تاریخ انتشار: ۰۰:۰۳ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
عضو هیات رییسه مجلس در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

برنامه‌ریزی برای حجاب باید بیشتر شود/ نباید گذاشت خواسته غوغاسالاران محقق شود

حسینعلی حاجی‌دلیگانی می‌گوید: اصولاً وقتی دستگاه‌هایی مثل دستگاه‌های فرهنگی که مسئولیت دارند، به صحنه نمی‌آیند و برای موضوع حجاب سازماندهی نمی‌شوند، به ناچار دستگاه‌هایی به صحنه می‌آیند که ممکن است در روند انجام فعالیت خود، ناخودآگاه اشکالاتی داشته باشند.

حسینعلی حاجی دلیگانی

رویداد۲۴ زهرا ظهروند: فوت مهسا امینی دختر جوان ۲۲ ساله که چندی پیش توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شده بود، جامعه را بیش از هر زمان دیگر، جریحه‌دار و موجی از انتقاد را روانه پلیس کرده است. حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیات رییسه مجلس درباره همین موضوع با رویداد۲۴ گفت‌وگو کرده است. او می‌گوید: اصولاً وقتی دستگاه‌هایی مثل دستگاه‌های فرهنگی که مسئولیت دارند، به صحنه نمی‌آیند و برای موضوع حجاب سازماندهی نمی‌شوند، به ناچار دستگاه‌هایی به صحنه می‌آیند که ممکن است در روند انجام فعالیت خود، ناخواسته اشکالاتی داشته باشند.

او می‌گوید: دستگاه‌هایی که واقعاً مسئولیت چنین کار‌هایی را بر عهده دارند، بایستی به صحنه بیایند، اما این حرف دال بر این نیست که نیروی انتظامی از صحنه کنار برود، از این‌رو بایستی نیروی انتظامی در صحنه حضور داشته باشد، منتهی اگر در جایی اشکالی وجود دارد، باید رفع شود. اصل قضیه این است که باید از اشاعه فرهنگ غربی در فضای عمومی جامعه پیشگیری شود و شکی در این مسئله نیست. باید با این هجوم فرهنگ غربی که دشمن آن را آغاز کرده، مقابله و در مقابل آن ایستادگی کرد.


بیشتر بخوانید: هزاران نفر به گشت ارشاد برده می‌شوند، یک نفر هم بیمار بوده و فوت کرده است/ به خاطر فوت مهسا امینی دستاورد اربعین و پیروزی شانگهای را تحت الشعاع قرار داده‌اند


حاجی‌دلیگانی می‌گوید: دستگاه‌های فرهنگی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و سبک زندگی ما باید اصلاح شوند و برنامه‌ریزی بیشتر شود تا خروجی کار آن‌ها، این وضعیت به وجود آمده حجاب در جامعه نباشد، اما از سوی دیگر، اندازه‌ای در این زمینه وجود ندارد که گفته شود اگر وضعیت تا این حد بود، ایرادی ندارد. اگر همین مقدار فعالیتی که انجام می‌شود، راکد بماند، خواسته همان افرادی می‌شود که در حال حاضر این غوغاسالاری‌ها و هیاهو‌ها را به پا کرده‌اند لذا نباید گذاشت خواسته آنها محقق شود. به هر روی باید تحقیقات انجام شود و پس از نتایج قطعی، اگر کسی مقصر بود هم باید عذرخواهی کند و هم اقدامات دیگری انجام شود، اما اگر واقعاً کسی مقصر نبوده، اتفاقی بوده که افتاده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
10
چه قدر شما وقیح هستید، این قدر مزه شیرین قدرت زیر زبانتان رفته که حاضرید برای افکار پوسیده و متعفن‌تان ملتی را نابود کنید. مرگ بر شما
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
5
این پیر خرفت نماینده کیه؟ وای برما مردم ایران که امثال اینها باید برای ما قانون بنویسند. کوروش بیدار شو ایران راسراسر جهل فرا گرفته. مضحکه دنیا شدهایم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
1
مردک تو نماینده مردمی ، اگر بودی که میدانستی خواسته مردم چیست . جمع آوری گشت ارشاد
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
1
حرف مفت نزن با این کارات جوانان رو درگیر هم نکن مردک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
1
اگر مادران زیبا نبودند مردان عاشق انها نمیشدند و فرزندان عاشق و ایثار گری پرورش،نمیدادند .فرزندانی که شهید شدند حاصل عشق زنان قبل از اتقلاب بودند .چه با چادر چه بی چادر .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان