تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

این مهاجمان پرسپولیسی برای هر تیمی خطرناکند!

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از خط دفاعی این تیم، دو مهاجم خارجی سرخپوشان را برای هر تیمی آزار دهنده خواند.

قرارداد بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ رضا نورمحمدی در خصوص برد پرسپولیس برابر هوادار گفت: پرسپولیس نسبت به بازی‌های گذشته از لحاظ فنی عملکرد بهتری داشت و این یکی از بهترین بازی‌های تیم بود. این بازی دیگر تمام شده و پرسپولیس باید به فکر بازی با نفت مسجد سلیمان باشد تا از این بازی مهم هم ۳ امتیاز را بگیرد.

وی با اشاره با تفاوت‌های پرسپولیس با تیم فصل گذشته عنوان کرد: پرسپولیس بر اساس نیازهایش خرید و چند بازیکن خوب و باکیفیت به تیمش اضافه کرد. سعید صادقی هم در این بازی نشان داد که فوتبالیست توانمندی است و نکته مهم این است که اکثر خریدهای پرسپولیس از لحاظ فنی در بهترین شرایط قرار دارند. اگر لوکادیا و دیاباته هم از لحاظ بدنی به آمادگی کامل برسند، خط حمله پرسپولیس هر تیمی را در لیگ برتر آزار خواهد داد.

نورمحمدی در خصوص عملکرد پرسپولیس در خط دفاعی و خوردن یک گل در ۵ بازی خاطرنشان کرد: گلی که پرسپولیس در بازی با هوادار خورد بر اثر اشتباه مسلم داور بود و عملکرد دروازه‌بان و خط دفاعی تیم عالی است. ساختار دفاعی پرسپولیس فوق العاده است و کم گل خوردن می‌تواند یکی از عوامل مهم برای رسیدن به قهرمانی باشد. پرسپولیس امسال هم یکی از شانس های مسلم قهرمانی است ولی تیم‌های دیگر هم بیکار نیستند. بازیکنان پرسپولیس باید به هر بازی به چشم یک فینال نگاه کنند.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
پیشخوان