تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۱

گزارشی از تصادفات جنجالی سال های اخیر

تصادفات وحشتناک و جنجالی هر چند ماه یکبار رخ می دهد و اینبار سه جوان در تصادفی وحشتناک جان خود را از دست دادند.

تصادفات جنجالی

رویداد۲۴ بامداد چهارشنبه گذشته بود که تصادفی مرگ‌بار در اتوبان صدر بار دیگر موضوع تصادفات مرگ‌بار را در رسانه‌ها داغ کرد. در این تصادف خودرو پژو ۲۰۷ به‌علت سرعت زیاد با کناره طبقه اول اتوبان صدر برخورد و خودرو به رمپ قیطریه سقوط کرد و آتش گرفت.

نکته مهم این بود که سه سرنشین خودرو قبل از پرت شدن ماشین به پایین از خودرو به بیرون افتادند. در جریان این حادثه دو پسر ۱۸ ساله کشته و یک دختر جوان نیز با حال بسیار وخیم در بیمارستان بستری و هنوز با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کند.

آنچه این تصادف را به یکی از تصادفات جنجالی تبدیل کرد این بود که سرنشینان این خودرو در توئیتر پیش‌ از این از رانندگی در حالت غیر طبیعی و مرگ در این حالت صحبت کرده بودند. برخی از آن‌ها نیز مدعی شده بودند که آقازاده‌اند که بعد‌ها مشخص شد به‌شوخی این ادعا را مطرح کرده‌اند، اما تا قبل‌ از مرگ مهسا امینی تصادف محمد و دو دوستش موضوع داغ فضای مجازی بود.

در این گزارش به مرگ های پر سر و صدا پشت فرمان که تبدیل به سوژه داغ رسانه‌ها شدند می‌پردازیم.

تصادفات جنجالی سال های اخیر

تصادف پراید و پورشه پسر میلیاردر

شاید یکی از جنجالی‌ترین تصادفات سال‌های اخیر، تصادف پسر پورشه سوار با خودرو پراید و کشته شدن یک جوان بیگناه بود. در این حادثه که اردیبهشت ماه سال ۹۸ رخ داد دو دستگاه خودرو پورشه در اصفهان با یکدیگر کورس می‌گذارند که یکی از آن‌ها که راننده آن پسری جوان بود کنترل خود را از دست داده و با یک دستگاه پراید برخورد می‌کند.

در جریان این تصادف راننده پراید که تک پسر خانواده بود جان خود را از دست می‌دهد.

آنچه باعث جنجالی شدن این تصادف شد، فرار راننده پورشه و حضور اعضای خانواده او در صحنه تصادف بود. اعضای خانواده او مدعی بودند دیه را می‌دهند و مشکلی برای پرداخت ندارند و حادثه است و مرگ پسر جوان هم حادثه بوده و امکان داشت هرکجا رخ دهد. انتشار تصاویر خواهر راننده و ادعا‌های او خشم عمومی را برانگیخت و باعث شد تا این تصادف تا مدت‌ها خبر اول صفحات حوادث باشد.

مرگ قهرمان اتومبیلرانی ایران در تصادف شبانه 

اول اردیبهشت ماه سال ۹۴ بود که حمیدرضا کمالی و سه دوستش برای معامله خودرو از کرج به تهران آمدند. آن‌ها بعد از معامله به سمت اتوبان همت رفتند. حمیدرضا پشت فرمان خودرو "بی ام و" بود و همه به رانندگی اش اطمینان داشتند. او به خاطر خلوتی اتوبان سرعتش را افزایش داد، اما یکباره یک موتورسوار جلوی آن‌ها پیچید. قهرمان مسابقات پیست، برای برخورد نکردن با موتورسوار به سمت لاین سرعت فرمان را چرخاند و با یک دستگاه پژو پارس برخورد کرد.

تصادف خودرو قهرمان به حدی وحشتناک بود که دو نفر از سرنشینان از خودرو به بیرون پرتاب شدند. در آن تصادف تلخ سه نفر از جمله حمیدرضا جانش را از دست داد و فقط یکی از سرنشینان زنده ماند.

تصادفات جنجالی سال های اخیر

تصمیم وحشتناک و مرگ در آتش

چهارم اسفندماه سال ۹۴، اتوبان نیایش در نیمه‌های شب خلوت است. سه جوان سرنشین خودرو "بی ام و" تصمیم خطرناکی گرفته و با یک راننده بنز کورس شبانه می‌گذارند. هنوز چند صد متری از شروع کل کل رانندگان دو خودرو نگذشته که دوربین بزرگراه سرعت ۱۸۶ را ثبت می‌کند. چند کیلومتری این دو خودرو کورس می‌گذارند، اما یکباره خودرو بی ام و کنترلش را از دست داده و با پایه پل بزرگراه برخورد می‌کند.

بلافاصله خودرو میلیاردی آتش گرفته و به خاکستر تبدیل می‌شود و سه جوان حاضر در خودرو جان خود را از دست می‌دهند.

چند روز بعد تصویری از این خودرو در کورسی دیگر پخش می‌شود که راننده با سرعت سرسام آور ۲۴۰ کیلومتر در حال رانندگی بوده است.

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان