تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

کارشناس فوتبال: کی‌روش هیچ کمکی به فوتبال ایران نمی‌کند

کارشناس فوتبال ایران بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: اگر قرار بود این مربی کمکی به تیم ملی و فوتبال ایران کند در هشت سال انجام داده بود.

کارلوس کی‌روش

رویداد۲۴ فرزاد آشوبی کارشناس فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، بازگشت کارلوس کی روش به فوتبال ایران را بی فایده توصیف کرد و گفت: کاملاً با این اتفاق مخالفم! با صراحت می‌گویم کی روش دیگر کاری برای فوتبال ما نمی‌تواند انجام دهد. او در هشت سالی که بود تمام توان خود را گذاشت. من درک نمی‌کنم چرا باید دوباره به او فرصت داده می‌شد تا برگردد.

کارشناس فوتبال ایران درباره جدایی دراگان اسکوچیچ افزود: من تصمیم گیرنده نیستم اما به عنوان یک ایرانی می‌توانم بگویم نحوه خداحافظی با او زننده بود. اگر قرار بر این تصمیم بود باید خیلی مناسب‌تر با او برخورد می‌شد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: من متوجه نمی‌شوم یک مدیر پس از یک هفته می‌تواند تصمیم به این بزرگی را بگیرد. به هر حال هیچ اتفاق زیبایی رخ نداد و همه چیز به بدترین شکل ممکن رقم خورده است.


بیشتربخوانید: بازگشت کی‌روش به ضرر بازیکنان پرسپولیس است؟


او انتقادات خود نسبت به بازگشت کارلوس کی روش را اینگونه ادامه داد: اگر قرار بود مربی دیگری بیاید واقعاً افراد زیادی بودند که آرزو می‌کنند روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ بنشینند. من اصلاً احساس خوبی به این تغییر ندارم.

آشوبی راجع به احتمال تغییر در لیست بازیکنان بخصوص افرادی که از کی روش در این چند سال تندترین انتقادات را می‌کردند، گفت: واقعاً دیگر چیزی بعید نیست اما من زمانی را نمی‌بینم که کسی بخواهد دست به این کارها بزند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: به هر حال الان کی روش سرمربی شده است. باید از تیم ملی ایران هر نوع حمایتی را کرد. بازیکنان تیم ملی قطعاً برای اعتلای اسم ایران در جام جهانی بازی خواهند کرد و مهم‌ترین اصل حمایت همیشگی از این بازیکنان است.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کارلوس کی روش
نظرات شما
پیشخوان