تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱

ماجراهای پیچیده کاوه رضایی و استقلال

ماجرای پیوستن کاوه رضایی به استقلال دچار پیچیدگی هایی شده است و نکته قابل تامل این است که مسئولان استقلال به جای روشن شد اذهان هوادارانش روزه سکوت گرفته و همین سکوت شائبه ایجاد می کند که آیا استقلال می خواهد قانون را دور بزند؟

کاوه رضایی

رویداد۲۴ کاوه رضایی مدتهاست که مجوز حضور در تمرینات را از باشگاه شارلوای بلژیک گرفته اما قراردادش با استقلال رسمی نشد. حتی در آخرین روز نقل و انتقالات هم با وجود انتظار هواداران خبری از معارفه رسمی نشد که نشد. با پایان نقل و انتقالات سوال های بی جواب زیادی ایجاد شده است. آیا کاوه رضایی بازیکن آزاد است و می تواند با استقلال با وجود پایان نقل و انتقالات قرارداد امضا کند؟ اگر او بازیکن آزاد نیست و هنوز پول رضایتنامه اش صادر نشده چطور قرار است در لیست آبی ها قرار گیرد که مشکل قانونی هم نداشته باشد و سئوالات زیاد دیگر. 

کاوه رضایی دیروز بعد از تمرین هم نسبت به وضعیت مبهمش واکنش عجیبی داشت و گفت من در فرع قضیه هستم نه اصل. از سویی دیگر هم گفته می شود او به دنبال گرفتن اقامتش در بلژیک است و به همین دلیل قراردادش با باشگاه شارلوا نمی تواند فسخ شود و اگر هم قرار است راهی استقلال شود باید به صورت قرضی بیاید. 

اینکه قانون در مورد این بازیکن چگونه باید رفتار کند در آینده مشخص می شود. هنوز هم که لیست استقلال برای قرار گرفتن نام رضایی خالی نشده است و تنها موردی که این وسط قابل ذکر است مربوط به ارسال مدارک ثبت قراردادش در سیستم سازمان لیگ است. 

باشگاه استقلال در آخرین روز نقل و انتقالات مدارک قراردادی این بازیکن را در سیستم سازمان لیگ آپلود کرده است. حالا باید منتظر شد و دید ماجراهای پیچیده کاوه رضایی، ارسلان مطهری و استقلال به کجا می رسد. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان