تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

عروسک پشه از برنامه مهمونی حذف شد؟

​دو قسمت اخیر مهمونی بدون کاراکتر عروسکی پشه منتشر شده است.

کاراکتر عروسکی پشه

رویداد۲۴ سینماپلاک نوشت: پشه یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین کاراکتر‌های برنامه مهمونی ایرج طهماسب است. کاراکتری که از همان اولین قسمت‌ها هم مورد توجه مخاطب قرار گرفت و هم زیر تیغ نقد رسانه‌های تندرو رفت.

دیالوگ معروف این کاراکتر که کاظم سیاحی صداپیشه‌اش است یعنی بده بزنیم همانقدر که در دیالوگ‌های محاوره‌ای مردم وارد شد، مورد انتقاد برخی رسانه‌های دلواپس قرار گرفت و آن را اروتیک دانستند.


بیشتر بخوانید:خاطره بازیگر معروف که ایرج طهماسب را به گریه انداخت! +فیلم


غیبت این کاراکتر عروسکی در دو قسمت اخیر این برنامه که با حضور علی شادمان و امیرحسین رستمی منتشر شده، خبرساز شده است و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرده‌اند.

هرچند در گذشته هم پیش آمده بود که در برخی از قسمت‌ها، یک یا دو کاراکتر عروسکی حضور نداشتند، ولی غیبت این کاراکتر که در کنار بچه مهمترین عروسک‌های مهمونی ایرج طهماسب هستند آن هم برای دو قسمت متوالی، این شائبه را به وجود آورده که پشه مهمونی زیر تیغ سانسور ساترا رفته است.

برخی خبر‌ها هم حکایت از این دارد کاظم سیاحی صداپیشه‌ی نقش پشه، این روز‌ها درگیر یک کار نمایشی دیگر است و این غیبت هم مسبوق به سابقه است و هم در چند روز آینده برطرف خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ایرج طهماسب
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
0
به حاشیه های این عروسک کاری ندارم
ولی تعجبم از اینه که از کی تا حالا این عروسک شده محبوب‌ترین عروسک مردم ایران؟
تو جو دادن کمی بیشتر از یه کمی مشکوک میزنید.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان