تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

اسکوچیچ روی نام ۲ بازیکن تاثیر گذار قلم قرمز می‌کشد!

به نظر می رسد مصدومیت الهیار صیادمنش مهاجم تیم هال سیتی جدی تر از اخباری است که قبلا مخابره می شده و او جام جهانی را از دست داده است.

دراگان اسکوچیچ

رویداد۲۴ پیش تر اینطور گفته شد مصدومیت الهیار صیادمنش از ناحیه همسترینگ است و او بعد از ۶ هفته به میادین بر می گردد اما سایت hulldailymail انگلیس خبر بدی در زمینه مهاجم ایرانی داد و نوشت: پارگی همسترینگ اللهیار صیادمنش مثبت نیست و این مهاجم نیاز به عمل جراحی پیدا کرده است. قرار است مهاجم ایرانی در همین هفته در لندن زیر تیغ جراحی برود و برای بازگشت به میدان حداقل ۳ ماه از میادین دور خواهد بود.

در چنین شرایطی کاملا طبیعی است این مهاجم شانس همراهی تیم ملی در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست بدهد چرا که قرار گرفتن این بازیکن در لیست نهایی تیم ملی منوط به حضور در دوران آماده سازی و بازی های دوستانه تیم ملی است.

در غیاب الهیار صیادمنش؛ علی علیپور شانس بیشتری برای حضور در اردوی تیم ملی و قرار گرفتن در لیست نهایی خواهد داشت. مهاجم تیم ژیل ویسنته که این فصل هم شروع خوبی در لیگ برتر پرتغال داشت و اگر چه در ترکیب ثابت این تیم به میدان نمی آید اما موفق به گلزنی برای تیم جدیدش شده است.

علاوه بر الهیار صیادمنش، مهدی طارمی هم مصدوم است و اگر مصدومیت او جدی باشد او هم همانند الهیار صیادمنش شانس همراهی تیم ملی در بازی های دوستانه با اروگوئه و سنگال را از دست خواهد داد و اسکوچیچ چاره ای پیدا نمی کند که برای اردوی شهریور روی نام این دو بازیکن قلم قرمز بکشد که این ناخواسته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان