تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

فواید و روش چرب کردن کف پا با روغن طبیعی

در اغلب بیماری‌های پوستی، مشکل خشکی پوست است و بهترین راه رفع خشکی تأمین گرمی و رطوبت کافی برای پوست بدن است، که در صورت چرب کردن کف پا با روغن‌های طبیعی و درمانی این مشکل حل می‌شود.

چرب کردن کف پا با روغن

رویداد۲۴ شاید به گوش خیلی‌ها ناآشنا و عجیب باشد، اما این کاملاً واقعیت دارد، سبب اصلی بسیاری از بیماری‌ها خشکی کف پا است که با چرب کردن روغن‌های گرم و ملایم درمان می‌شود و ارتباط با سلامت همه ارگان‌های کل بدن نقش مهمی را ایفا میکند.

اگر مشکل پوستی دارید می‌توانید با چرب کردن کف پای خود اکثر امراض خود را درمان کنید، کافیست برای درمان هرشب و به صورت مداوم کف پای خود را با انواع روغن‌های زیتون، روغن بادام تلخ، کنجد، روغن سیاه دانه چرب کنید و پس از آن پای خود را در درون کیسه فریزر کرده و جوراب بر روی آن بپوشید و یا می‌توانید پا‌ها را در سلفون نرم و نازک بپیچید و بعد بخوابید. این عمل برای جذب بیشتر رطوبت لازم به پا‌های شما است و در هنگام صبح حتما پا‌های خود را بشویید.

به دلیل آنکه روغن‌های گیاهی ذکر شده از درصد چربی بالایی برخودار هستند و سریعا به پوست بدن جذب می‌شوند بنابراین با انجام این عمل به مدت یک ماه معجزه روغن زدن به کف پا را مشاهده خواهید کرد.

فواید و روش چرب کردن کف پا با روغن‌های طبیعی

روغن زدن به کف پا، چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

روغ زدن به کف پا می‌تواند از بسیاری از امراض جلوگیری کند و همچنین بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند چروکیدگی‌ها، سوزش کف پا، خشکی پوست بدن، پوکی استخوان، سفیدی موها، یبوست، اسپاسم و گرفتگی عضلانی، غم و افسردگی، کاهش فعالیت ارگان‌ها مثل کاهش ضربان قلب، کاهش فعالیت تخمدان‌ها و یائسگی زودرس، کم کاری تیروئید، حساس بودن به سردی و گرمی، فشارخون بالا در افراد سرد، ضعف حافظه و کندی، تشکیل بافت‌های متراکم و فیبری مثل فیبروم، فشار خون پایین، درد‌های شدید کوتاه مدت و تیر کشنده مثل درد‌های قلبی، قاعدگی، میگرن، کاهش چربی خون، خشم زیاد، دیابت نوع ۲، عدم تمرکز، اگزمای حاد در پاها، از بین بردن زگیل پا، زانو درد، کمردرد، رماتیسم و درد‌های مفصلی می‌تواند درمان کند، همچنین یکی از بیشترین تاثیر‌های روغن زدن به کف پا درمان و جلوگیری از بیماری سرطان است، زیرا در اکثر سرطان‌ها این روش بسیار تاثیر گذار است، چرا که سرطان‌ها سرد و خشک هستند و روغن‌ها تاثیر مقابل آن را دارند و بدن را از سم پاک می‌کنند.


بیشتر بخوانید: معجزه ضد پیری در گیاه مریم گلی کشف شد


واقعیت‌های مهم و پر خاصیت روغن مالی کف پا

  • ماساژ کف پا با روغن اسطوخودوس بدن را راحت می‌کند و درمان خوبی برای بی خوابی است و وقتی بدن را با روغن میخک و نعناع چرب کنید، قدرت گوارشتان افزایش پیدا می‌کند.
  • ماساژ بدن با روغن اکالیپتوس، تاثیر بسیاری در درمان آلرژی دارد و باعث تقویت ریه می‌شود.
  •  مالش روغن کف پا ایمنی بدن را بالا می‌برد، درد را کاهش، پوست را با طراوت، گرفتگی سینه را کاهش، هضم را آسان، سالخوردگی و التهاب را کم و از عفونت جلوگیری می‌کند.
  •  وقتی کف پا را روغن مالی می‌کنید به علت آنکه خون همیشه در کف پا در جریان است سریعا جذب خون بدن می‌شود، تحقیقات نشان داده فقط ۲۰ دقیقه طول می‌کشد که جذب خون شود.
  • بیشتر از ۷۰ هزار عصب انتهای هر پا وجود دارد، به همین دلیل درمان بسیاری از بیماری‌ها از پا امکان پذیر است و اینجا اهمیت روغن مالی کف پا نمایان می‌شود.
  •  هنگامی از روغن‌های طبیعی یا درمانی برای رفع بیماری استفاده می‌کنید در واقع با مالیدن روغن به کف پا سیر درمان را سرعت بخشیده‌اید.
  • بعضی از این روغن‌ها را باید با روغن‌های دیگر ترکیب کنید، ممکن است برای بعضی افراد و پوست‌های حساس، بدون ترکیب شدن خارش پوست به همراه داشته باشد.
  •  فایده اصلی روغن مالی کف پا جریان خون بدون رنجش کبد و سیستم گوارشی است.

فواید و روش چرب کردن کف پا با روغن‌های طبیعی

نکته مهم: انواع روغن‌های طبیعی و مصنوعی برای مالیدن به بدن و کف پا در بازار وجود دارد، اما بهترین آن‌ها برای در درمان، به ترتیب اولویت زیتون، کنجد، بادام تلخ و روغن سیاه دانه است. همچنین می‌توانید با رعایت نسبت روغن‌های ذکر شده، آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید و درمان بیماری خود را تسریع ببخشید. این کار را تا یک ماه ادامه دهید. امام باتوجه روشیکه گفته شد، احتمال درمان بیماری در مدت زمان کوتاه تر، بیشتر است. روغن مالی کف پا اثر فوق‌العاده معجزه‌آسایی بر روی درمان تمام ارگان‌های بدن دارد.

در طول سال و فصول مختلف، به خصوص فصل زمستان یا بهار پا‌های خود را با روغن‌های طبیعی به مدت یک ماه ماساژ دهید تا اگر به بیماری‌های پوستی یا آلرژیک یا سایر امراض مبتلا هستید، درمان شوید و یا از بروز بیماری‌های جدید در سیستم ایمنی بدن خود جلوگیری کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان