تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

دلیل روزنامه دولت برای حمله به علی کریمی درست است؟

روزنامه دولتی ایران در مطلبی کوتاه از فعالیت‌های علی کریمی انتقاد کرد.

دلیل روزنامه دولت برای حمله به علی کریمی درست است؟

رویداد۲۴ علی کریمی کاپیتان سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس، این روز‌ها فعالیت پررنگی در فضای مجازی دارد. او که پیش‌تر هم هنگام بروز اتفاقات اجتماعی – سیاسی با نقد‌های تندوتیزش عملکرد مسئولان را زیر سوال می‌برد، از زمان فوت مهسا امینی، زمان بیشتری را صرف مدیریت شبکه‌های اجتماعی اش به ویژه اینستاگرام و توئیتر می‌کند.

به گزارش فرارو، فعالیت‌های اخیر او در این شبکه و نقد‌ها و مطالبش در مورد اتفاقات اخیر باعث شد تا رسانه‌های خاصی همچون خبرگزاری فارس و البته روزنامه دولتی ایران، علیه اش جبهه گرفته و خواستار برخورد با او شوند. پس از مطلب چند روز پیش خبرگزاری فارس علیه کریمی، روز پنجشنبه، روزنامه دولتی ایران در صفحه سیاسی اش مطلبی درباره علی کریمی نوشت و او را به عنوان لیدر آشوب‌های خیابانی معرفی کرد. دیگر نکته اینکه به زعم روزنامه ایران، علی کریمی به دنبال مهاجرت از ایران است.

به هر روی، روزنامه ایران نوشته است: «شنیدیم که، انتشار توئیتی در صفحه دوم «علی کریمی» بازیکن اسبق فوتبال که این روز‌ها به لیدر آشوب‌های خیابانی در فضای مجازی تبدیل شده است، نشان می‌دهد محتوای توئیت‌های وی از طرف افراد ناشناس برای او ارسال شده و او اقدام به انتشار متن‌های مرتبط با محتوا‌های دریافتی می‌کند.

کریمی که سعی داشت در صفحه اصلی خود با حدود ۱۴۰ هزار دنبال کننده این گاف را اصلاح کند، در صفحه دوم توئیتری خود (با ۶۰ هزار دنبال کننده) متن خام ارسالی از طرف افراد ناشناس را منتشر کرده بود که در آن نوشته بود: «بگو پرستارای اورژانس برای مریضای سرپایی و جراحتای جزئی تریاژ و اطلاعات تماس و اسم و فامیل پر نکنن.» گفته می‌شود کریمی هم‌اکنون در یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس ساکن است و به دنبال مهاجرت به کاناداست.»

استناد روزنامه ایران به توئیت منتسب به علی کریمی چندان بی حرف و حدیث نیست. این نوشته در توئیتی به اسم علی کریمی منتشر شده که این بازیکن به طور رسمی اعلام کرده صفحه دیگری ندارد و با اشاره به اکانت مذکور، مشخصا اعلام کرده که این اکانت متعلق به او نیست. کریمی همچنین از ادمین اکانت مورد نظر خواسته دست از این رفتار بردارد، چون چنین مواردی موجب پرونده سازی برایش می‌شود.

دیگر اینکه اشاره به فعالیت سیاسی به قصد مهاجرت اینکه بعید است علی کریمی به عنوان یک نخبه ورزشی نیازی به فعالیت در عرصه‌های خاص برای گرفتن مجوز مهاجرت داشته باشد. علی کریمی به واسطه فعالیت اقتصادی در امارات، زمان بیشتری را در این کشور سپری می‌کند.

دلیل روزنامه دولت برای حمله به علی کریمی درست است؟

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
1
6
میگن یعنی چرا علی کریمی از جنایتکاران و عقده ایی ها حمایت نکرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
7
3
جناب اقای علی کریمی جواب کوی خانواده های که در اختشاشاتی که شما از ان حمایت کردید کشته شودند را بدهید جواب ماموری را که شما وحامیانتان او اتش زدند را بدهید خیانت بیشتر از این ندیده بودیم کاپیتان تیم منافقین علی کریمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
چقدرمیگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
1
4
علی کریمی مرد نامرد و وطن فروش نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
1
3
علی کریمی مرد نامرد و وطن فروش نیست
نظرات شما
پیشخوان