تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱

شماره ۹ چلسی برای مهدی طارمی کنار گذاشته شد!

آیا مهدی طارمی در آخرین روز نقل و انتقالات اروپا راهی چلسی انگلیس خواهد شد.

مهدی طارمی

رویداد۲۴ بلافاصله پس از شکست چلسی در زمین ساوتهمپتون فشارها برای خرید بازیکن در این باشگاه افزایش یافت. مالکان جدید آمریکایی که این باشگاه را از آبراموویچ خریده‌اند، سریع دست به‌کار شدند و به چندین بازیکن پیشنهاد دادند. فرنکی دی‌یونگ و گواردیول ۲ تن از آنها بودند.

حتی برخی رسانه‌ها از خبر توافق کریستیانو رونالدو با چلسی پرده برداشتند اما انگار سرنخ داستان در جای دیگری است و مهاجم مدنظر توماس توخل قرار است به فوتبال ایران ربط داشته باشد. یکی از روزنامه‌های پرتغالی به نام ابولا ادعا کرد چلسی برای خرید مهدی طارمی به پورتو پیشنهاد داده است. اولین‌بار یکی از صفحات هواداری پورتو چنین خبری را منتشر کرد.

این صفحه نوشت که پیشنهاد ۲۵‌ میلیون یورویی چلسی روی میز پورتو قرار گرفته و باشگاه پرتغالی می‌خواهد با این پیشنهاد موافقت کند. پس از این شایعه گویا کونسیسائو، سرمربی پورتو تهدید به استعفا کرده. طارمی ۲‌ سال پیش به چلسی که در همان فصل قهرمان اروپا شد با ضربه قیچی برگردان گل زده بود و این نخستین‌باری نیست که شایعه انتقال او به این باشگاه انگلیسی مطرح می‌شود. پورتو شاید سال آینده در فاصله یک فصل مانده به پایان قرارداد این بازیکن که آن زمان ۳۱ساله می‌شود نتواند مبلغی نزدیک به این پیشنهاد ۲۵میلیون یورویی دریافت کند.

لیگ پرتغال و ۳‌ باشگاه بزرگ این کشور در ۳‌ فصل اخیر ستاره‌های زیادی را به باشگاه‌هایی مثل لیورپول، منچستر، پاری‌سن‌ژرمن و... داده است. گویا پیشنهاد خرید طارمی را فردی ایرانی به نام بهداد اقبالی که سهامدار چلسی است داده است. گفته می‌شود پیراهن شماره ۹ آبی‌های لندن برای این مهاجم ایرانی کنار گذاشته شده است و حالا باید دید این خیر یا همان شایعه جذاب در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات به حقیقت تبدیل می‌شود یا خیر.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهدی طارمی
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان