تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱

یحیی گل محمدی: باید از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم

سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار مقابل صنعت نفت صحبت کرد.

یحیی گل محمدیرویداد۲۴به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با نفت آبادان در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی مهمی در پیش داریم. چهارمین بازی ماست و با وضعیت جدول هدف ما گرفتن ۳ امتیاز است.

وی افزود: ما با تیم خوبی بازی داریم اما هدف ما گرفتن سه امتیاز است. تیم نفت در کادر فنی‌اش تغییراتی داشته و حضور رضا پرکاس در آن تیم باعث به وجود آمدن نقطه قوت بود. ما با تیم خوب و قابل احترامی بازی داریم و امیدوارم که نمایش خوبی داشته باشیم. بازی فردا بازی پرهیجانی خواهد بود و امیدوارم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم تا سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم خوب استفاده کنیم و نتیجه بگیریم. برای بازی فردا انگیزه زیادی داریم و با تمرکز روی کارهای فنی می‌توانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص انتظاراتی که از این تیم وجود داشته و اینکه باشگاه آلومینیوم نسبت به وقت‌کشی پرسپولیسی‌ها معترض بود، خاطرنشان کرد: در بحث نتیجه‌گیری باید بگویم که انتظار خودم بیشتر بود اما ما با تیم‌هایی مثل ذوب آهن در اصفهان، فولاد در تهران و آلومینیوم در اراک بازی کردیم که بازی‌های سختی بود. همه کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که تیم‌های من به دنبال وقت‌کشی نیستند. برای من مسائل فنی اهمیت بیشتری دارد تا اینکه به هر طریقی بخواهیم امتیاز بگیریم. تعویض‌های ما در بازی براساس مصدومیت بازیکنان بود و دیدید که دو بازیکن ما به خاطر مصدومیت تعویض شدند. ما تغییرات زیادی در ارنج انجام دادیم و بازیکنان باید بازی‌های بیشتری انجام دهند. مطمئناً بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

گل‌محمدی در مورد حضور هواداران خانم در بازی فردا اظهار داشت: همیشه گفته‌ام که حضور بانوان در ورزشگاه حق طبیعی آنها است. نمی‌شود این حق را از آنها گرفت. با حضور بانوان جو ورزشگاه پرشورتر می‌شود و قبل از این به آنها ظلم می‌شد. به نظر من 500 بلیت برای هواداران کم است و امیدوارم روزی ظرفیت آقایان و بانوان 50-50 شود.

وی در مورد گل‌ نخوردن پرسپولیس در سه بازی ابتدایی لیگ و اینکه تیمی که می‌خواهد قهرمان شود کم گل می‌خورد،‌گفت: این دستور تاکتیکی ما است و در چند سال اخیر هر تیمی که قهرمان شده کمتر گل خورده است. شرایط تیم ما به گونه‌ای است که به حریف کمتر موقعیت می‌دهیم. بازیکنان جدیدی هم که به ما اضافه شدند تأثیر خود را نشان دادند. ما کیفیت خوبی داریم و این گل نخوردن باید عادت شود. هرچند که گل نخوردن هدف اصلی همه تیم‌ها است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص رفتن کاوه رضایی به تراکتور و بحث آمدن شیخ دیاباته به تیم پرسپولیس تصریح کرد: الان قبل از بازی هستیم و نمی‌خواهم صحبتی انجام دهم که ذهنیت ایجاد کند اما به صورت کلی می‌گویم که مذاکراتی صورت می‌گیرد تا تیم تقویت شود اما اینکه این مذاکرات به کجا می‌رسد مشخص نیست.

گل‌محمدی درباره وضعیت سعید صادقی و اینکه به نظر می‌رسد فشار زیادی روی او است، عنوان کرد:‌ ما تغییرات زیادی داشتیم و سعید صادقی هم یکی از آنها است. او تازه به تیم اضافه شده هرچند که در بازی قبل وضعیت خیلی خوبی داشت. من آینده خوبی برای او در پرسپولیس می‌بینم و از نظر فنی و شخصیتی از او راضی هستم.


بیشتر بخوانید: کاوه رضایی رسما سرخپوش شد


وی در پاسخ به این سؤال که از وضعیت لوکادیا راضی هستید، تصریح کرد: او با ناآمادگی به ما اضافه شده و از وقتی که به پرسپولیس‌ آمده شرایط بهتری دارد اما همچنان جای کار دارد. از نظر باشگاه او دچار تغییرات شده و بخشی از این مسائل طبیعی است اما باید تلاش بیشتری کند تا آمادگی لازم را به دست بیاورد. زمان برای او خیلی مهم است تا تلاش کند که به تیم برسد. باید تمرینات اختصاصی لوکادیا بیشتر باشد تا زودتر آماده شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مرتضی پورعلی‌گنجی گفت: او برای بازی فردا مشکلی ندارد و کارش را با ما آغاز خواهد کرد. مرتضی در بازی‌های تدارکاتی حاضر بود و شرایط خوبی دارد و از خوب‌های ما است.

گل‌محمدی در مورد انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: من به آقای تاج تبریک می‌گویم. او تجربه خوبی دارد و امیدوارم که از تجربیاتش به خوبی استفاده کند. هر کمی که لازم باشد در کنار آقای تاج هستیم تا به فوتبال ایران کمک کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان