تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
در انتظار نیم فصل رویایی

با جذب نانگ، تراکتور امیر آسیایی شد

تراکتورسازی همان طور که انتظار می رفت در نقل و انتقالات زمستانی به خوبی خود را تقویت کرد تا نیم فصل رویایی را برای طرفدارانش در ایران و آسیا رقم بزند.
رویداد24- امیر قلعه نویی همان روز اولی که جایگزین تونی اولیویرا شد اعلام کرد این تیم نیاز به چند جا به جایی دارد تا تقویت شود. تیمی که به اذعان بسیاری از اهالی فوتبال پرمهره ترین تیم لیگ برتر بود با مشکلات غیر منتظره ای روبرو شد تا از کورس قهرمانی جا بماند اما با این حال با حضور قلعه نویی در تبریز حال و هوای اطراف تراکتور را تغییر داد به خصوص در همان روزهای ابتدایی نقل و انتقالات.

سرمربی جدید با علم به این که تیم در ساختار تهاجمی با ضعف هایی روبرو است اولویت خود را در جذب چند مهره تهاجمی گذاشت به همین خاطر فرزاد حاتمی دوباره سرخپوش شد اما این تنها مهاجمی نبود که امیر به دنبالش بود. مهدی شریفی به خاطر سربازی با حرف و حدیث های فراوان به تراکتور پیوست و متاقب آن هم آلویس نانگ مهاجم کامرونی نفت که با این تیم به مشکلات عدیده مالی برخورده بود به یکباره سر از تبریز در آورد و شاگرد قلعه نویی شد تا مثلث مرگباری در خط حمله تراکتور تشکیل شود.

علاوه بر این بازیکنان قلعه نویی با جذب نفراتی مثل مهدی کیانی و ایوب کلانتری توانست تجربه را نیز به نیروی جوانی میانه میدان تیمش تزریق کرده و از همه مهم تر یک رهبر خوب برای داخل مستطیل سبز به اسم کیانی پیدا کند. بازیکنی که هم بین سایر بازیکنان هم بین طرفداران از وجه قابل قبولی برخوردار است و سر بزنگاه می تواند با تجربیات خود تیم را از شرایط بحرانی خارج و جوانان تراکتور را مدیریت کند.

حالا با تغییراتی که  قلعه نویی در چیدمان نفراتش ایجاد کرد می توان گفت تراکتور امیر آسیایی شده و می تواند در رقابت با حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا شانس صعود پیدا کند و به جمع تیم های برتر قاره برسد، ارزویی که سال هاست در ذهن طرفداران پرشمار تبریزی باقی مانده و عملی نشده است ضمن این که در نیم فصل دوم لیگ برتر هم دوباره نام تراکتورسازی را به عنوان تیمی مدعی بر سر زبان ها بیاندازد.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان