تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتقاد نماینده مجلس از عملکرد گشت ارشاد؛ جز طالبان هیچ‌کس این رفتار را با شهروندانش نمی‌کند

جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی با انتقاد از عملکرد گشت ارشاد گفت: شما یک کشور را جز طالبان به من نشان بدهید که این رفتار را با شهروند خود انجام می‌دهد.

انتقاد نماینده مجلس از عملکرد گشت ارشاد؛ جز طالبان هیچ‌کس این رفتار را با شهروندانش نمی‌کند
رویداد۲۴ جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با تاکید بر اینکه کسانی نیاز به ارشاد دارند که امنیت مردم و کشور را به خطر می‌اندازند نه مردم به عملکرد گشت ارشاد اعتراض کرد و گفت: اینکه نمی‌شود هر کس در خیابان دست زن و بچه مردم را بگیرد و ببرد سوار ون کند و بگوید ارشادش می‌کنیم.

به گزارش اعتماد، او تاکید کرد: ارشاد کسی نیاز دارد که اختلاس‌ها را می‌بیند و اقدامی نمی‌کند. ارشاد کسی نیاز دارد که حقوق آشکار ملت را به اسم اسلام تضییع می‌کند. ارشاد کسی نیاز دارد که چهره اسلام را در جهان فاتحه می‌خواند و رفتاری می‌کند که حیثیت ایران در جهان را لکه‌دار کرده است. آن کسی نیاز به ارشاد دارد که در حال سیاه کردن چهره کشور در جهان است و آن را به عنوان نظام ضد حقوق بشری معرفی می‌کند. این افراد نیاز به ارشاد دارند نه مردمی که در کوچه و خیابان همراه خانواده قدم می‌زنند.


بیشتر بخوانید: فیلم مهسا امینی در ساختمان وزرا تقطیع شده بود/ تلاش کردیم گشت ارشاد جمع شود، اما زور دولت نمی‌رسید


جهان آبادی با بیان اینکه مگر این کشور کشوری است که هر کسی را هر جایش دیدید که حجاب او براساس استاندارد شما نبود باید دستش را بگیرید ببرید داخل ون و بعد ببرید داخل مرکز پلیس گفت: اسم این امنیت اجتماعی و کشورداری و حکومت‌داری نیست. کجای جهان چنین رفتاری وجود دارد؟ شما یک کشور را جز طالبان به من نشان بدهید که این رفتار را با شهروند خود انجام می‌دهد. نمی‌شود الگوی رفتاری ما با شهروندان‌مان در این کشور طالبان باشد.

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد که نمایندگان بدون هیچ اغماضی قصد هیچ کوتاه آمدنی در برابر این حادثه، فراجا و نیروی انتظامی ندارند و از حقوق ملت کوتاه نمی‌آیند و از وزیر کشور هم سوال می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
1
2
یادمان باشد طالبان بعد از جمهوری اسلامی ایجاد شد. پس احتمالا شما (مسئولین جمهوری اسلامی) الگوی طالبان هستید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
2
0
متاسف باید بود که چگونی شورای محترم نگهبان صلاحیت این نماینده بی اطلاع از قانون را تایید کرده است جلیل رحیمی حتی فیلم حملات پلیس را در برخورد با زنان در اروپا و آمریکا ندیده است و مغرضانه فعلی هم که از پلیس ایران مشاهده نشده با خلط مبحث جرم انگاری نموده
آقای رحیمی مستند شما چیست؟ آیا فقط نظر تبلیغاتی شما در مورد خانم فوت شده بدون قضاوت قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی درست است؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان