تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵

کشف محموله سه میلیاردی پوشاک و لوازم آرایشی قاچاق در یزد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از توقیف دو دستگاه تریلی کانتینردار ولوو و کشف سه میلیارد و 400 میلیون ریال پوشاک و لوازم آرایشی خارجی قاچاق در یزد خبر داد.
رویداد۲۴- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از توقیف دو دستگاه تریلی کانتینردار ولوو و کشف سه میلیارد و 400 میلیون ریال پوشاک و لوازم آرایشی خارجی قاچاق در یزد خبر داد.

سرهنگ «محمدرضا مزیدی» با بیان این‌که مبارزه همه جانبه با انواع کالای قاچاق در دستور کار جدی فرماندهی انتظامی یزد است، اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس استان ضمن اطلاع از حرکت یک محموله کالای قاچاق به سمت پایتخت، نسبت به شناسایی و توقیف خودروی مورد نظر اقدام کردند.

مزیدی گفت: مأموران پلیس پس از متوقف کردن خودرو اقدام به بازرسی از آن کردند که در نتیجه، 16 هزار و 200 قلم انواع کالای قاچاق شامل پوشاک و لوازم آرایشی خارجی قاچاق فاقد مجوزگمرکی کشف شد.

وی ارزش برآورد شده این محموله را سه میلیارد و 400 میلیون ریال دانست و گفت: مأموران پلیس در این رابطه دو متهم را نیز دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به اداره پلیس منتقل کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد یادآور شد: متهمان این محموله قاچاق را بدون داشتن مجوز گمرکی از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به تهران را داشتند که توسط مأموران پلیس این استان شناسایی و دستگیر شدند.


منبع: ایسنا
برچسب ها: رویداد24 ، محموله ، پوشاک ، قاچاق
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان