تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱

چمران: به شهرداری نمره‌ای نمی‌دهم/ شهرداری را زیر صفر تحویل گرفتیم

رئیس شورای شهر تهران، در پایان نخستین سال از فعالیت شهرداری تهران در دوره ششم مدیریت شهری در پاسخ به سوالی مبنی بر دادن نمره به عملکرد شهرداری تهران گفت: نمره‌ای به شهرداری تهران نمی‌دهم.

چمران: به شهرداری نمره‌ای نمی‌دهم/ شهرداری را زیر صفر تحویل گرفتیم

رویداد۲۴ به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران در حاشیه نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص تلاش شهرداری تهران، برای توسعه حمل و نقل عمومی، همزمان با بازگشایی مدارس گفت: شهرداری را در شرایط زیر صفر تحویل گرفتیم لذا ماهها تلاش شد تا وضعیت را به صفر برسانیم. در همین راستا برنامه ریزی های لازم برای تحقق توسعه حمل و نقل عمومی انجام شده است.

او افزود: اگر چه تا ایده آل فاصله داریم اما مقدمات همچون توسعه مترو، توسعه ناوگان اتوبوسرانی و برنامه ریزی ها برای تحقق این اهداف انجام شده است. همه این اقدامات در شرایطی انجام شده که انبارهای مترو و اتوبوس خالی بوده و مشکلات مالی نیز برای مجموعه شهرداری تهران وجود داشته است.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: افزایش ۲۰۰۰ اتوبوس در شهر تهران، انجام خواهد شد تا بتوانیم به نقطه صفر برسیم. چرا که ناوگان اتوبوسرانی تهران با کمبود مواجه است و به این ترتیب با آغاز مهر با ترافیک شدید مواجه خواهیم شد. لذا تلاش خواهیم کرد تا ابتدای مهر تعدادی از اتوبوس‌های جدید به ناوگان تزریق شود و امیدواریم این اتوبوسهای جدید به مهر ماه برسد تا بخشی از مشکل حل شود.

او تاکید کرد: قطعا شهر مجموعه‌ای از فعالیت‌هاست و نمی‌توان آن را یک بعدی درنظر گرفت و قطعا فقط حمل و نقل عمومی و یا بافت فرسوده نیست که باید مورد توجه قرا ربگیرد و باید در کنار هم قرار بگیریم و با هم افزایی دستگاهها بتوانیم مشکلات شهر را حل کنیم.

چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر نمره شهرداری تهران ظرف یک سال از فعالیتی که انجام داده است، گفت: نمره‌ای به شهرداری تهران نمی‌دهم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان