تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

نماینده مجلس: وزیر راه از زمان بازداشت مشاور و بازرس ویژه‌اش، به جای اینکه پاسخگوی ابهامات باشد روی تخت افتاده

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.

رستم قاسمی

رویداد۲۴  انتخاب نوشت: اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.

مطهری در توئیتی در این باره نوشت: رستم قاسمی از زمان بازداشت مشاور و بازرس ویژه اش، به جای اینکه پاسخگوی ابهامات باشد روی تخت افتاده است. این درست نیست.


بیشتر بخوانید: رستم قاسمی در بیمارستان بستری شد


وی افزود: باید بلند شود و پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.

گفتنی است چندی پیش معاون پارلمانی رییس جمهور درباره بازداشت اخیر یکی از مسوولان وزارت راه گفته بود: با هر فرد متخلفی در هر وزارتخانه و دستگاهی برخورد خواهد شد. افراد دیگری هم بوده‌اند که وقتی تخلف آن‌ها برای دولت مشخص شده، برکنار شده اند و دستگیری این فرد ربطی به اینکه رستم قاسمی در محل کار حاضر نشده، ندارد و او همانطور که گفتم به علت مشکل جسمی به طور موقت در دفتر حاضر نشده، اگر چه در همین حال هم کار‌ها را پیگیری کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اردشیر مطهری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
جواد
|
Canada
|
۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
1
من که نفهمیدم ایشان قرار بود نفتی باشد،توی مجلس هم درباره نفت صحبت می کرد یهوی شد وزیر مسکن؛خوب آدم تاحدی می کشد،مسکن سنگین است،آدم را می اندازد توی رختخواب.باید کمکش کرد و اززیر فشار مسکن درش آورد،مثلاً کرایه نشین شود.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان