تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۱

پاسخ احمدی‌نژاد به انتقاد شیخ منتجب‌نیا

به دنبال سخنان منتجب نیا رسانه احمدی نژاد به گفته‌های او واکنش نشان داد و نوشت: جناب شیخ منتجب‌نیا، آب را بریز جایی که می‌سوزه!

پاسخ احمدی‌نژاد به انتقاد شیخ منتجب‌نیا

رویداد۲۴ کانال تلگرامی دولت بهار رسانه منتسب به احمدی نژاد به سخنان اخیر منتجب‌نیا واکنش نشان داد و نوشت: «جناب شیخ منتجب‌نیا، آب را بریز جایی که می‌سوزه!

به گواهی تمام نظرسنجی‌ها، محمود احمدی‌نژاد یک دهه پس از خروج از قدرت و لجن‌پراکنی چپ و راست، محبوب‌ترین شخصیت سیاسی حال حاضر ایران است و عصبانیت ورشکستگان سیاسی از این محبوبیت بی‌نظیر قابل درک است.

کاش شیخ منتجب‌نیا که مدعی اصلاحگری است، مرد بود و یکبار برای همیشه از حق انتخاب مردم دفاع می‌کرد؛ رییس جمهور قلب‌ها یک طرف، همه مدعیان چپ و راست یک طرف!»

این واکنش در پی گفتگوی اخیر منتجب نیا فعال سیاسی اصلاح طلب با «خبر فوری» مطرح می‌شود. او در این گفتگو اظهار داشته است: «احمدی‌نژاد تبدیل به اپوزوسیون شده است، احمدی‌نژاد می‌داند دیگر رئیس‌جمهور نمی‌شود و می‌خواهد قهرمان باشد.»

منتخب نیا همچنین گفت: «چرا با احمدی‌نژاد برخورد نمی‌کنید؟ گناه بزرگ مسئولین نظام روی کار آوردن احمدی‌نژاد است. اگر بخواهیم بگوئیم در راس فتنه ۸۸ چه کسی بوده است احمدی نژاد عامل مباشر بوده است. احمدی‌نژاد تمام سرمایه‌های ملی و مذهبی ما را درو کرد.»

پاسخ احمدی‌نژاد به انتقاد شیخ منتجب‌نیا

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان