تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۱

گل‌محمدی: برای قهرمانی می‌جنگیم/ لوکادیا به زمان نیاز دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش بازی سختی برابر آلومینیوم را پشت سر گذاشته است.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیسرویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی اراک میهمان آلومینیوم بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: این برد را به آقای موسی سلامت جانباز شیمیایی جنگ تقدیم می‌کنم. در این دیدار به دنبال سه امتیاز بودیم و گرفتن سه امتیاز هدف ما بود. با توجه به اینکه در دو بازی اخیر بردی نداشتیم، به دنبال این بودیم که حتما این بازی را ببریم. بازی سختی برای ما بود و خوب بازی را شروع کردیم. نیمه اول جذاب بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و آلومینیوم هم فرصت‌هایی داشت.

وی افزود: در نیمه دوم آلومینیوم فشار خود را افزایش داد و بازیکنان ما خوب دفاع کردند و فرصتی به حریف ندادیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز بیرون خانه خوب بگیریم و از هواداران تشکر می‌کنم که از تیم حمایت کردند.

او در ادامه درباره سوال یک خبرنگار که عنوان کرد پرسپولیس در روزی که خوب نبود برنده شد هم گفت: شایسته پیروزی بودیم و فرصت‌های زیادی داشتیم و موقعیت گل به حریف ندادیم. ما خوب بودیم و گل زدیم و عملکرد خوبی داشتیم.

وی درباره اینکه پرسپولیس در این فصل فقط یک گل زده هم گفت: لیگ سختی داریم و اینگونه نیست که چون پرسپولیس هستیم باید برنده شویم. ما همیشه برای برد تلاش می‌کنیم اما لیگ ایران سخت است. ضمن اینکه مقابل تیمی بازی می‌کردیم که کیفیت دارد. هیچ تیمی نمی‌تواند آلومینیوم را راحت ببرد. لیگ سختی داریم اما تیم ما برای قهرمانی بسته شده و برای قهرمانی می‌جنگیم اما انتظار اینکه در هر بازی چند گل بزنیم زیاد درست نیست. ما در سه بازی اخیر حداقل موقعیت را به حریف دادیم. از نظر ساختار دفاعی خوب کار کرده‌ایم.

گل‌محمدی درباره عملکرد لوکادیا هم گفت: او به بازی‌های بیشتری احتیاج دارد. او از فرصت‌ها به خوبی بهره می‌برد. او باید وارد شرایط مسابقه شود و باید او را آماده کنیم. با تمرینات مداوم می‌تواند خودش را آماده کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش خط حمله ضعیفی داشت هم گفت: فکر کنم بازی را خوب نگاه نکردید.


بیشتر بخوانید:  گران‌ترین بازیکن این فصل لیگ برتر


وی درباره حضور تماشاگران با وجود اینکه بازی بدون تماشاگر بود هم گفت: ما از حضور تماشاگران لذت می‌بریم و حق همه است که در استادیوم حاضر باشند. امروز می توانستیم تماشاگر داشته باشیم اما اینکه الفاظی استفاده کنند و توهین کنند درست نبود. وقتی بازی بدون تماشاگر است باید راهکارهای مناسب وجود داشته باشد. اگر می گفتند بازی با تماشاگر است امروز قطعا کل ورزشگاه پر می‌شد.

او درباره عملکرد سعید صادقی هم گفت: سعید صادقی یکی از بازیکنان خوب ما بود. نمی‌خواهم از کسی دفاع کنم اما شروع کارش در پرسپولیس است و انتظارات در پرسپولیس بالا است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان