تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

سازمان لیگ: فقط ورزشگاه آزادی شرایط حضور بانوان را دارد

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تنها ورزشگاه آزادی تهران شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال را دارد.

حضور زنان در ورزشگاه آزادی

رویداد۲۴ سهیل مهدی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تنها ورزشگاه آزادی تهران شرایط حضور بانوان را دارد و باید شرایط حضور بانوان را از این ورزشگاه تمرین کنیم. بجز ورزشگاه آزادی هر مجموعه دیگری مشکلات خاص خودش را دارد و شرایط حضور بانوان را ندارد.

او ادامه داد: باید ورزشگاه‌ها بازطراحی شوند. اتفاقی که تا این لحظه انجام نشده است و باید به صورت رسمی از ارگان‌های دیگری به مسئولان ابلاغ شود. حتی در آزادی هم در حالی بانوان می‌توانند حضور پیدا کنند که زیرساخت حضور بانوان در آن بهینه شود و روز به روز بهتر شود.

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا تا نیم فصل دوم لیگ برتر شرایط حضور بانوان در تمامی استادیوم‌های لیگ وجود دارد، گفت:ما هنوز وارد پروژه بازطراحی ورزشگاه‌ها نشدیم پس نیاز داریم ابتدا کار را به صورت جدی آغاز کنیم. سپس مسائل دیگری را از جمله بحث‌های اقلیمی، نحوه پذیرش بانوان و مکان ورزشگاه‌ها و ... را در سطح کلان بررسی کنیم، پس از آن شاید تمامی ورزشگاه‌ها شرایط حضور بانوان را داشته باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان