تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ذوب آهن

سرخ‌ها امروز در غیاب چند بازیکن خود به مصاف تیم مهدی تارتار خواهند رفت.

ترکیب پرسپولیس برابر ذوب آهن

رویداد۲۴ در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس که ستاره‌های زیادی را در تابستان به خدمت گرفت با ید به مصاف ذوب آهن برود. مهمترین چهره این بازی، اما اسدبیگی است پیوستن او به جمع سرخ‌ها با حاشیه‌های زیادی همراه بود. هر چند به نظر می رسد امروز این بازیکن در ترکیب پرسپولیس قرار نگیرد. سرمربیان دو تیم در بازی امروز به دلیل محرومیت حق نشستن روی نیمکت تیم شان را ندارند.

 امروز در درون دروازه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند به میدان خواهد رفت و خطط دفاعی سرخ‌ها در غیاب پورعلیگنجی محروم با حضور گولسیانی و علی نعمتی شکل خواهد گرفت. در جناحین خط دفاعی هم احمدی و دانیال اسماعیلی فر به میدان خواهند رفت.

اما در خط میانی کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک حضور خواهند داشت و دو بازوی کناری سرخ‌ها در این بازی سعید صادقی و سروش رفیعی خواهند بود. در خط حمله هم مهدی عبدی به میدان خواهد رفت و پشت سر او هم مهدی ترابی قرار خواهد گرفت.

سرخ‌ها در بازی امروز حامد پاکدل، امیری و عالیشاه را هم در اختیار ندارند. وحید امیری که مدت‌هاست مصدوم است و حامد پاکدل هم به بازی اول سرخ‌ها نرسیده است. امید عالیشاه هم به دلیل اتفاقات بازی برابر تراکتور در فصل قبل محروم است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بیرانوند، گولسیانی، نعمتی، اسماعیلی‌فر، احمدی، سرلک، کامیابی نیا، ترابی، صادقی، رفیعی و عبدی.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
پیشخوان