشاد مسئولین اظهار کرد: مسائلی که مربوط به گشت ارشاد مسئولین است حوزه‌های فرهنگی‌، اجتماعی، اقتصادی و مذهبی را در بر می‌گیرد. ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از همه مردم مطالبه‌گری که پیگیر حقوق حقه خود هستند در چهارچوب قانون حمایت و پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: با حجاب ، رد گم می کنند / مصادیق نهی از منکر روزگار ما غارت و تجاوز به حقوق عامه و بیت المال است


باقری ادامه داد: یکی از مسائل مهمی که برای ستاد احیا اهمیت ویژه‌ای دارد، برگزاری دوره‌های آموزشی برای افرادی‌ است که قصد فعالیت در این حوزه را دارند. در حال حاضر دوره دوم این آموزش‌ها در حال برگزاری است که همه افراد می‌توانند به صورتی مجازی و حضوری در آن شرکت داشته باشند.

وی به شعار امسال دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «ملت حسینی، مطالبه‌گری آگاهانه و تبیین مجاهدانه» درباره برنامه‌های این ستاد گشت اشاره کرد و افزود: از آنجا که جوهره قیام سیدالشهدا (ع) مسئله امر به معروف و نهی از منکر بود، دهه اول ماه محرم‌الحرام به عنوان احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
نسترن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
0
خوبه موافقم ،
بشرطی که با رسانه ها و عواملی که به این ناهنجاریها دامن میزنند و بنوعی محرک و مشوق این اقدامات هستند برابر قانون برخورد و مقابله بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
1
گشت ارشاد خودش منکر است
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
1
همین الان در حقوق بازنشستگان ، دولت منکر انجام داده و به آن اصرار دارد. آیا این ستاد از بازنشستگان پشتیبانی میکند یا وظایفش محدود به زنان است؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان