تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵

فردوسی پور:درکنارحقوق ها و املاک نجومی، «استادیوم های نجومی» هم داریم

آیتم مهم برنامه نود این هفته در مورد استادیوم های ساخته شده در دولت گذشته بود. استادیوم هایی که یکی یکی افتتاح می شوند اما درآنها دیداری برگزار نشده و نمی شود.
رویداد۲۴- آیتم مهم برنامه نود این هفته در مورد استادیوم های ساخته شده در دولت گذشته بود. استادیوم هایی که یکی یکی افتتاح می شوند اما درآنها دیداری برگزار نشده و نمی شود. 
شاید تا قبل از برنامه نود دوشنبه به غیر از نزدیکان فوتبال کسی نمی دانست که ایران چه استادیوم هایی دارد. استادیوم هایی 15هزارنفری که در شهرهای مختلف ساخته شده اند و اینقدر مشکل دارند که نمی شود ازآنها استفاده کرد. 

از مشکلات فرسودگی و خراب شدن پس از سال ها بلااستفاده ماندن بگیرید تا جاگذاری اشتباه برای استادیوم. به طور مثال همدانی که یک تیم از تهران به شهر خود برد امروز 3 استادیوم دارد در حالی که هیچ کدام مورد استفاده قرار نمی گیرند. 

میهمان برنامه 90 هم رییس شرکت توسعه و تجهیز بود که در مورد شرایط توضیح می داد. شرایطی که خودش در آن سهمی نداشت و در اصل در مورد کار مدیران گذشته صجبت می کرد.

با این همه در پایان برنامه وقتی که اعداد به میان آمد مشخص شد که 3700 میلیارد تومان پول صرف این استادیوم های اکثرا بلااستفاده شده است. 

هرچند رییس شرکت توسعه و تجهیز نمی پذیرفت اما فردوسی پور گفت:« با این هزینه هایی که انجام شده ظاهرا استادیوم های نجومی هم داریم . استادیوم هایی که استفاده نمی شوند و پول مردم را دور می ریزند..» 
رییس توسعه و تجهیز گفت:« ظاهرا این را باید به حقوق های نجومی وصل کرد » و جواب شنید:« حالا املاک نجومی ، حقوق های نجومی و حالا هم استادیوم های نجومی که ساخته شده و به کار مردم نمی آیند. »
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان