تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

معرفی داستان و بازیگران سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲

سریال ارباب حلقه قرار است به زودی در سال ۲۰۲۲ منتشر شود، اگر شما هم طرفدار دنیای جادویی و مرموز داستان‌های جی. آر. آر. تالکین هستید و برای تماشای سری جدید سریال ارباب حلقه‌ها لحظه شماری می‌کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با خلاصه داستان و بازیگران بیشتر آشنا شوید.

سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: تقریباً نزدیک دو دهه از اکران اولین قسمت از سری فیلم‌های ارباب حلقه ها، ساخته‌ی پیتر جکسون (Peter Jackson) می‌گذرد و پیش از اینکه به قضاوت موفقیت‌های اخیر سری فیلم‌های هابیت (The Hobbit) بپردازیم، همچنان احساس می‌کنیم که هنوز قسمت‌های عظیمی از دنیای فانتزی، حماسی و خیال گونه جی. آر. آر تالکین (J.R.R Talkin) به تصویر کشیده نشده است. به نوامبر سال ۲۰۱۷ بازمی‌گردیم که رقابت تنگاتنگی بین شبکه نتلفیکس (Netflix) و آمازون (Amazon) بر سر خرید حقوق ارباب حلقه‌ها به وجود آمده بود و سرانجام آمازون توانست با پرداخت ۲۵۰ میلیون دلار، تمام حقوق سریال ارباب حلقه‌ها را از آن خود کند و تصمیم بگیرد سریالی پنج فصلی و حدودا ۵۰ ساعتی تولید کند. باتوجه به استقبال بینندگان و نامگذاری احتمال میرود، ارباب حلقه به بهترین سریال ساخته شده خارجی تبدیل شود.

تیزر رسمی از سریال ارباب حلقه‌ها

 

زمان پخش سریال ارباب حلقه‌ها

جنیفر سالک (Jennifer Salke)، مدیر بخش تولیدات شبکه آمازون، قبل از این بیان کرده بود که آمازون قصد دارد تا این سریال را برای سال ۲۰۲۱ آماده کند، اما طبق قرارداد رسمی، شبکه آمازون وظیفه دارد که حداقل ۵ فصل از سریال ارباب حلقه‌ها را به طور کامل تولید کند.

سازندگان سریال ارباب حلقه‌ها بعد‌ها به طور رسمی تایید کردند که فیلمبرداری سریال ارباب حلقه‌ها در کشور نیوزیلند صورت خواهد گرفت. با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان، کشور نیوزیلند از دسته کشور‌هایی بود که قوانین سخت گیرانه درخصوص ورود افراد به کشورش گذاشت، و عوامل سازنده حدود ۶ ماه درگیر دریافت مجوز‌های لازم برای فیلم برداری سریال بودند، تیم سازنده پس از ورود به این کشور و فیلمبرداری دو اپیزود ابتدایی سریال، کشور نیوزیلند درپی وضع قوانین جدیدی برای قرنطینه، تمام پروژه‌های فیلمبرداری موجود در کشور را معلق کرد، اما با کاهش شیوع کرونا در جهان، دوباره فیلمبرداری سریال از سر گرفته شد.

معرفی داستان و بازیگران سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲

با این حال شیوع ویروس کرونا، تاثیر خود را برپروژه ساخت سریال ارباب حلقه گذاشت و زمان عرضه را تا سال ۲۰۲۲ به تعویق انداخت. طبق اعلام رسمی، فصل اول سریال The Lord of the Rings شامل ۸ قسمت است و از ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) در پلتفرم آمازون پرایم ویدئو در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت. همچنین طبق اعلام تیم سازنده قرار است اپیزود‌ها به صورت هفتگی منتشر شوند. لازم به ذکر است که هم اکنون تنها نام قسمت اول این سریال مشخص شده است. قسمت اول سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲ تحت عنوان سایه‌های گذشته منتشر خواهد شد. کارگردان فیلم ارباب حلقه‌ها جدید، در این قسمت و قسمت دوم، جی. ای. بایونا است.

ساخت فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها در سال ۲۰۱۹ میلادی تایید شد، آمازون در آگوست ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) اعلام کرد فیلمبرداری فصل دوم در کشور انگلستان خواهد بود و از اواسط سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

معرفی داستان و بازیگران سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲

خلاصه داستان سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲

به گزارش رویداد ۲۴، داستان سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲ هزاران سال قبل‌تر از هابیت و فیلم‌های ارباب حلقه‌ها رخ می‌دهد، این سریال الهام گرفته از تاریخ سرزمین میانه از جی آر. آر. تالکین ساخته شده. داستان از دوران صلح شروع می‌شود و وقایع تاریخی مهم عصر دوم سرزمین میانه (The Second Age)، مانند قیام سائورون، ساخت حلقه‌های قدرت، سقوط پادشاهی جزیره نومنور و همچنین آخرین اتحاد بین الف‌ها و انسان‌ها را پوشش می‌دهد. تمام این وقابع در کتاب تالکین در زمانی حدود هزاران سال رخ داده است، اما در این سریال، داستان خلاصه و کوتاه‌تر شده است.


بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال خاندان اژدها پیش درآمد سریال گیم آف ترونز


سازندگان این سریال یعنی جی. دی. پین (J.D. Payne) و پاتریک مک‌کی (Patrick McKay)، در کل ۵ فصل برای این سریال در نظر گرفته از مرحله آغازریا، میانه و پایان، پین در مصاحبه‌ای گفته است که حوادثی که در فصل اول رخ می‌دهند، سرانجام آن‌ها در فصل پنجم مشخص می‌شود.

معرفی داستان و بازیگران سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲

معرفی بازیگران اصلی سریال ارباب حلقه‌ها

مکسیم بالدری، اسماعیل کروز، چارلز ادواردز، لنی هنری، مارکلا کاونا، سایمون مرلز، سوفیا نوموته، مگان ریچاردز و چارلی ویکرز از جمله بازیگران سریال ارباب حلقه‌های سال ۲۰۲۲ هستند.

نازنین بنیادی در نقش برونوین

معرفی داستان و بازیگران سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲

نازنین بنیادی، بازیگر انگلیسی و ایرانی‌الاصل نیز در سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲ بازی می‌کند. نازنین بنیادی متولد ۲۲ می ۱۹۸۰ (۱ خرداد ۱۳۵۹) در شهر تهران است. نازنین بنیادی یک ساله بود که خانواده اش تصمیم گرفتند از تهران به لندن مهاجرت کنند، او فعالیت حرفه‌ای خود به عنوان بازیگر را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرد. نازنین بنیادی با نقش نورا در سریال How I Met Your Mother، نقش ایستر در فیلم Ben-Hur (۲۰۱۶) و نقش استارز در سریال Counterpart (۲۰۱۷-۲۰۱۸) به شهرت رسید.

رابرت آرامایو در نقش الروند

معرفی داستان و بازیگران سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲

رابرت آرامایو (Robert Aramayo) بازیگری اصالتا انگلیسی است، او متولد ۶ نوامبر ۱۹۹۲ (۱۵ آبان ۱۳۷۱) است. رابرت آرامایو از دوران کودکی به بازیگر علاقه داشته و در کلاس‌های بازیگری شرکت می‌نمود. او فعالیت رسمی و حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرد.

مورفید کلارک در نقش گالادریل

معرفی داستان و بازیگران سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲

مورفید کلارک (Morfydd Clark) بازیگری از کشور ولز است، که متولد ۱۷ مارس ۱۹۸۹، برابر با ۲۶ اسفند ۱۳۶۷، در سوئد است. کلارک زمانی که دو سال سن داشت خانواده اش به کشور ولز مهاجرت کردند. او که از خوانش‌پریشی و ADHD رنج می‌برد، در سن ۱۶ سالگی ترک تحصیل کرد. از سال ۲۰۰۹ تحصیل در تئاتر موسیقی جوانان بریتانیا را آغاز کرد. او فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان بازیگر سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی از سال ۲۰۱۴ آغاز کرد.

اوین آرتور در نقش دورین چهارم

معرفی داستان و بازیگران سریال ارباب حلقه‌ها ۲۰۲۲

اوین آرتور (Owain Arthur) اصالتا اهل کشور ولز است که حدود ۳۸ سال سن دارد، او متولد ۵ مارس ۱۹۸۳ (۱۴ اسفند ۱۳۶۱) است. آرتور بازیگری را از سال ۱۹۹۵ آغاز کرد و با نمایش One Man, Two Gunvors به شهرت رسید. او یکی از به نام‌ترین بازیگران صحنه تئاتر است که تجربه صداپیشگی را هم در کارنامه هنری خود دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان