تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

واکنش جالب آزمون به تقابل با طارمی در لیگ قهرمانان اروپا

سردار آزمون به همگروهی بایرلورکوزن با تیم پورتو در لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با مهدی طارمی واکنش نشان داد.

واکنش جالب آزمون به تقابل با طارمی در لیگ قهرمانان اروپا

رویداد۲۴ به گزارش همشهری‌آنلاین، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا دو روز پیش انجام شد و قرار گرفتن تیم بایرلورکوزن و پورتو در یک گروه اهمیت این مسابقات را برای هواداران ایرانی فوتبال دوچندان کرد، به این دلیل که می‌توانند شاهد تقابل سردار آزمون مهاجم لورکوزن و مهدی طارمی مهاجم پورتو در یکی از بزرگ‌ترین تورنمت‌های جهان فوتبال باشند.

سردار آزمون بعد از برگزاری قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و همگروهی با یاران طارمی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به خبر ورزشی گفت: اول باید بگویم که خیلی خوشحالم یکبار دیگر فرصت حضور در این رقابت‌ها را پیدا می‌کنم. چمپیونز لیگ معتبرترین تورنمنت باشگاهی در دنیا است و هر بازیکنی آرزو دارد حضور در این رقابت‌ها را تجربه کند. در مورد گروهی که در آن قرار گرفتیم باید بگویم اصلا بازی راحت در چمپیونزلیگ وجود ندارد. اتلتیکو چند بار به فینال این بازی‌ها رسیده و یک تیم پرستاره است. پورتو هم قهرمان پرتغال شده و حریف قدرتمندی محسوب می‌شود. ما هم تلاش می‌کنیم تا بهترین نمایش را در این رقابت‌ها داشته باشیم و با کسب نتایج خوب موفق به صعود از گروهمان شویم.

سردار در خصوص تقابل با مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: مهدی از دوستان خوب من است که در تیم ملی با هم همبازی هستیم. مهدی کیفیت بالای خود را در فوتبال اروپا نشان داده و من واقعا از همگروهی با مهدی و پورتو خوشحالم. اینکه دو لژیونر فوتبال ایران در بالاترین سطح فوتبال اروپا قرار است مقابل هم قرار بگیرند، از نظر من بسیار جذاب است و من بی صبرانه منتظر این بازی هستم. فکر می‌کنم این دیدار برای مردم ایران هم جذاب خواهد بود و امیدوارم هم من و هم مهدی عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم و باعث سربلندی ایران شویم.

آزمون در خصوص اینکه لورکوزن شانس صعود به مرحله بعدی را دارد هم افزود: کار سخت است، ولی نا امید نیستیم و قطعا ما هم شانس داریم. تلاش می‌کنیم این اتفاق مهم را رقم بزنیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. ضمن اینکه دوست دارم تیم ما و پورتو به همراه هم صعود کنیم تا ایران در مرحله حذفی هم نماینده داشته باشد.

ستاره تیم ملی در پایان در خصوص شروع بد تیمش در این فصل بوندسلیگا و متحمل شدن ۳ شکست در این رقابت‌ها گفت: بله شروع تیم ما اصلا خوب نبود. اشتباهاتی داشتیم که باعث می‌شد خیلی راحت گل بخوریم و البته بدشانسی هم آوردیم که باعث رقم خوردن این نتایج شد. شک نکنید با قدرت برمی‌گردیم و اتفاقات خوبی را در ادامه فصل رقم خواهیم زد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان